Gå til innhold

Vil fjerne windows sikkerhetsvarsler

Anbefalte innlegg

Jeg liker å ha all kontroll selv, derfor har jeg slått av alle automatiske oppdateringsvarsler i Windows. Dette gjelder XP pro + sp2.

Da dukker denne irritrende sikkerhetsvarsleren opp på trayet. Og - hver gang jeg starter maskinen kommer det opp en advarselplakat om sikkerhetsrisiko. Denne klikker jeg vekk.

Ingen stor sak, men hvordan stopper jeg at denne sikkerhetsvarsleren dukker opp, og hvordan fjerner jeg denne meldingen hver gang.

Som sagt, ingen stor sak, men fryktelig irriterende.

Kall meg gjerne paranoid, men...... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik slår du av Sikkerhetssenter-varsler:

Sikkerhetsinnstillingene på datamaskinen sjekkes, og du får beskjed når du kan forbedre datamaskinens sikkerhet. Slik deaktiverer du disse varslene:

Åpne Sikkerhetssenter. Klikk Start, velg Innstillinger, klikk Kontrollpanel og klikk deretter Sikkerhetssenter for å åpne Sikkerhetssenter.

Klikk Endre hvordan Sikkerhetssenter varsler meg.

Fjern avmerkingen ved siden av elementene du ikke vil motta varsler for, og klikk deretter OK.

Obs!

Når du slår av Sikkerhetssenter-varsler, kontrolleres innstillingene for å sjekke og vise status i Sikkerhetssenter.

Hvis datamaskinen er en del av et domene (en gruppe datamaskiner i et nettverk), håndteres sikkerhetsinnstillingene dine vanligvis av nettverksansvarlig. I slike tilfeller vises ikke sikkerhetsstatusen i Sikkerhetssenter, og du får heller ikke varsler.

Beslektede emner

Hjelp i windows er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Slik slår du av Sikkerhetssenter-varsler:

Sikkerhetsinnstillingene på datamaskinen sjekkes, og du får beskjed når du kan forbedre datamaskinens sikkerhet. Slik deaktiverer du disse varslene:

Åpne Sikkerhetssenter. Klikk Start, velg Innstillinger, klikk Kontrollpanel og klikk deretter Sikkerhetssenter for å åpne Sikkerhetssenter.

Klikk Endre hvordan Sikkerhetssenter varsler meg.

Fjern avmerkingen ved siden av elementene du ikke vil motta varsler for, og klikk deretter OK.

Obs!

Når du slår av Sikkerhetssenter-varsler, kontrolleres innstillingene for å sjekke og vise status i Sikkerhetssenter.

Hvis datamaskinen er en del av et domene (en gruppe datamaskiner i et nettverk), håndteres sikkerhetsinnstillingene dine vanligvis av nettverksansvarlig. I slike tilfeller vises ikke sikkerhetsstatusen i Sikkerhetssenter, og du får heller ikke varsler.

Beslektede emner

Hjelp i windows er en fin ting ;)

5494694[/snapback]

Hjertelig , hjertelig takk!! Nå er blodtrykket normalt igjen, og livet er mye lysere!

:thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...