Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Region 1 DVD filmer?

ThomasWH

Anbefalte innlegg

Jeg vet svaret.. CDUniverse er kanskje den største DVD sjappa på nettet! Jeg kjøper KUN Region 1 filmer, og dette har CDUniverse, med mer.

MEN problemet med dene sjappa, og mange andre, er det samme det alltid har vært... Bestiller du stæsj for over 200 kroner må du betale toll! Noe jeg personlig NEKTER for! :)

Brukte DV-DEPOT en stund, de "hjelper" kundene med ting og tang, uten å si noe mer! Men den sjappa har brgyt å SUGE. Bra kundeservice ble ræva kundeservice, godt utvalg av filmer ble ræva utvalg av filmer osv. :p

Ønsker nå å komme i kontakt med folk som kan fortelle meg hvilken DVD sjappe (i USA, da filmer fra Canada ofte kommer med Fransk cover!) som selger Region 1 filmer og som kan "hjelp" kunder med forsendelsen! ;)

Endret av ThomasWH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du oppfordrer folk til å fortelle deg om butikker som kan "hjelpe" deg å snike unna MVA, så jeg tipper tråden blir stengt enten du vil eller ei.

5494095[/snapback]

Kan vel ikke stenge en tråd for det... Det er ikke ulovlig å handle for under 200,- og slippe toll. Derfor er ikke denne tråden ulovlig.

Lenke til kommentar
Kan vel ikke stenge en tråd for det... Det er ikke ulovlig å handle for under 200,- og slippe toll. Derfor er ikke denne tråden ulovlig.

Morsomt dette, han skriver jo følgende...

Bestiller du stæsj for over 200 kroner må du betale toll! Noe jeg personlig NEKTER for! :)

...

Ønsker nå å komme i kontakt med folk som kan fortelle meg hvilken DVD sjappe (i USA, da filmer fra Canada ofte kommer med Fransk cover!) som selger Region 1 filmer og som kan "hjelp" kunder med forsendelsen! ;)

En spade er en spade. Hva slags "hjelp" er dette da i så fall.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at trådstarter er ute etter en butikk som har region 1 filmer for under 200,- for da slipper han toll. Er det noe annet skjult budskap ute og går?

Edit: Eller er det det at trådstarter vil at butikken som selger filmer skal skrive at varen er verdt mindre en den egentlig er, bare så han slipper toll?

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar
Edit: Eller er det det at trådstarter vil at butikken som selger filmer skal skrive at varen er verdt mindre en den egentlig er, bare så han slipper toll?

You got it. Han sier jo at han nekter å betale MVA for alt med verdi over 200,-. Nå er nå engang lovverket slik det er og dermed er det ulovlig å importere noe med en lavere nortert verdi for å unndra MVA.

Forøvrig er Posten og andre fortollere ganske observante på denne formen for MVA-unndragelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...