Gå til innhold

vilken spill har kommet ut til xbox360?

RaW_DeNiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja topic sier seg selv... og da mener jeg såklart i norge, tenkte jeg skulle ha ett nytt spill så må vite hvem jeg ikke har..

5494017[/snapback]

GUN: Stilig westernspill, gjort unna på en dag eller 2, ikke live

Condemned: Stilig, skummelt, creepy spill, gjort unna på ett par dager, ikke live

Perfect Dark Zero: Bra 1'st person skytespill. Ikke så bra i story-mode, veldig bra online

Quake 4: Skytespill, har ikke satt meg sånn inn i det

Project Gotham Racing 3: Døll bilspill for de som ikke liker raske bilspill

Need for speed Most Wanted: Bilspill med litt mer fart (men om du vil ha ett skikkelig bra ett venter du på Burnout Revenge på 360!!)

Kameo.. prøvd demoen som ligger på Live bare, ikke imponert

Amped : Snowboardspill

Call of duty 2

Dead Or Alive 4, kommer nå på fredag. tekken-lignende slossespill

Fight Night.. boxe-spill (LOL)

Madden 06.. sportspill, ikke spør meg :)

NBA Live

King Kong.. også dette er gjort på ett par dager

Ridge Racers 6 (kom forrige helg) Bilspill

Tony Hawk, skatespill

Det var alle jeg kunne komme på :ohmy:

Lenke til kommentar
ja topic sier seg selv... og da mener jeg såklart i norge, tenkte jeg skulle ha ett nytt spill så må vite hvem jeg ikke har..

5494017[/snapback]

GUN: Stilig westernspill, gjort unna på en dag eller 2, ikke live

Condemned: Stilig, skummelt, creepy spill, gjort unna på ett par dager, ikke live

Perfect Dark Zero: Bra 1'st person skytespill. Ikke så bra i story-mode, veldig bra online

Quake 4: Skytespill, har ikke satt meg sånn inn i det

Project Gotham Racing 3: Døll bilspill for de som ikke liker raske bilspill

Need for speed Most Wanted: Bilspill med litt mer fart (men om du vil ha ett skikkelig bra ett venter du på Burnout Revenge på 360!!)

Kameo.. prøvd demoen som ligger på Live bare, ikke imponert

Amped : Snowboardspill

Call of duty 2

Dead Or Alive 4, kommer nå på fredag. tekken-lignende slossespill

Fight Night.. boxe-spill (LOL)

Madden 06.. sportspill, ikke spør meg :)

NBA Live

King Kong.. også dette er gjort på ett par dager

Ridge Racers 6 (kom forrige helg) Bilspill

Tony Hawk, skatespill

Det var alle jeg kunne komme på :ohmy:

5494251[/snapback]

takker. hmmm hadde dem fleste der. dead or alive 4 har jeg jo bestillt så:S

Lenke til kommentar

Smaken er som baken folkens. F.eks PGR3 som Linn Christin omtaler som dølt bilspill for de som ikke liker raske biler, scorer i snitt høyere på de anmeldelser som er å få tak i enn svært mange andre av de titlene, inkludert Need For Speed.

For nærmere liste over spill som er ute og hva snittlkarakterer er på anmeldelsene rundt om, kan jo trådstarter f.eks prøve denne linken og lese litt hva som han får lyst på.

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Å kalle PGR3 for et "døllt bilspill" er vel kanskje en god overdrivelse. PGR3 er faktisk et fantastisk spill, som klarer å kombinere arcade og simulator på en flotte måte, masse artige biler, flotte baner og en glitrende onlinedel. Et av de definitivt beste spillene som er ute til Xbox 360.

Men dette er jo en helt annen kategori enn NFS: MW og Burnout - de spillene er rene arkadespill, hvor MW har et lass med jalla gangsterisme.

Lenke til kommentar
Fight Night har forøvrig ikke kommet ut enda... Kommer 3. februar...

5494989[/snapback]

Sist jeg sjekka så EA så var release i USA 14 feb. og Europa 21 feb.

Hvor står det at det er 3 februar?

Dr.Peedee

5502399[/snapback]

Da jeg skrev det mener jeg det sto både på ToTheGame og Gamer.no... Ser riktignok at dette er endret til 2. mars nå...

Lenke til kommentar
Å kalle PGR3 for et "døllt bilspill" er vel kanskje en god overdrivelse. PGR3 er faktisk et fantastisk spill, som klarer å kombinere arcade og simulator på en flotte måte, masse artige biler, flotte baner og en glitrende onlinedel. Et av de definitivt beste spillene som er ute til Xbox 360.

Men dette er jo en helt annen kategori enn NFS: MW og Burnout - de spillene er rene arkadespill, hvor MW har et lass med jalla gangsterisme.

5502507[/snapback]

Jeg uttrykkte bare min mening da :D:D Selvsagt har alle lov å ha egne meninger, også om spill, synes du ikke?

Lenke til kommentar

5502507[/snapback]

Jeg uttrykkte bare min mening da :D:D Selvsagt har alle lov å ha egne meninger, også om spill, synes du ikke?

5512111[/snapback]

Ikke når det er teite meninger.

Lenke til kommentar

5502507[/snapback]

5512111[/snapback]

Ikke når det er teite meninger.

5512132[/snapback]

LOLL @ arnizzz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...