Gå til innhold

Hva er så morsomt med å drikke?

Lollapalooza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har du et problem.

Alkohol løser ingen problemer.

5496096[/snapback]

Eller kanskje ikke mr. I've got the one and only solution :roll:

5496124[/snapback]

Da er du feig..

5496205[/snapback]

Ja, det må være det. Absolutt. :yes:

Hør her, skjønner du virkelig ikke at det kan være fint å ta seg en øl for å slappe av litt og kose seg uten at man har problemer eller er feig?

Er ikke uptight eller en feiging, jeg syns bare at det er lettere å slippe seg løs (eller helt løs for den saks skyld) når man har drukket litt..avslappet stemning osv Man slipper bedrevitere som sitter og ser dømmende på deg fordi alle er ca på lik linje. Enkelte folk gjør jo absolutt alt de kan for å få andre til å føle seg dumme..

Lenke til kommentar
Jeg som tar meg en øl på torsdagskvelden = Student

Jeg som setter et stikk på torsdagskvelden = Narkotikamisbruker og student.

Ser du forskjellen?

5495835[/snapback]

Selvsagt ser jeg en forskjell. Det ene er lovlig, det andre er ulovlig. Begge deler vil være å ruse seg på et rusmiddel.

Det er fremdeles bak mål å sammenligne alkoholikere og narkotikamisbrukere i denne diskusjonen.

5495835[/snapback]

Hvor du får det fra at jeg sammenligner alkoholikere og "narkotikamisbrukere" har jeg problemer med å skjønne.

Alkohol er et narkotika på like linje med heroin, amfetamin osv. Det er bare det at det tilfeldigvis er legalisert.

Kan ikke seg jeg nevner noe om misbruk her i det heltatt.

Hør her, skjønner du virkelig ikke at det kan være fint å ta seg en øl for å slappe av litt og kose seg uten at man har problemer eller er feig?

Er ikke uptight eller en feiging, jeg syns bare at det er lettere å slippe seg løs (eller helt løs for den saks skyld) når man har drukket litt..avslappet stemning osv Man slipper bedrevitere som sitter og ser dømmende på deg fordi alle er ca på lik linje. Enkelte folk gjør jo absolutt alt de kan for å få andre til å føle seg dumme..

5496321[/snapback]

Så hvis jeg da vil slippe meg løs osv. så er det helt ok å ta ulovlig narkotisk og sentralstimulerende stoff? Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Så hvis jeg da vil slippe meg løs osv. så er det helt ok å ta ulovlig narkotisk og sentralstimulerende stoff?

5496749[/snapback]

Kjekt at du går inn for å misforstå og sette ting heelt på spissen. Nei det var ikke det jeg mente. Er ikke dette en diskusjon om drikke/alkohol? sa ikke noe om narkotiske stoffer osv..

Lenke til kommentar
Hvor du får det fra at jeg sammenligner alkoholikere og "narkotikamisbrukere" har jeg problemer med å skjønne.

5496749[/snapback]

Du sier at alkohol er like farlig som narkotiske stoffer allà heroin. For at alkohol skal være ordentlig skadelig så må man misbruke det, ergo være en alkoholiker. Dette har ingenting med topicen å gjøre (såfremt ingen av brukerne er alkoholiker).

Lenke til kommentar

5496749[/snapback]

Du sier at alkohol er like farlig som narkotiske stoffer allà heroin. For at alkohol skal være ordentlig skadelig så må man misbruke det, ergo være en alkoholiker. Dette har ingenting med topicen å gjøre (såfremt ingen av brukerne er alkoholiker).

5497200[/snapback]

Hvor sier jeg det? Understrek eksakt hvor jeg har sagt det.

Dessuten, alkohol er skadelig selv om man ikke er alkoholiker, eller vil du kategorisere en person som drikker heftlig 2-3 ganger i måneden over en par år som alkoholiker? Kan iallfall garantere deg at man ser skader etter et slikt forbruk.

Lenke til kommentar

Alkohol er et narkotika på like linje med heroin, amfetamin osv. Det er bare det at det tilfeldigvis er legalisert.

5495206[/snapback]

---------

Jeg prøver igjen. Det går ikke an å sammenligne alkohol med tunge narkotiske stoffer da alkohol kan nytes i milde, kontrollerte former. Man kan ta en øl til middagen, men det hadde vært pussig om man dro frem posen med crack til kaffen etterpå.

Alkohol er ikke det beste man kan ha i seg, men det gjelder for så og si alt av det man vil klassifisere som vanlige matvarer. Det er ikke smart å spise for mye smør, fete kjøttyper eller drikke H-melk flere ganger om dagen.

Har man hodet på rett plass så kan man nyte alkohol uten å bekymre seg over at det kan dette av sånn helt plutselig.

Lenke til kommentar

5495206[/snapback]

---------

Jeg prøver igjen. Det går ikke an å sammenligne alkohol med tunge narkotiske stoffer da alkohol kan nytes i milde, kontrollerte former. Man kan ta en øl til middagen, men det hadde vært pussig om man dro frem posen med crack til kaffen etterpå.

5497382[/snapback]

Må jeg virkelig fortelle deg at jeg mente "alkohol er narkotika på samme måte som heroin og amfetamin er narkotika"? :roll:
Lenke til kommentar

5495206[/snapback]

---------

Alkohol er ikke det beste man kan ha i seg, men det gjelder for så og si alt av det man vil klassifisere som vanlige matvarer. Det er ikke smart å spise for mye smør, fete kjøttyper eller drikke H-melk flere ganger om dagen.

Har man hodet på rett plass så kan man nyte alkohol uten å bekymre seg over at det kan dette av sånn helt plutselig.

5497382[/snapback]

Begge deler er rusmidler faen. Problemer med å forstå det?

Lenke til kommentar
Noen som har smakt Mythos?! :love:

5495966[/snapback]

Æsj.

Alkohol er morsomt fordi:

*Alkohol i form av øl smaker godt, og kan nytes i flere samenhenger.

*Ved inntak av alkohol så blir jeg lettere til sinns, får lettere for å ta kontakt og har større sjangse for å bryte hemninger.

*Når man drikker så drikker gjerne de andre man er i lag med og dermed skaper det en lettere stemning.

Lenke til kommentar

Alkohol løser få problemer.. løser mange akkuratt der å da.. som med meg akkuratt nå.. men når jeg våkner i morgen så vil det bli det samme gamle veldig fort + litt mer..

Er igrunn ferdig med "drikke alkohol for å ha det gøy" perioden..

Syns ikke det er noe artig lenger.. kan ha mye med plassen jeg bor på..

Vil tro det om jeg kommer i ett annet miljø at jeg vil synes det er gøy igjenn..

Men ja.. det er morsomt så lenge du har det bra med deg selv.. er du deppresiv og jævlig så kommer bare problemene ut.. og det er vel mindre artig jah..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...