Bytex Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hei, Jeg prøvde nå endelig det nye ATI Control Center alle sier er så fint. Lasta ned hele .NET 2.0 installen fra microsoft og greier. Den loader ATI tray-ikonet, men etter litt browsing rundt i GUI'et får jeg "CLI Application (Command Line Interface) has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience" Dette skjer hver eneste gang jeg åpner selve GUI'et. Jeg husker noen sa det skjer hvis man ikke har .NET installert, men det har jeg jo! Vil ha drivere uten control center..fant bare link til nyeste driver + CC denne gangen hos ATI..er jeg blind? Har alltid lastet ned drivern med Control Panel istedet. Endret 25. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
.dat Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 http://www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg løste problemet selv nettopp. Måtte ha .NET 1.1 ikke 2.0 Lar tråden stå i tilfelle andre kommer borti problemet. Admin kan gjerne lukke den for min del så den ikke blir spammet av Catalyst vs. Omega-driver krangling . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 stenges etter ønske fra trådstarter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg