Gå til innhold

Ultimate Ultraportable spillemaskin

Anbefalte innlegg

Hei

Hvis det som står om Asus W5F på komplett stemmer er jo denne ultraportable helt rå. Den har da:

Centrino Core Duo

1 gb minne

5400 rpm harddisk

og viktigst: NVIDIA GeForce Go 7400 TurboCache!!

Noen som vet om dette stemmer, eller er dette skjermkortet en skrivefeil fra komplett?

Noen som også vet om den prisen som er oppgitt (18 750,-) er det samme når pc'en kommer på lager?

Endret av Christopher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:( Trodde endelig det skulle komme en ultraportabel som kunne brukes til spilling!

Sendte selv mail til komplett å spurte om det stemte men har ikke fått svar ennå, men er jo lov å håpe kanskje de faktisk får inn en spesiell utgave av maskinen eller er det bare å glemme?

Lenke til kommentar

Ok, men det var litt kjipt. Uansett vil vel denne ultraportable pc'en blir en kraftig bærebar. Så tenker jeg kjøper den når den kommer i mars, eller er det noen som mener det er dumt å gå får denne siden den er helt fersk med ny teknologi, og ingen som har testet maskinen og kan si hvordan den er? Vil den gamle centrino platformen med Pentium M gi mer for pengene?

Endret av Christopher
Lenke til kommentar
Det er dessverre en feil, den har Intel GMA950. Jeg skal gi komplett beskjed om feilen slik at ikke flere får kaffe i vrangstrupen (noe jeg fikk når jeg først så de spesifikasjonene).

5494443[/snapback]

Sikkerpå at den ikke har begge?`Har sett bærbare med begge, med en bryter til å bytte mellom, for å spare strøm :)

EDIT: Jeg VET ikke om den har begge, så på siden, fant ikke noe god forklaring selv. IKKE tro den har begge :D Avvent som de sier i militæret ;)

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar

Siterer mail fra komplett.no:

"Hei

Spesifikasjonene p denne stemmer ja.

Hva prisen er i Mars vet vi dessverre ikke enn.

--

Tom Erik

Salgsavd.

Komplett.no"

Dette blir jo monster pc'en i miniformat til billig pris, kanskje noe for HW.no å få inn til testing?

Hurra nå blir det fest :!:

Lenke til kommentar

Ja med en vekt på 1,6 kg så vil jeg si at den er ultraportabel. Kanskje ikke like ekstremt liten som dell X1 og Zepto sin ultraportable som begge ligge bare litt over 1 kg.

Men når du tenker på hvor ekstrem ytelse Asus sin har så kan man leve med 500 gram tyngre pc. Denne pc'en må jo fortsatt være så lett og liten at man kan slenge den i en bag og slippe bæreveske for laptopen?

Noen som har Asus W5A og kan si litt om hvordan denne pc'en er sånn praktisk i størrelsen? Litt små taster? For liten skjerm til surfing på nett osv? Enkel å bære med seg overalt?

Lenke til kommentar
Ja med en vekt på 1,6 kg så vil jeg si at den er ultraportabel. Kanskje ikke like ekstremt liten som dell X1 og Zepto sin ultraportable som begge ligge bare litt over 1 kg.

5500217[/snapback]

En ting er hva du vil si. En annen ting er hva "standarden" sier.

Lenke til kommentar

5500217[/snapback]

En ting er hva du vil si. En annen ting er hva "standarden" sier.

5502286[/snapback]

Og standarden sier at han har rett ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser at nye Vaio SZ 160 PC opererer med både GMA 950 og GO 7400. De kaller dette Hybrid Graphics System, med mulighet for å switche mellom det mer strømsparende GMA 950 og GO 7400 for høyere ytelse. Denne modellen har 13,3 skjerm og er under 2 kg.

http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....e=feature&var2=

Kan det tenkes at Asus W5F også har begge deler, med mulighet for velge hvilket kort man vil bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...