krizkriz Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har kikket litt på Honda CRX Del Sol. En grei bil til å kjøre rundt med på sommeren. Men da blir det en del sparing i såfall... Er dette en grei bil? Er det noen som har noen erfaringer med den? Leste litt på en side der det stod: and the targa top was prone to leaks and noise. Her er det snakk om den første modellen Er den utsatt for lekkasje og bråk? -For de som ikke vet hvilken bil jeg snakker om -Samme type, bare litt dyrere Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 En jeg kjenner hadde en CRX Del Sol engang, og han synes det var en morsom bil å kjøre. Riktignok med VTEC-motor da. Litt kjedelig sånn "rett-fra-fabrikk", men legg i noen kroner i styling, så blir de ganske kule, som f.eks denne. Den bilen kompisen min hadde, var det lite tull med. Den var relativt ny når han kjøpte den, så motor og tak var i topp stand. Holdt på å kjøpe en De Sol selv, fra en sånn hobby-importør, men han ble visst avslørt som svindler, så det blei aldri noe av :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tøffe biler om det blir gjort litt med de, men ellers ganske "kjedelige" spør du meg.. Har en kamerat som hadde en rød, men han gjorde ganske mye med den.. Blandt annet sota baklykter, senking, 7,5x17" TSW RIB med Nexen N3000 dekker, fjerna tåkelyset på en sia bak og plana rompa på den, flytta skiltet ned på fangeren bak, Subaru styling-fangere fra Impreza forran og bak, skjørt fra samme kit, la skiltet på "bånnplata" på fangeren forran, turbo og intercooler-kit til Prelude Type R scoop på panser fra Impreza og en "Torshov-vinge".. Noe spes vinyl i "race"-look som ikke jeg var kjempefan av, men sånn er det, spesiell bil da Noen tips her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå