olaberg Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hallo! Har tenkt å drive med video redigering... Har tenkt å kjøpe en bluescreen men vet ikke hvor jeg kan få tak i en.. Og hvor mye koster den ca? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kjøp et lerret, evt. en stor sponplate, og mal den selv. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jepp. Eller masse ark du kan teipe sammen og male på. Én idé er å dra til en hobbybutikk der du får kjøpt f.eks. Blå/Grønne A3-ark (anbefaler heller greenscreen fremfor Bluescreen - selv om jeg ikke driver noe profft med dette - men du må selvfølgelig tenke på ting som farger på klær til objekter som skal være foran ...screen) En bluescreen er ikke annet enn en blå vegg og videoredigeringsprogrammet fjerner blåfargen fra filmen. Use your imagination:) Endret 25. januar 2006 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Skaff deg et lerret, så kjøper du en projector, kobler den opp mot din windows pc, og wips! så har du bluescreen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Skaff deg et lerret, så kjøper du en projector, kobler den opp mot din windows pc, og wips! så har du bluescreen 5507692[/snapback] hva har prosjektor med bluescreen å gjøre? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 windows = ustabilt 5508125[/snapback] Akkurat den forstod jeg ikke. Hva i huleste har det med bluescreen å gjøre? Som nevnt tidligere av Papillon: Kjøp et lerret, evt. en stor sponplate, og mal den selv. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kjøp stoff i en hobby-butikk, men egentlig hvorfor grønn eller blå, hvorfor ikkje bare et hvitt laken? eg prøvde en gang med lyst lilla. det gik fint. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 windows = ustabilt 5508125[/snapback] Akkurat den forstod jeg ikke. Hva i huleste har det med bluescreen å gjøre? Som nevnt tidligere av Papillon: Kjøp et lerret, evt. en stor sponplate, og mal den selv. 5516558[/snapback] Bluescreen = Feilmeldingen i windows, som dekker hele skjermen og har blå bakgrunn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Skaff deg et lerret, så kjøper du en projector, kobler den opp mot din windows pc, og wips! så har du bluescreen 5507692[/snapback] hva har prosjektor med bluescreen å gjøre? 5508116[/snapback] Windows = Bluescreen Prosjektor kopla til PC = Bluescreen på lerret Men den billigaste løysinga er sjølvsagt å mikse noko sjølv. Male er eit alternativ, eller å kjøpe blått stoff. Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 takk for alle svar Tror jeg går for å lage en bluescreen selv... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skaff deg et lerret, så kjøper du en projector, kobler den opp mot din windows pc, og wips! så har du bluescreen 5507692[/snapback] haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå