LordArild Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hei har tenkt å lage drevrammer i pleksi. noen som har noen forslag på hvordan dette løses best mulig praktisk?? trenger også forslag på hvordan harddiskene henges opp(har 3+dvd) da jeg har tenkt at hele greia skal være 5,25". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 For å henge opp harddiskene kan du bruke denne metoden som er også veldig støydempene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435553 For å feste DVD-ROMen/brennern kan du bare borre helt vanlige hull og skru inn. Bruk et skyvelær og mål diameteren på skrua og borr med et borr som har en litt mindre dimensjon. No problemo! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 For å henge opp harddiskene kan du bruke denne metoden som er også veldig støydempene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435553For å feste DVD-ROMen/brennern kan du bare borre helt vanlige hull og skru inn. Bruk et skyvelær og mål diameteren på skrua og borr med et borr som har en litt mindre dimensjon. No problemo! 5495398[/snapback] Takk for godt tips. hvor får jeg tak i o-ringer? har trålet nærområdet for å få tak i, men det er visst ikke så lett. Finnes det andre alternativer som gjør tilnærmet samme nytta? helst rimelig. (tenker på diskene, DVD= no problemo) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vanlige tykke strikker gjør samme nytta som o-ringer. Eneste er at dem må byttes ut minst en gang i året. bruk 2-4 strikker per disk. Billig og effektivt;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 O-ringer får du som nevnt i tråden jeg linket til tak i hos en rørelegger. Har de ikke inne kan du som regel bestille! Det jeg gjorde, kunne hente dem dagen etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå