Dings Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Da jeg glad og ornøyd kom hjem fra skolen i dag og skulle åpne http://www.overklokking.no kom det opp en merkelig side.. Det er overklokking.no, ingen tivil om det, for jeg kan se menyen på venstre side og reklamen og alt, men der det skal stå de nyeste fra forumet og siste nyheter står det bare ting som: Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/ forum/www/themes/includes/ overklokking_siste_nyheter.php on line 9 Hvis noen vil se mar ev den merkelige siden kan jeg godt maile dem et screenshot.. Noen som har noen eiling på havd ette skyldes? Har prøvd både Oprea og iexplorer, men resultatet er det samme... Mvh. Dings (beklager hvis dette burde vært plassert et annet sted...) Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei, det samme problemet har eksistert i forumene her hele dagen... :sad: Sjekk "tilbakemeldinger" så forstår du at du ikke er alene! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Du trodde antagelig at "Warning.." feilmeldingen var på din egen maskin? Det var en feilmelding på serveren hos hw.no, så det hjelper ikke å prøve mye rart hos deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå