Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

lavasoft ad- hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke.. vær gang jeg skal kjøre ad-awre så bare lukker den seg automatisk.. så jeg prøvde å reinstalere den men da bare quita setupen av seg selv.. Gikk heller ikke ann å uinstalere den så jeg sletta mappen.. så prøvde jeg å søke på ad-awre på Hardware.no men hver gang jeg trykker på noe med ad-awre så lukker siden seg.. non som vet hva jeg kan gjøre? eller vært borti det samma problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan gå inn i sikkermodus:

* Start pcen på nytt.

* Trykk F8 rett før windows-logoen kommer på skjermen.

* Velg "Sikkermodus"/"Safemode" i menyen og trykk ENTER.

Så får du prøve om du får kjørt programmet der.

Hvis det ikke går, så last ned Ultimate Boot CD, brenn den ut og start pcen med cden. Så trykk F4 (Other Tools) og velg et antivirusprogram. Så får du forhåpentligvis fjernet en del problemer.

Lenke til kommentar

ok.. jeg kom inn på sikkerhetsmodulen og fikk scannet men jeg får ikke gjort det utenom, jeg må altså gjøre det i sikkerhets modusen. så jeg tror ikke jeg har fjærna den enda. skal jeg prøve UBCD? og hvilken program burde jeg bruke til å scanne etter viruser ,spywares osv..

Tusen takk for hjelpen forresten

Lenke til kommentar
ok.. jeg kom inn på sikkerhetsmodulen og fikk scannet men jeg får ikke gjort det utenom, jeg må altså gjøre det i sikkerhets modusen. så jeg tror ikke jeg har fjærna den enda. skal jeg prøve UBCD? og hvilken program burde jeg bruke til å scanne etter viruser ,spywares osv..

Tusen takk for hjelpen forresten

5500885[/snapback]

På Ultimate Boot CD skal det være minst fire antivirusprogram, velg det du harl lyst til, kjør gjerne flere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...