idjut2 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Har AMD sluttet å produsere Sempron? Har prøvd å bestille en 2800+ hos flere norske nettbutikker nå, men får stadig utsatte leveringstider, det virker som om det er vanskelig å skaffe fra leverandøren. Endret 25. januar 2006 av idjut2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Så vidt eg veit er de sluttet å produsere prosessorer for socket A ja. Du kan fremdeles finne nye socket A på Ebay. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Eller Bruktmarked...der er det sannsynligvis noen som selger. Sempron finnes også til Socket 754 btw. Endret 25. januar 2006 av Lollapalooza Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Virker som om etterspørselen etter brukte Socket A CPUer er større enn tilbudet for tiden. Det lille som er å finne på bruktmarkedet går jo til bortimot nypris. Tror jeg prøver å skaffe en ny en stund til. Helt til jeg blir litt mer desp. Endret 25. januar 2006 av idjut2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det lønner seg faktisk å kjøpe et nytt HK pluss CPU i stedet for en "old fashion" Socket A. Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Visst du tar med ytelsesforbedringen lønner det seg kanskje, men rent økonomisk er det jo ett helt annet beløp det er snakk om. Nytt HK og CPU vil jo sikkert koste rundt 2500, mens en ny Socket A CPU får du for 500. Om de bare kunne få orden på leveransene... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har en athlon xp 2600+ jeg kunne tenkt meg å bli kvitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 En liten "fugl" har kvitret ser jeg..da er det kanskje best og høre på denne "fuglen" eller med andre ord sende "fuglen" en PM. Oi..Her ble det mange fugler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå