Dings Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg har et ganske irriterende problem.. Etter at jeg byttet fra et Abit GF2 kort til et POV GF¤ Ti4200xp vises alle filmene mine mpg. avi. eller hva det måtte være i svart hvitt.. Hva er det som er feil? Jeg har også problemer med å kjøre 3Dmark2001SE.. Av og til får jeg en feilmelding og av og til kjører den testen, emn bildet er difust og uskarpt.. Alle spill fungerer fint. Bruker foreløbog den driveren som fulgte med på CDen, men har også forsøktden nysete detonator driveren... Mvh. Dings (håper noen svarer på dette selv om forsiden til http://www.overklokking.no er helt skrudd for tiden...) Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Du kan jo prøve å formatere. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Haha!!! Godt forslag.. Jeg formaterte før jeg leste dette, emn jammen funket det ikke... Det er som jeg pleier å si.. Har du problemer med PCen er det ingenting som funker så bra som en skikkelig formatering... Mvh. Dings Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 18:39, Citizenx skrev:Du kan jo prøve å formatere. Du kødda nå vel? :smile: Det går faktisk an å fikse det meste uten å formatere...believe it or not Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 16:13, Dings skrev:(håper noen svarer på dette selv om forsiden til http://www.overklokking.no er helt skrudd for tiden...) Nå blei jeg nysgjerrig :smile: Hvorfor skulle du ikke få svar her selv om forsiden til overklokking.no er skrudd? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Det var ikke noe negativt om overklokking.no da, men hvis du har fulgt med på siden i ettermiddag så har den hatt "mindre" problemer... Det var bare det jeg mente... Forsiden var full av feilmeldinger, og i hvert fall jeg pleier å se de nyeste innleggene via forsiden, så derfor håpet jeg på svar... Mvh. Dings (hadde ingen intensjoner om å yppe til bråk.. Liker overklokking.no veldig godt og henger på sidene opptill flere timer daglig...) Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Her kan du lese om noen av problemene... : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=60&replies=27 Men igjen, alt funker nå, og så lenge det gjør det er jeg strålende foprnøyd.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Ja skjønner hva du mener :smile: Poenget mitt var bare at selv om overklokking.no har problemer med forsiden sin så er det jo bare å gå inn via hardware.no....ikke sant :smile: Edit: Det har ikke vært enkelt å komme inn noen av stedene i dag forstår jeg. Trekker alt tilbake! :smile: Du hadde grunn til bekjymring... _________________ XP Pro P4 2.26 GHz 512 DDR Apacer PC2700 Asus P4S533 IBM 120GPX 60GB WD Caviar 80GB Quantum Fireball 20GB Plextor 40/12/40 [ Denne Melding var redigert av: Mozy på 2002-09-13 19:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå