Braaten Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det jeg lurte på var om det er mulig å bruke stativ sammen med batterigrepet? Med andre ord, er det skrufeste under det?? Eller må man ta det av hver gang man skal bruke stativ?? mvh Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Naturligvis går det. Lenke til kommentar
Mentos Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Klart det! Har BG-E3 selv og det går helt fint å bruke stativ Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet åssen det er på BG-E1? Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet åssen det er på BG-E1? 5544516[/snapback] Jeg regner med at alle batterigrep har skrufeste under (mitt har i hvertfall det). Hvis ikke ville de jo vært helt ubrukelige til praktiske fotografering om man måtte ta av batterigrepet og montere på batterilokket vær eneste gang man skulle bruke stativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå