Revenant Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei. Har en .fsv fil jeg skulle ha åpnet. Kan noen gi meg et tips om hvilket program som kan brukes. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 I hvilken sammenheng har du fått tak i den fila da? Du må da ha hatt en viss anelse om hva det er siden du har fått tak i den. Har du prøvde å laste ned musikk, film ,bilde? Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Du finner det ut her Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Hmmmmmmmm.......... Jeg sjekket dette ut for en kompis av meg og så viste det seg at det var jo litt feil i rekkefølgen av bokstaver. Skulle selvfølgelig være .sfv og etter det så løser det seg jo. Jeg sitter nå å denger meg selv med tastaturet for ikke å ha tenkt på dette før. Takk til alle som har brukt noen min. på å finne ut av dette filformatet for meg. PS .fsv er et bilde format i UNIX som jeg fant ut etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå