Gamlemor Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg har et problem med miccen min uansett hva jeg gjør så høres det sånn her ut :/ Detter er forøvrig UTEN micen inne(høres helt likt ut), så det er ikke miccen har jeg tenkt ut selv. Noen som har en fin løsning på dette ? Endret 25. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har et par tips. Skru av "Microphone boost", velg "Microphone" som input under "Recording" i "Volume Control", sett ned volumet på kanalen "Microphone" samme plassen, mute alle kanaler både under "Recording" og "Playback" utenom: Mircophone under recording = 20-30% Volume Control under playback = 50% Wave under playback = 50% Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg har et par tips.Skru av "Microphone boost", velg "Microphone" som input under "Recording" i "Volume Control", sett ned volumet på kanalen "Microphone" samme plassen, mute alle kanaler både under "Recording" og "Playback" utenom: Mircophone under recording = 20-30% Volume Control under playback = 50% Wave under playback = 50% 5494153[/snapback] Funka ikke Edit:MEN nå har jeg klart å trykke på noe som fjerna lyden helt, og den nekter åkomme tilbake Help plx Endret 25. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Orker du å komme med screenshots ALT+PrntScrn av både "Recording" og "Playbak" settings i "Volume Control" ? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Edit: finnes det ikke noen "reset to default" knapp noe sted ? :S Endret 25. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du må huke av for å vise alle kanalene som dette. http://brillegeit.com/mixer.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå