Christopher Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hei Hvis det som står om Asus W5F på komplett stemmer er jo denne ultraportable helt rå. Den har da: Centrino Core Duo 1 gb minne 5400 rpm harddisk og viktigst: NVIDIA GeForce Go 7400 TurboCache!! Noen som vet om dette stemmer, eller er dette skjermkortet en skrivefeil fra komplett? Noen som også vet om den prisen som er oppgitt (18 750,-) er det samme når pc'en kommer på lager? Endret 25. januar 2006 av Christopher Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er dessverre en feil, den har Intel GMA950. Jeg skal gi komplett beskjed om feilen slik at ikke flere får kaffe i vrangstrupen (noe jeg fikk når jeg først så de spesifikasjonene). Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Trodde endelig det skulle komme en ultraportabel som kunne brukes til spilling! Sendte selv mail til komplett å spurte om det stemte men har ikke fått svar ennå, men er jo lov å håpe kanskje de faktisk får inn en spesiell utgave av maskinen eller er det bare å glemme? Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er nok bare å glemme. Men det vil sannsynligvis komme noen maskiner med Geforce go 7300 og Ati radeon x1300 i bærbare som er rett rundt 2 kg, noe særlig lettere tror jeg ikke du klarer å finne. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Ok, men det var litt kjipt. Uansett vil vel denne ultraportable pc'en blir en kraftig bærebar. Så tenker jeg kjøper den når den kommer i mars, eller er det noen som mener det er dumt å gå får denne siden den er helt fersk med ny teknologi, og ingen som har testet maskinen og kan si hvordan den er? Vil den gamle centrino platformen med Pentium M gi mer for pengene? Endret 25. januar 2006 av Christopher Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Synes det er så unødvendig å ha webcamet. Skjermen blir så mye større. Men for all del. Flott maskin. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Men jeg har ikke funnet noe alternativ til en ultraportabel som er liten i tillegg til å ha litt muskler. Noen som har en annen ultraportabel å anbefale, gjerne en som er ventet å komme mot sommer en gang? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har selv en Asus S5a og er fornøyd me hva den presterer. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Det er dessverre en feil, den har Intel GMA950. Jeg skal gi komplett beskjed om feilen slik at ikke flere får kaffe i vrangstrupen (noe jeg fikk når jeg først så de spesifikasjonene). 5494443[/snapback] Sikkerpå at den ikke har begge?`Har sett bærbare med begge, med en bryter til å bytte mellom, for å spare strøm EDIT: Jeg VET ikke om den har begge, så på siden, fant ikke noe god forklaring selv. IKKE tro den har begge Avvent som de sier i militæret Endret 25. januar 2006 av Skink_123 Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Hei, har ikke sett disse andre ulraportable til Asus, men de virker jo enda lettere og mindre enn Asus W5F. Men på den andre siden er W5F kongen på haugen når det gjelder ytelse! Flere forslag til ultraportable som kommer nå mot sommeren? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Siterer mail fra komplett.no: "Hei Spesifikasjonene p denne stemmer ja. Hva prisen er i Mars vet vi dessverre ikke enn. -- Tom Erik Salgsavd. Komplett.no" Dette blir jo monster pc'en i miniformat til billig pris, kanskje noe for HW.no å få inn til testing? Hurra nå blir det fest :!: Lenke til kommentar
skullfreezer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 råeste ultraportable. WHITEBOX har den ikke selv men den er helt rå.. Lenke til kommentar
kvalvik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Her er fulle spesifikasjoner: http://no.asus.com/products4.aspx?modelmen...=5&l2=75&l3=157 Kun intel-grafikk, ser det ut som. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja det er det som er så underlig, står alle andre steder at Asus W5F inneholde kun integrert grafikkort men komplett har sakt på mail og under spesifikasjonene at pc'en leveres med NVIDIA GeForce Go 7400 TurboCache. Altså denne pc'en blir den råeste av ultraportable på markedet! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) spørsmålet er jo hvorvidt denne er ultraportable. Thinkpad T43 med 14" : 31.1 cm x 25.5 cm x 3.1 cm Asus'n : 30.5 cm x 22 cm x 3.1 cm Dell X1 : 25,0 x 286 x 196,8 mm Endret 26. januar 2006 av CrZy_T Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja med en vekt på 1,6 kg så vil jeg si at den er ultraportabel. Kanskje ikke like ekstremt liten som dell X1 og Zepto sin ultraportable som begge ligge bare litt over 1 kg. Men når du tenker på hvor ekstrem ytelse Asus sin har så kan man leve med 500 gram tyngre pc. Denne pc'en må jo fortsatt være så lett og liten at man kan slenge den i en bag og slippe bæreveske for laptopen? Noen som har Asus W5A og kan si litt om hvordan denne pc'en er sånn praktisk i størrelsen? Litt små taster? For liten skjerm til surfing på nett osv? Enkel å bære med seg overalt? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja med en vekt på 1,6 kg så vil jeg si at den er ultraportabel. Kanskje ikke like ekstremt liten som dell X1 og Zepto sin ultraportable som begge ligge bare litt over 1 kg. 5500217[/snapback] En ting er hva du vil si. En annen ting er hva "standarden" sier. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 I følge ASUS sine egene sider har den jo ikke 7400 skjermkort og da er det liten tvil? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja med en vekt på 1,6 kg så vil jeg si at den er ultraportabel. Kanskje ikke like ekstremt liten som dell X1 og Zepto sin ultraportable som begge ligge bare litt over 1 kg. 5500217[/snapback] En ting er hva du vil si. En annen ting er hva "standarden" sier. 5502286[/snapback] Og standarden sier at han har rett Lenke til kommentar
fose Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg ser at nye Vaio SZ 160 PC opererer med både GMA 950 og GO 7400. De kaller dette Hybrid Graphics System, med mulighet for å switche mellom det mer strømsparende GMA 950 og GO 7400 for høyere ytelse. Denne modellen har 13,3 skjerm og er under 2 kg. http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....e=feature&var2= Kan det tenkes at Asus W5F også har begge deler, med mulighet for velge hvilket kort man vil bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå