Gå til innhold

Informasjon om Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at det er sterkt fokus på MP, er først og fremst singelplayer som er spennende. Får håpe historien, utviklingen og karakterene er bedre enn de latterlige i Far Cry. Dessuten hadde vært fint om monsterdesignet var noen hakk over det vi så der.

Ellers kan Crysis for all del bli et fabelaktig spill. Far Cry var jo til tross for sine mangler, et meget godt actionspill.

Lenke til kommentar
Enspillerdelen kommer imidlertid til å være svært avansert, og det du gjør får konsekvenser for hvordan handlingen utspiller seg. Om du dreper mange nordkoreanske soldater i den tidlige fasen, får du problemer med å samarbeide med dem senere, og hvis du gjør ting riktig kan du til og med bli "romantisk involvert" med en kvinnelig soldat.

Høres ut som den vanlige tomme skryten fra lle utviklere, lenge før spillet kommer ut. Skal vedde på at det utvikleren mener her, er at om du skyter en koreaner/kineser, vil de i nærheten umiddelbart angripe deg (som om at du plutselig ble deres fiende), og når de sier "om du gjør ting riktig, kan du forelske deg i en kvinnelig soldat", mener de vel mest sannsynlig at om du ikke dør, men kommer deg videre i spillet, blir du tvunget til å forelske deg i en kvinnelig soldat.

Mener ikke å være pesimistisk, men det er nå ofte sånn da. Uansett gleder jeg meg til spillet, høres ut til å bli kult. :)

Lenke til kommentar

Tror at vis de holder det de lover, så kan dette bli et av årets beste spill (kommer så maaaaange bra spill i år!).

Det som også skal gå (som ikke står i artikelen) er at du kan ødelegge trær (og mye annet) og kanskje du kan klatre i dem. hadde vært fett å ligget i et tre å snipa folk, men så ser de deg og kaster en granat mot treet og du blir kasta bakover. timber! :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
gleder meg ekstremt... Far Cry er en av mine yndlingsspill...

håper de  gjør så det går an å klatre i trær... så kan man hoppe ned på intetanende soldater med kniv osv  :dribble:

5496608[/snapback]

Jeg og du er ikke så ulike har jeg funnet ut :)

Det + at jeg håper de gjør multiplayeren åpen istedenfor å dele opp en svær øy i mange soner. Nå vet jeg ikke om Crysis blir på en øy siden det virker som det er litt av hvert der.

Lenke til kommentar
gleder meg ekstremt... Far Cry er en av mine yndlingsspill...

håper de  gjør så det går an å klatre i trær... så kan man hoppe ned på intetanende soldater med kniv osv  :dribble:

5496608[/snapback]

Jeg og du er ikke så ulike har jeg funnet ut :)

Det + at jeg håper de gjør multiplayeren åpen istedenfor å dele opp en svær øy i mange soner. Nå vet jeg ikke om Crysis blir på en øy siden det virker som det er litt av hvert der.

5496951[/snapback]

tenk deg at hele øya er åpen for mp og at du har 100 stykker eller noe i en enkelt match.. folk som løper rundt i skogen, svømmer, kjører båt, hummer, helikopter, det hadde tatt av fullstendig :dribble: kunne hatt lag delt feks. ..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

ja, hadde blitt skikkelig krig :D

tror den skogen hadde blitt jevna med jorda ganske fort :p

største mp antallet er vel 64players, men burde gå med 128 også, vis ikke pingen blir helt på jordet. Er jo mye info å overføre, håper de finner på noe lurt :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
ja, hadde blitt skikkelig krig :D

tror den skogen hadde blitt jevna med jorda ganske fort :p

største mp antallet er vel 64players, men burde gå med 128 også, vis ikke pingen blir helt på jordet. Er jo mye info å overføre, håper de finner på noe lurt :)

5497327[/snapback]

Tror nok de skal klare det. Du ser jo hva de har klart allerede :dribble:

Og BTW 2mass, jeg gleder meg også helt vilt til mp med dette spillet, en gedigen lekeplass!!

Lenke til kommentar
Du kan jo se traileren der de demonstrerer effektene DX 10 har å hamstre med.

5495718[/snapback]

Nå skal det ikke være noe i den videoen som ikke er mulig med DX9 SM3.0.

Spill utviklerene har ikke for vane å bruke masse tid og penger på ekstra innhold som bare en veldig liten brukerbase har glede av. Dette vil nok være noe som DX8 vs DX9 codepath'en i FarCry, hvis engang det.

Beyond3D har en grei artikkel (om ikke noe gammel nå) om DX10:

http://www.beyond3d.com/articles/directxnext/

Lenke til kommentar
Store forskjellen med DirectX10 er at de kutter ut kompatibiliteten med spill som kjører på DirectX8 og gamlere. Det vil si MANGE spill går dundas.

5521602[/snapback]

Blir nok isåfall dx9/8 emulering. Spillet tror jeg funker både i dx.8,9 og 10. Hvis de kun satser på high end pcer, selger det nok litt dårlig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...