Jihadinmymind Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Trenger sanger som varmer opp og får deg i form før kamp, det må være rap, helt hardcore slik at motstanderen blir psyket ut Hitill har jeg: MOP feat busta rymes - ante up remix Cage - agent orange D12 - Fight music Noen andre råd, kom med dem! OBS! Det må være rap og den bør være hard! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis rap ikke er et absolutt krav burde vel det meste fra Jock Jams gå gjennom klisjekverna ytterligere en gang. Rap har aldri vært min største kopp te, men hva med Missy Elliott + Ciara + Fatman Scoop - "Lose Control"? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Korn feat Xzibit - fight music Joe budden - pump it up Xzibit - X Xzibit - Hey Now Timbaaland feat magoo - Now drop (kanskje ikke helt?) Endret 25. januar 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Korn feat Xzibit - fight musicJoe budden - pump it up Xzibit - X Xzibit - Hey Now Timbaaland feat magoo - Now drop (kanskje ikke helt?) 5496132[/snapback] Absolutt ikke de to Xzibit-låtene. Bare å glemme det. Mine forslag er: Lloyd Banks feat. Young Buck - Work Magic Eminem - Lose yourself 50 Cent feat. Eminem & Lloyd Banks - Don't Push me (Litt i tvil om denne) EDIT: Og kaanskje 2Pac - Hit 'em up Endret 25. januar 2006 av Oovz Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Korn feat Xzibit - fight musicJoe budden - pump it up Xzibit - X Xzibit - Hey Now Timbaaland feat magoo - Now drop (kanskje ikke helt?) 5496132[/snapback] Absolutt ikke de to Xzibit-låtene. Bare å glemme det. Mine forslag er: Lloyd Banks feat. Young Buck - Work Magic Eminem - Lose yourself 50 Cent feat. Eminem & Lloyd Banks - Don't Push me (Litt i tvil om denne) EDIT: Og kaanskje 2Pac - Hit 'em up 5497111[/snapback] Hvis ikke de Xzibit-sangene er bra nok kan du ivertfall glemme Dont push og den 2pac-låta. Men man har da også 2pac feat Xzibit - fight music. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 DMX - Where the hood at 2pac - Troublesome 96 2pac - Still Ballin' Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 skal du ha en xzibit låt må det bli Get your walk on Ellers så ville jeg ha hatt med Cypress Hill-Jump around Method Man & Redman-Da rockwilder Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Synd at det låser seg til rap da, for AC/DC har noen varianter i form av: She got balls/Big balls/Got you by the balls. Alle er gode oppvarmingslåter, og live versjonene er spesielt gode:) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis ikke de Xzibit-sangene er bra nok kan du ivertfall glemme Dont push og den 2pac-låta. Men man har da også 2pac feat Xzibit - fight music. 5497783[/snapback] Hm, det jeg ville frem til var at jeg ikke får en motivasjon (typ. at jeg får lyst til å vinne) av de låtene. Men personlig gjør Pac-låta og Don't Push Me det med meg. Legg merke til at jeg skrev at jeg var i tvil etter begge disse, fordi de kanskje er litt spesielle til denne typen bruk. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis ikke de Xzibit-sangene er bra nok kan du ivertfall glemme Dont push og den 2pac-låta. Men man har da også 2pac feat Xzibit - fight music. 5497783[/snapback] Hm, det jeg ville frem til var at jeg ikke får en motivasjon (typ. at jeg får lyst til å vinne) av de låtene. Men personlig gjør Pac-låta og Don't Push Me det med meg. Legg merke til at jeg skrev at jeg var i tvil etter begge disse, fordi de kanskje er litt spesielle til denne typen bruk. 5499727[/snapback] Ah. Hørte på dem, men jeg fikk ikke den følelsen. Vi er vel forskjellige. Jeg føler at de sangene er bra pump up sanger for meg. Men på laget jeg spilte før, var Kanye West - Jesus walks og Beatreaxx - Project well som var disse pump pump sangene. Man har forskjellige smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå