cmi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Tittelen sier vel det meste, det er Nikkor Af 1:4 300mm ED Endret 25. januar 2006 av cmi Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Lat? Googlet og fant mange bilder av ett slikt objektiv, men med ulike betegnelser. Neste gang så prøv å gjør litt arbeid selv før du gjør slike etterlysninger. I mellomtiden les også denne : Grundig bakgrunnsarbeid Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ser at du klarte å legge til ED betegnelsen Søk da på Google.com med disse søkeordene: Nikkor 300mm 4 ED og velg images. http://images.google.com/images?sourceid=n...0ED&sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Enig med Pingla. Det ER lov å gjøre litt research selv i stedet for å stille et så uspesifisert spørsmål. Dette er hva Bjørn Rørslett skriver om objektivet på sine sider. "This is a nice lens with very good optical rendition, but it handles less well than the other 300's due to the placement of the focusing ring towards the front of the lens assembly. An aperture setting between f/8 and f/11 produces the sharpest images." Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg søkte i en halv time i går på google og fant ikke samme bilde om stemte med min linse, for jeg trodde 1:4 var forskjell fra 4, men uansett kom ikke bilde jeg skulle ha, for var ikke samme linsa på de bildene, derfor spurte jeg, så nei! jeg er ikke lat, og man rekker og søke i endel på 30 min vil jeg tro! Funnet et bilde nå Endret 25. januar 2006 av cmi Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 ...den har visst et utrolig dårlig stativfeste Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 En 1/2 time... Dagens unge er nok litt utålmodige. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Eller så er grunnen at man kansje ikke er sikre på linse kodene ennå ?? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Eller så er grunnen at man kansje ikke er sikre på linse kodene ennå ?? 5497996[/snapback] He he, du er kjapp i vendingen, cmi. Det er helt greit. Jeg liker når ungdom er pasjonert og engasjert Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Eller så er grunnen at man kansje ikke er sikre på linse kodene ennå ?? 5497996[/snapback] He he, du er kjapp i vendingen, cmi. Det er helt greit. Jeg liker når ungdom er pasjonert og engasjert 5499654[/snapback] Svarer så fort jeg kan jeg vettø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå