nattogdag Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Sendte mail 27 august, har ikke fått svar enda!!!! Vet ikke om vedkommende selger er borte; men de sier man bare skal sende til 1 selger!......men det er ikke mitt problem! Bruker MyIE(nettleser) og får heller ikke søkefunksjon etter produkter fram! HARDWARE.NO gir toppkarakter på funksjonalietet og søk. MÅ man bruke IE???? Ikke problem hos andre shoper! Slettet dem likegodt fra favorittlista mi! Ikke finne produkter + ikke svar = ikke mine penger! [ Denne Melding var redigert av: nattogdag på 2002-09-13 16:00 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Godt det er flere enn meg som har oppdaget hvor udugelig multicom er... Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Godt at vi som kunder kan velge hvor vi handler!........Jeg sjekker priser på nettet; så kontakter jeg en lokal forhandler! Hvis jeg får en brukbar pris så kjøper jeg lokalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå