JKJK Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er på utkikk etter 2.1 datahøytalersett uten subb. Noen som har forslag? Gjerne så store som mulig. Husker at på 90tallet fikk man jo kjøpt små monitorer med egne strømforsyninger i hver høyttaler. Finnes ikke slikt lenger? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Sjekk ut Klipsch Pro Ultra 2.0. Klipsch er kvalitet! Edit: 2.1 betyr 2 høyttalere og 1 sub. 2.0 er 2 høyttalere uten sub. Endret 25. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hva med å kjøpe et par aktive studiomonitorer? Sjekk ut KRK Rokit og Tannoy Reveal og andre på f.eks. www.prolyd.no Lenke til kommentar
epifant Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg fikk faktisk et par ProMedia Ultra 2.0 inn døra her i dag Lyd: anbefales. Jeg hadde høye forventninger fra før av, og jeg ble ikke skuffet! Forhandler: anbefales kun dersom du er tålmodig og MÅ ha Klipsch Jeg bestilte høyttalerne 28.12. og forhåndsbetalte samme dag. 10.01 ringte jeg for å dobbeltsjekke at de var sendt og det bare var Posten som var late, men neida. De hadde ikke sendt noe de. Ble bedt om å maile betalingsbekreftelsen en gang til, og alt skulle bli bra. Jeg ventet ennå litt til, helt til sist fredag. Da ringte jeg nok en gang og lurte på hvordan situasjonen var, og NEIDA! Høyttalerne var fremdeles ikke sendt. Og nok en gang skulle alt ordnes opp i. Men de dukket opp til slutt da. Og jeg må si de var verdt all ventingen, selv om det ikke skulle vært nødvendig.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Slettet: dobbeltpost Endret 25. januar 2006 av epifant Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Databutikken har Klipsch Pro Ultra 2.0 Silver på lager. De sorte har ubekreftet leveringsdato. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hyggelig å lese at du er fornøyd med lyden epifant! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 De var faktisk billigere fra Databutikken enn fra Audiocompaniet (995,-). Noe som gjør dem til et ennå bedre kjøp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kan dei brukast til TV og? Har ein grei TV, men lyden er ikkje den heilt store, så om dette settet kan koplast over til TVen når eg skal sjå film ville jo det passa bra. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kan dei brukast til TV og? Har ein grei TV, men lyden er ikkje den heilt store, så om dette settet kan koplast over til TVen når eg skal sjå film ville jo det passa bra. 5499208[/snapback] Hvis du har hodetelefonutgang på tv'en din går det helt fint. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er minijack inngang bak, som kan brukes til å koble til PC, stereoanlegg, TV e.l. Det eneste man trenger for å koble dem til er en hodetelefon- eller linjeutgang. I tillegg er det også en minijack-inngang i fronten, for tilkobling av mp3-spillere og annet forefallende. Svært praktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå