Joachim_F Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Bethesda har fortalt litt om innholdet i samlerutgaven (og den ordinære utgaven) av The Elder Scrolls IV: Oblivion, samtidig som de har lagt ut en "making of"-video. Les mer Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Menneh.. Hvor kan man shoppe / forhåndsbestille Collectors Edition? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Drittøft! Visste ikkje at Patrick Stewart skulle vere med. Dette spelet skal definitivt kjøpast med ein gong det kjem ut. Blir spennande å sjå om det vil gi X1800XT-kortet mitt ei brukbar utfordring. Kay Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har 360 og jeg GLEDER MEG TIL OBLIVION! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Skal nok ha dette til X-Box 360. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Får inderlig håpe de slipper en demo så jeg får sett om HW'n min takler spillet. Hvor deppa blir man ikke av å kjøpe et spill man må sette i hylla eet halvt år før man får råd til oppgraderingen man trenger.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Får inderlig håpe de slipper en demo så jeg får sett om HW'n min takler spillet. Hvor deppa blir man ikke av å kjøpe et spill man må sette i hylla eet halvt år før man får råd til oppgraderingen man trenger.. 5495692[/snapback] Bethseda har flere ganger sagt at en demo av spillet er uaktuelt! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det skal vel egentlig godt gjøres å lage en demo av et så digert og komplekst spill. Det har selv jeg forståelse for når jeg får tenkt meg litt om. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 holder 750 mb ram og et ati radeon sapphire atlantis 9800 pro skjermkort og en 1.3 ghz (flaut!) amd cpu? driter i instillingene bare eg får spillt det! Klarer å kjøre BF2 med bare bittelitt hakking i de aller største slagene.... offline.... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Går nok fint det Etter å ha sett denne Traileren, så er jeg bare ENDA mer overbevist om at jeg SKAL ha Collectors Edition! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hehe... artig siste del. Ser bra ut, men ingen planer om å skaffe meg det. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har ikke sett noe til at noen norske butikker skal selge Collectors Edition (enda). Sendte forøvrig en mail til komplett, fikk positivt svar tilbake. Han som svarte hadde forøvrig testet Oblivion(!), og var overimponert. Gleder meg mer og mer for hver dag som går kjenner jeg Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Håper de får det inn! Da skal jeg ha det uansett! Selv om jeg ikke har verken god nok pc eller 360. Og en ekte septim! Men det virker jo som om ganske mange har testet dette spillet, hvordan unngår de lekasje? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Men det virker jo som om ganske mange har testet dette spillet, hvordan unngår de lekasje? 5496909[/snapback] Hadde du trodd meg om jeg sa jeg hadde prøvd Oblivion? Forhåpentligvis snakker en ansatt fra komplett sant da men, hvem vet Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 De har ikke unngått lekkasje. Spillsiden AG.RU fikk tilsendt en beta av en anonym person og de har lanserte masse eksklusive skjermbilder som nå er blitt fjernet. Flask for Bethesheda at betaen aldri lakk ut på nettet, men synd for oss. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Synes det er bra at betaen ikke ble lekket. Vil spille Oblivion i all sin herlighet, og tror ikke jeg hadde klart å holde klørne unna en uferdig versjon. Under to måneder nå Eneste som er trist er at det er så lenge mellom hver gang et godt rpg spill kommer ut. Nå kjem jo Witcher, Nwn2, Gothic 3 og Oblivion ut i samme år Får håpe på en ny gullalder og interesse for RPG både hos publikun og utviklere fremover. Satser også på et rollespill med Drizzt og co i hovedrollen. Hadde vært drøm til virkelighet. Endret 25. januar 2006 av Drizt Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 LOL ifølge prisguiden har komplett.no og zailor spillet på lager... hihi Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Bare meg som fikk VELDIG lyst til å drive med spillutvikling etter denne filmen ? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 holder 750 mb ram og et ati radeon sapphire atlantis 9800 pro skjermkort og en 1.3 ghz (flaut!) amd cpu? driter i instillingene bare eg får spillt det! Klarer å kjøre BF2 med bare bittelitt hakking i de aller største slagene.... offline.... 5496290[/snapback] Her kan du sjekke ut hvordan din konfigurasjon (sannsynlighvis) vil klare seg. http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...opic=220370&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg