Gå til innhold

Trenger hjelp til dekryptering, åpning av en fil


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har hatt en mildt sagt data kræsj, jeg hadde bacup av mine viktige dokumenter på nett, det vil si hos mamut. Men selvfølgelig under kræsjen så ble nøkkelfila ødelagt, jeg har funnet den igjen, men den er ikke slik den skal være.

 

Jeg vet at dette .mob arkivet mitt er kryptert med en 2048 kryptering, er det mulig og klare og dekryptere dette, eller et program som kan rekonstruere filen med nøkkelen

som jeg har klart og recovere nesten... har filen, men er tydeligvis noe galt med den.

 

Noen som har snøring. Snakka med Ibas, og dem er def ikke billige, regnet nesten med

10000 kr for denne jobben...

 

Mvh

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke klarer å redde nøkkelen kan du bare glamme de filene dine. Den eneste muligheten måtte være dersom kryperingsrutinene som er brukt inneholder en eller anne fatal feil. (Regner med at "2048 kryptering" betyr at det er 2048bits kryptering.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan kanskje prøve Easy Recovery (Pro) fra Ontrack. Jeg har brukt programmet for å redde data etter at partition magic ødela en partisjon. Fikk da reddet mesteparten av filene, men dessverre opplevde jeg også at en del filer var korrupte. Men det meste ble dog redda.

 

http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/

 

Dog, hvis de krypterte filene er viktige i f.eks. jobbsammenheng kan det fort vise seg at 10000kr. ikke er så ille. Men nå vet ikke jeg hvor viktige data du har.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...