exin89 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har et problem med splitscreen, i 2P mode og det er at den er splitta horisontalt, og jeg vil heller ha vertikal split, finner ikke noe instillingsmuligheter i options, så jeg lurte på om noen hadde et svar på dette sp'et. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 det skal gå å endre det under options en plass, men kan hende det er låst til horisontalt dersom du har widescreen Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 det skal gå å endre det under options en plass, men kan hende det er låst til horisontalt dersom du har widescreen 5493956[/snapback] Har widescreen, men jeg får det heller ikke til å gå når jeg bytter til en annen tv som ikke er widescreen, jeg tror ikke PS2'en merker forskjell uansett. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har nå funnet svaret, fant ut at hvis jeg stilte TV format til 4:3 og ikke 16:9 så ble det vertical splitscreen, får vel bare leve med et litt strukket bilde i 2p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå