Gå til innhold

Nytt kamera - trenger help!

Anbefalte innlegg

Nå har kameraet mitt tatt kvelden, og da må jeg nok kjøpe et nytt digitalkamera. Jeg vil at det skal være lite, ta fine bilder også UTEN blitz og at den ikke sluker batterier slik mitt forrige gjorde. Det meste jeg vil betale for et kamera er rundt 4000. Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt med på kamerabølgen, så jeg vet ikke om noen merker eller lignende. Jeg vil bare at det skal være lite, lett å skjønne, ikke sluke batterier, ta bra bilder uten blitz, ikke sluke batterier og ikke over 3-4000.

Rubbish: Går ikke an å fikse det jeg har, og hvis det hadde gått an hadde jeg ikke villet det heller. ;)

Lenke til kommentar

Selv om du ikke er kamerafrik så kan du finne fram til noen modeller som ser bra ut for deg. Så kan du evt spørre oss om hva vi synes. Det er alt for mange modeller å velge mellom, og vi er pinlig klar over at vi ikke har oversikten til å gi slike generelle anbefalinger. Spør du om datautstyr kan man svare på bakgrunn av spec's. Slik fungerer det ikke med kamera, fordi et kamera med "halvparten" av spec'sen til en annen modell kan være hundre ganger bedre. Du ser vel TV, leser aviser eller er innom nettet av og til? Klarer du ikke å finne noe som ser interessant ut? Vi får ørten spørsmål av din type i uken, og gidder ikke lenger google for andre mennesker. Det er ikke for å være frekk, men du er nr fjarten som har fått samme svarene siden jul.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...