EssspeN Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hei!! Sikkert mange som venter på dette spillet. Har importert JAP utgaven, og kan bekrefte at JAP utgaven har valg for BÅDE ENGLISH SUBS og ENGLISH VOICE. Eller JAP VOICE + ENGLISH SUBS. Så er ikke nødvendig å vente til USA release med en "import" av dette spillet. Endret 25. januar 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mitt råd fjern, caps locken i emnetittelen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Selvfølgelig det feteste med JAP VOICE- ENGELSK SUBTEXT........Engelske stemmer er så utrolig ræva. Japansk er 100 ganger bedre. Selv fikk jeg brukt Action Replay på FF X og fikk gjort om slik t stemmene var japanske (orginalt) og engelsk tekst! SPillet ble mye bedre. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Selvfølgelig det feteste med JAP VOICE- ENGELSK SUBTEXT........Engelske stemmer er så utrolig ræva. Japansk er 100 ganger bedre. Selv fikk jeg brukt Action Replay på FF X og fikk gjort om slik t stemmene var japanske (orginalt) og engelsk tekst! SPillet ble mye bedre. 5495461[/snapback] Spiller med ENGELSK voice + ENGELSK subs jeg. Har aldri skjønt hvorfor folk skal høre på det japse språket, når man ikke skjønner et eneste ord. Endret 25. januar 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Greit at man ikek skjønner noe i starten, men jo mer man har sett på japansk anime, spillt de fleste FF spill på japansk så begynner man å forstå ord og setninger og kan nesten tolke det. Jeg liker det pga. at det blir litt mer orginalt og stemmene mer ekte, enn en Amerikanisert stemme....Men går jo på smak og behag. Regner med at jeg kjøper meg Onimusha 4 når det kommer hit for så å teste det og se om jeg liker det. 3'ern var jeg ikke særlig begeistret over. Men husker introvideoen...Den var sinnsykt kul! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Har spilt 3 timer nå. Synes onimusha 3 var bedre enn denne, ga tross alt onimusha 3 full pott ( 10/ 10) for meg selv. Denne ligger an til 8/10. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Onimusha ble bare bedre og bedre, 3ern var høydepunktet, helt perfekt hos meg og, alle tomler opp. Men det som jeg er redd for med fireren er at de bare melker tittelen sin, da dytta handlingen fram og lagde en helt ny char, og dette syntes jeg er fullstendig galt fordi onimusha handler i prinsippet om jubei som ble valgt ut av clan of ogres for å utslette genma. Men de har aldri skuffa med en onimusha tittel før, kanskje de ikke gjør det nå heller. Og jo, eneste skuffende med 3ern var sluttfilmen... som ikke var der. Angående japansk stemme osv så er jeg helt for orginal stemmene i spillet, og dubbe til engelsk syntes jeg er like dumt så å dubbe filmer. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det jeg liker best med Onimusha er min favorittskuespiller.. Takeshi Kaneshiro er helt genial! Har vel sett mesteparten av filmene hans og digger han i flyvende Dolker. Onimusha har alltid vært bra spill, men høydepunktet for meg var Onimsuha 2! Husker på slutten rett før siste boss hvor videoen viste at du tilkallte krefter fra orbs(Charity, Strength, Faith osv.) Og du forvandlet deg. Når da bosskampen startet ble jeg bare drittsur! Grafikken endret seg helt! Men håper Onimusha 4 blir knall og med vanskelige puzzles. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Selvfølgelig det feteste med JAP VOICE- ENGELSK SUBTEXT........Engelske stemmer er så utrolig ræva. Japansk er 100 ganger bedre. Selv fikk jeg brukt Action Replay på FF X og fikk gjort om slik t stemmene var japanske (orginalt) og engelsk tekst! SPillet ble mye bedre. 5495461[/snapback] Nå var ikke FFX-stemmene den verste dubben jeg har hørt.. Det kunne vært MYE værre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå