AmDguru Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hei! Jeg har et problem med min pc spec: amd 64 3000+ (754) msi k8n neo 1.9 bios nforce drivere nyeste 9800pro nyeste omegadriver 1gig ram Netter er over trådløs forbindelse med svært bra forbindelse og de andre pcene har ingen lagg. Slik at jeg utelukker nettet. Problemet oppstår under spill spesielt CS, jeg kan spille normalt en liten stund så plutselig fryser pc¨n i ca et sekund, og så fortsetter det som normalt før den fryser i et sekund igjen og slik fortsetter det. Har prøvd et annet skjermkort, reinstallert windows, forskjellige biosversjoner Noen som vet om noe liknende? og som kan hjelp meg Endret 25. januar 2006 av AmDguru Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Prøv drivere fra ATI. Lenke til kommentar
AmDguru Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Prøv drivere fra ATI. 5497672[/snapback] fant ut hva det var, feil på drivere til trådløskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå