kilogram Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kan saksøke norske pirater Platebransjeorganisasjonen i Norge, IFPI, har fått ny sjef. Nå varsler hun at de vurderer å saksøke norske pirater. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg håper inderlig at de kun går etter de store haiene, altså de som laster ned musikk for å selge det videre. Hvis de går etter normale mennesker som laster ned en musikkfil eller tusen, så mister jeg den lille gjenværende respekten for platebransjen, og vil ikke kjøpe mer plater. Jeg både tror og håper at mange andre tenker som meg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Marte Thorsby, i farrrt on you Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er enig med @kd. Hvis rettsvesenet bryr seg om å angripe personer som laster ned en eller annen mp3 enn å gå for de som faktisk gjør skade mot samfunnet vil jeg ikke stå bi. Jeg kan se for meg at det kommer bøter på enkeltpersoner, men noe mer er usannsynlig. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tror det blir lite med søksmål og bøter her i Norge. De sier mye men gjør så lite. ^^ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis nå for eksempel 1000 privatbrukere i Norge får bøter(altså ikke saksøking fra IFPI i utgangspunktet), og disse går til sak mot IFPI, vil det da føre til problemer for IFPI? Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 at ikke staten bare kan betale 1 milliard og 2 så kan vi stakkars mennesker i det kalle nord få kopiere å kose oss på mørke vinterkvelder. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er forsåvidt greit nok at de begynner å ta pirater, men håper de først og fremst tar de store synderne og ikke "kriminaliserer" "alle". Håper de også holder seg redlige i bevisføringen slik vi IKKE har sett eksempler på andre steder. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Bra de bruker tiden på slike nyttige ting istedenfor å ta voldtekstsmenn, mordere, osv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Bra de bruker tiden på slike nyttige ting istedenfor å ta voldtekstsmenn, mordere, osv. 5512271[/snapback] Helt enig, må jo ta av seg de farlige folkene som laster ned musikk Endret 28. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Bra de bruker tiden på slike nyttige ting istedenfor å ta voldtekstsmenn, mordere, osv. 5512271[/snapback] Helt enig, må jo ta av seg de farlige folkene som laster ned musikk 5512287[/snapback] Å herregud de er farlige de... møtte en på bussen en gang, den spinkle lille nerden, med iPoden full av nedlastet musikk, holdt på å pisse på meg av skrekk jeg Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg håper inderlig at de kun går etter de store haiene, altså de som laster ned musikk for å selge det videre. Hvis de går etter normale mennesker som laster ned en musikkfil eller tusen, så mister jeg den lille gjenværende respekten for platebransjen, og vil ikke kjøpe mer plater. Jeg både tror og håper at mange andre tenker som meg. 5495418[/snapback] hvis dei skal skal gå etter alle sammen, kommer ca 60% av norges befolkning til å til få bli tilsendt en anmeldelse i posten. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg håper inderlig at de kun går etter de store haiene, altså de som laster ned musikk for å selge det videre. Hvis de går etter normale mennesker som laster ned en musikkfil eller tusen, så mister jeg den lille gjenværende respekten for platebransjen, og vil ikke kjøpe mer plater. Jeg både tror og håper at mange andre tenker som meg. 5495418[/snapback] hvis dei skal skal gå etter alle sammen, kommer ca 60% av norges befolkning til å til få bli tilsendt en anmeldelse i posten. 5516591[/snapback] Ja, befolkningen som helhet ser ikke på dette som et stort problem, jeg tror neppe de får noen tilhengere av å gå etter privatpersoner. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå