Dickhi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Heisann... Jeg og en kompis har laget et undersøkelses system for et firma. Lurte på om det var noen her som kunne ta seg tid til å ta en undersøkelse, den er bare på noen få spørmsål. Det hadde vært til stor hjelp for oss for å få testet systemet. På forhånd takk Ta undersøkelsen her MVh Sven og Thorleif Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tok testen jeg, så grei ut den. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ekstremt mange skrivefeil i den jah. Hadde den vert laget for mitt firma så hadde jeg tvilt litt på å ta imot for å si det sånn... Fiks skrivefeil og en del av alternativene så kansje det vil komme seg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Var vel ikke akkurat gramatiske skriveleifer, men at han skriver Æ, Ø og Å rett inn i koden. Bør han ikke bruke ASCII kodene? æ = & #230; ø = & #248; å = & #229; Edit: forumet oversetter kodene til bokstavene, så jeg satte mellomrom mellom & og #.. Endret 25. januar 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Var vel ikke akkurat gramatiske skriveleifer, men at han skriver Æ, Ø og Å rett inn i koden. 5495284[/snapback] Var en del gramatiske også såvidt jeg kunne se Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Var vel ikke akkurat gramatiske skriveleifer, men at han skriver Æ, Ø og Å rett inn i koden. Bør han ikke bruke ASCII kodene? æ = & #230; ø = & #248; å = & #229; Edit: forumet oversetter kodene til bokstavene, så jeg satte mellomrom mellom & og #.. 5495284[/snapback] Funker ikke ø og slikt som i gamledager da? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvorfor er denne plassert i PHP forumet? Kanskje skrevet i PHP, men det finnes ikke et eneste PHP spørsmål om PHP i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå