Gå til innhold

Går det å bruke bluetooth handsfree på dataen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hvis du har en bluetooth sender/mottaker. Enten innbygget eller foreksempel en USB variant : CNet Bluetooth USB Dongle , Bluetooth v1.2 Class II (20m)

Dette skal funke greit. Likevell så var det hvertfall før noe mer som måtte fikses før det fungerte i Windows XP Pro SP2 men likevel et definitivt ja det går ann å bruke det.

Edit: fikset på linken.

Endret av aleh
Lenke til kommentar
Ja hvis du har en bluetooth sender/mottaker. Enten innbygget eller foreksempel en USB variant : CNet Bluetooth USB Dongle , Bluetooth v1.2 Class II (20m)

Dette skal funke greit. Likevell så var det hvertfall før noe mer som måtte fikses før det fungerte i Windows XP Pro SP2 men likevel et definitivt ja det går ann å bruke det.

Edit: fikset på linken.

5493897[/snapback]

ja har dongle.. takk for svar ..jeg like

,em vet du hva som måtte fikses??

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar

Jeg bruker et Flamingo headset med Skype, sammen med en usb-dongle og xp sp2. Det var litt mek i starten, måtte deaktivere xp sin innbygde bt-driver og hente en ny driver på dongle-produsentens hjemmeside. Den nye driveren inneholde mye mer funksjonalitet. Nå funker det, når Skype er startet er lyden fra pc'en automatisk på bt headsettet. Av en eller annen grunn gjelder dette også musikken fra iTunes; noe irriterende, men det kan sikkert løses - bare noen dager siden jeg fik til dette, så jeg har ikke mekket så mye med det ennå. Funker bra i alle fall.

Fant mye informasjon i denne tråden:

http://forum.skype.com/viewtopic.php?t=10822

Lenke til kommentar

Ja huff, SP2 lager mye stress for å få det til. Jeg som har en innebygd blåtann-dings i laptopen min uten at Sony har sluppet drivere til den, måtte redigere andre drivere for å få det til å virke. Men det fungerer veldig bra når du har lagt inn f.eks widcom-drivere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...