powerslave Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Er CompTIA A+ sertifiseringen noe og satse på? jeg kunne godt tenkt meg og bare ta testen. Er det noen som har noen formening om pris på bare testen? Informasjon om A+ sertifisering. Jeg er for tiden ikt lærling og kunne godt tenkt meg et par sertifiseringene. Takker for svar Endret 25. januar 2006 av powerslave Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Er CompTIA A+ sertifiseringen noe og satse på? jeg kunne godt tenkt meg og bare ta testen. Er det noen som har noen formening om pris på bare testen? Informasjon om A+ sertifisering. Jeg er for tiden ikt lærling og kunne godt tenkt meg et par sertifiseringene. Takker for svar 5494592[/snapback] Ser ikke den helt store grunnen til å ta noe slike sertifiseringer for supportjobber. Har du gode karakterer, viser at du er interessert og holder deg oppdatert i dataverdenen på både software- og hardware-siden, mener jeg det holder i lange baner. Har følelsen av at support-jobbene hagler for tiden, så noe veldig vanskelig å få seg en slik jobb med noe it-bakgrunn har jeg liten tro på skal være vanskelig. Klart, betaler skolen din litt sertifiseringer, er det bare å hive seg på, men må du ta det av egen lomme ville jeg ikke brydd meg. Gode karakterer i IT faga samt engelsk og matte gjør at du kommer langt frem i køen. Nå snakker jeg om de vanlige førstelinjesupportjobbene, men det finnes jo supporttelefoner en må være ingeniør eller mer i, men går ut i fra at det var ikke de du sikta på Lykke til uansett! Endret 25. januar 2006 av Stonescream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå