trrunde Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvor stor utberedelse har den, og hva passer denne for? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er ikke sikker på hvor stor utbredelse den har, men vil si ganske sikkert at det er den beste linux-distroen for xp-horer som har lyst å prøve noe nytt Litt vanskelig å få ting til å virke av og til bare Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Distrowatch har en hit counter som kanskje kan gi et lite pekepinn ang. utbredelsen http://distrowatch.com/stats.php?section=popularity Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hva passer denne for? 5494636[/snapback] Det samme som de fleste andre Linuxdistroer. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er ikke sikker på hvor stor utbredelse den har, men vil si ganske sikkert at det er den beste linux-distroen for xp-horer som har lyst å prøve noe nytt 5494684[/snapback] Er neimen ikke sikker jeg. Mulig det var sånn for en tid tilbake, men nå tror jeg xp horene får sin tilfredsstillelse ved å gå for flere distroer enn Suse. Forøvrig helt greit for meg..... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er ikke sikker på hvor stor utbredelse den har, men vil si ganske sikkert at det er den beste linux-distroen for xp-horer som har lyst å prøve noe nytt 5494684[/snapback] Er neimen ikke sikker jeg. Mulig det var sånn for en tid tilbake, men nå tror jeg xp horene får sin tilfredsstillelse ved å gå for flere distroer enn Suse. Forøvrig helt greit for meg..... 5498841[/snapback] Stemmer vel forsåvidt det.. men jeg vil si det er en ganske fin overgang om du kommer fra XP og skal over til en eller annen linux-distro.. er ganske bra brukervennlig og minner veldig mye om "gode" gamle windows Skulle jeg fått bestemoren min til å bytte så tror jeg hun hadde funnet raskest utav Suse enn noen andre Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg vil ha meg frabedt å bli kalt en xp-hore selv om jeg bruker winxp du kan derimot kalle meg en gaming-hore, og da har man ikke veldig mange valg når det gjelder operativsystemer men ontopic: jeg har selv brukt SUSE, og syns den er helt grei. Personlig liker jeg RedHat, men smaken er som baken. SUSE er vel den mest utbredte distroen i tyskland, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå