aka Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har et Logitech usb headset (250) men får ikke det til å virke. Windows velger automatisk det integrerte lydkortet, hvordan kan jeg få windows til å gå vekk fra standarden og heller bruke dette usb headsettet? Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 kontrollpanel > lyder og lydenheter > lyd prøvd å skifte der? Lenke til kommentar
laptopjoh Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 du kan prøve å gå inn på volumkontroll -> alternativer -> egenskaper -> Mikserenhet -> (så bytter du til headsettet) det kan funke Lenke til kommentar
aka Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Har sett begge disse stedene, men problemet er at headsettet ikke ligger i listen? Altså når jeg plugger i usb headsettet så skjer ingenting, da skal vel egentlig maskinen detektere headsettet? Lenke til kommentar
laptopjoh Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 har ikke et usb headsett, men det skal komme opp "ny maskinvare funnet" når du plugger den i usb. har du prøvd å bruke en annen usb kontakt? installert det som fulgte med ? Lenke til kommentar
aka Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Har to stk usb kontakt, og prøvd i begge. Jeg har en ekstern usb mus jeg bruker og denne virker så da er jo usb kontaktene i orden. Det fulgte ikke med noe software med headsettet, har vært på Logitech sin nettside for å prøve å finne noe der, men uten hell Hvis jeg velger legg til maskinvare, hvilke enhet skal jeg velge da når den ikke finner den automatisk? Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 off-topic: ekstern mus.. den va go me mindre ein har touchpad that is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå