Gå til innhold

Messenger på mobilen...


Anbefalte innlegg

Hei!

Har lastet ned eMSN til min mobil og dette funker veldig bra..

Borsett fra at jeg ikke får sortert etter pålogget frakoblet, men bare individuelle?

jaja..

 

Men bak navnet mitt da står det (Mobil/pålogget)

Har sett noen andre i MSN lista mi har en Gul persjon under fanen mobil..

(Dette er jo mye kulere da) :dribble:

Hvilket program må jeg bruke for å få til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne gule tingen vi prater om er noe man legger inn på msn, jeg husker ikke om det er ved hjelp av msn + eller om det er på msn, men man legger i alle fall inn sitt tlf nr, og da kan folk kjøpe "sms" på msn sine sider og sende melding fra msn til deg som har den tlf funksjonen på, det har altså ikke noe med din tlf å gjøre, det har noe med hva man stiller inn msn med å gjøre..

Lenke til kommentar

Dere blander flere forskjellige ting:

 

Om man er logget på messenger via f.eks. en mobil vil man bli vist som "Mobile/Online". På gamle messenger ble man da vist som en gul gubbe. Når man er logget på slik betaler man bare for data man sender/mottar og dette betales til operatøren.

 

I tillegg kan man opprette en profil som gjør at man kan få tilsendt messenger meldingene sine til mobilen som SMSer når man ikke er logget på MSN. Sånn at man kan kommunisere med "verden" via SMS. Dette kan bli dyrt i lengden. :) Og her er det messenger brukeren selv som betaler for dette. Her får man også en gul gubbe, men bare statusen "Mobile", ikke online.

 

Om man har nye live messenger 8.0 (som foreløpig er på beta stadiet men som er stødig, artig og ANBEFALES!) kan man selv legge inn telefonnummer, både SMS og "vanlig" til alle kontaktene sine, og selv betale for å kontakte disse!

 

Livemessenger MÅ ganske enkelt prøves! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...