Pysj Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Opera Mini er blitt populært, og Opera gjør nå sin lille mobile nettleser tilgjengelig for mobilsurfere over hele verden. Les mer Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 For 20 kroner kan du også bestille Opera Mini via SMS Når jeg bestilte min utgave av opera mini kostet det ikke penger så vidt jeg husker, må jeg betale for å bruke den nå? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 For 20 kroner kan du også bestille Opera Mini via SMS Når jeg bestilte min utgave av opera mini kostet det ikke penger så vidt jeg husker, må jeg betale for å bruke den nå? 5496034[/snapback] Den er gratis å laste ned fra mini.opera.com. Det koster derimot 20 kr om du bestiller den via SMS. Selve programmet koster ingenting, men såklart betaler du til operatøren din for bruken. Lastet det ned i går, og det er enda bedre enn forrige utgave. Du kan nå forandre mer på forsiden, og reklamen fra TV2 er borte. Veldig alright for oss uten Symbian-telefon. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 digg å bli kvitt tv2 Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Har artikkelen blitt lengere siden jeg leste den for noen timer siden? Får vel også laste ned den nye utgaven.. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Har artikkelen blitt lengere siden jeg leste den for noen timer siden? Får vel også laste ned den nye utgaven.. 5498339[/snapback] Den ble en god del lengre ja Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Elsker Opera Mini Nå har jeg noe å gjøre på når jeg sitter på bussen på vei til skolen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Opera Mini er absolutt verdt de 20 kronene hvis man bestiller via sms. Må få oppdatert den jeg også. EDIT: Leif Endret 25. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg