Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Vel, da kan de seriøse forskere publisere funnene sine i vitenskapelige magasin og journaler slik at de kan bli undersøkt av andre seriøse forskere. Dette er derimot ikke tilfellet.

 

Grunnen til at du ikke hører om dette på NRK og TV2 er fordi redaktører har ett visst ansvar ovenfor befolkningen, det går også på å ikke publisere fabrikkerte og uverifiserte historier. Derfor man finner aliennews i tulleaviser, ikke seriøse nyhetsmedier. Aftenposten har derimot hatt artikler om dette.

 

Denne nye verdensordenen ja, den som visstnok styres av så mange ulike småpolitikere og organisasjoner rundt om i verden at ingen egentlig kunne hatt kontroll på verdensordenen uansett. Jaujau.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
President Bush var selvfølgelig ikke mannen bak dette! Det var en CIA og Mossad black OP på vegne av de kreftene som ønsker en ny verdens orden.

 

Morsomt.

 

Dette minnet meg om sangen "this is propaganda", klassikkeren som kom ut for 8 år siden med Briskeby.

Det passet godt å finne frem den sangen nå, til bakgrunnsmusikk menst jeg leser gjennom innlegget ditt.

 

At Bush ikke stod bak angrepet, har du selvsagt rett i. Visst din propaganda teori hadde vert rett med at CIA/USA stod bak, så hadde det sikkert holdt med å krasje ned tvilling tårnene. Bortkastet tid og arbeid med å krasje Pentagon flat også.

 

Men for all del, du kan få tro og mene akkuratt hva du ønsker og vil. Nett som jeg mener at ditt budskap om at Amerika angrep seg selv, er ren spikket propaganda.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Denne nye verdensordenen ja, den som visstnok styres av så mange ulike småpolitikere og organisasjoner rundt om i verden at ingen egentlig kunne hatt kontroll på verdensordenen uansett. Jaujau.

Nettverket jeg snakker om bygger på et pyramide system. De som er nedover i pyramiden vet bare det dem trenger å vite. De vet at om de fra dag 1 hadde åpent fortalt verdenen hva dem ønsker, så hadde de aldri fått det til. Folk ville ikke godtatt det. Derfor tar de det i små skritt av gangen. De bruker en teknikk som er kalt for "problem - reaksjon - løsning". Målet med 911 var å innføre nye regler og lover som gir staten mer makt, og folket mindre frihet. Patriot Act var en.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, selvfølgelig.

 

Formålet med 9/11 var å gi staten mer makt? Den amerikanske staten da? Hva med Kina f. eks da? Russland? Disse har allerede maktene de trenger og er autoritære. Kontrollerer disse gruppene disse nasjonene også? Eller er det bare alles kjære USA samt Europa som er utsatt? Jeg tenker litt sånn kornsirkler som bare dukker opp i England.

 

Det morsomste er jo at det er i offentlige dokumenter og taler folk henter "bevisene" fra, så de er jævlig forsiktig, men likevel går ut og stolt hevder en ny verdensorden.

Lenke til kommentar
Visst din propaganda teori hadde vert rett med at CIA/USA stod bak, så hadde det sikkert holdt med å krasje ned tvilling tårnene. Bortkastet tid og arbeid med å krasje Pentagon flat også.

 

Men for all del, du kan få tro og mene akkuratt hva du ønsker og vil. Nett som jeg mener at ditt budskap om at Amerika angrep seg selv, er ren spikket propaganda.

De folka som står bak er ikke lojal mot sitt land og folk. De tenker på seg selv, og de mesterene de tjener høyere oppe i pyramide systemet. Du forvrenger det jeg skriver! Er det noen av oss to som driver propaganda her, så er det deg.

 

911 var et skritt nærmere det makt eliten ønsker seg. De ønsker å destabilisere nasjonalstater og skape mer globalisme. Det de ønsker seg er en verdensregjering, global bank og valutta, globalt militære og en kontrollert befolkning. For å få til dette må de skape diverse konflikter rundt om i verden som får stadig fler folk til å tenke at noe må gjøres. Når kaoset raser så søker folk til andre for å redde dem og komme med en løsning. Makt eliten kommer da med sin løsning som de har hatt hele tiden før de skapte problemene. Finans krisen vi har i dag er en del av dette. Ting vil bare bli verre i månedene fremover.

 

Så nei, det er ikke USA som står bak! Heller ikke Israel eller jødene. Det er ett nettverk med menn som ønsker en ny verdens orden. For dem handler det å tjene broderskapet. De fleste av dem er med i frimureriet eller andre tilsvarende broderskap og diverse institusjoner som Bilderberg f.eks.

 

Ta ikke bare mitt ord, forsk på det selv! Men forsøk å ha et åpent sinn. Se på hva som skjer i verden i dag. Mye kaos, men det ligger en mening bak dette. Ingenting skjer tilfeldig!

 

Mottoet til 33. grads frimurerene er : "Ordo Ab Chao" som er latin for "orden ut av kaos".

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Selvfølgelig, selvfølgelig.

 

Formålet med 9/11 var å gi staten mer makt? Den amerikanske staten da? Hva med Kina f. eks da? Russland? Disse har allerede maktene de trenger og er autoritære. Kontrollerer disse gruppene disse nasjonene også? Eller er det bare alles kjære USA samt Europa som er utsatt? Jeg tenker litt sånn kornsirkler som bare dukker opp i England.

 

Det morsomste er jo at det er i offentlige dokumenter og taler folk henter "bevisene" fra, så de er jævlig forsiktig, men likevel går ut og stolt hevder en ny verdensorden.

USA er en stormakt i verden, men den er et redskap. Mange land ellers i verden følger etter USA. Sentralisering av makt er ikke noe som kun skjer i USA naturligvis, men andre steder. Setet for makt i vesten er ikke i Washington DC, men i City of London. Jeg snakker ikke om London sentrum, men det finansielle distriktet i London.

 

Min oppgave er heller ikke å overbevise noen av dere. Jeg diskuterer med dere. Hvis dere ikke er enige med meg, så er det helt greit. Bare ikke kom med person angrep og beskyld meg for propaganda. Det sier mer om dere enn meg!

Lenke til kommentar

USA er vel rett og rimelig fortsatt en hegemon. Sentralisering av makt, desentralisering, imperier, hegemoner og kollapser er noe man har sett gjennom historien nok av ganger. Hver gang ett maktsenter blir så stort og sterkt skaper det seg ytre fiender og det faller sammen innad.

 

Denne ideen om en verdensorden er basert på at svært mange forskjellige mennesker med ulike økonomiske, sosiale og politiske interesser skal dele et felles ønske om å kontrollere verden, som går over flere nasjoner, generasjoner og finansfelt. Bare her feiler hele konspirasjonen.

Lenke til kommentar
Ta ikke bare mitt ord, forsk på det selv! Men forsøk å ha et åpent sinn. Se på hva som skjer i verden i dag. Mye kaos, men det ligger en mening bak dette. Ingenting skjer tilfeldig!

 

Mottoet til 33. grads frimurerene er : "Ordo Ab Chao" som er latin for "orden ut av kaos".

 

Ja, du er inne på noe vesentlig. Nemlig at verden går en kaotisk fremtid i møte. Etter det, ser antikrist sitt snitt til å forføre verden. Han kommer som en fredsfyrste, opp fra politikken, for å samle, bygge opp igjen og redde verden. Den nye "verdensregjeringen" skal begynne bra, men ende i elendighet. Målet hans er å øydelegge for Guds plan, og for å føre flest mulig mennesker fortapt.

 

Bibelen taler om at det gamle romerriket skal oppstå igjen. Antikrist skal være lederen. Det er helt sikkert at den tiden nærmer seg med storm skritt, visst en tror på Bibelen. Ting og store endringer skal skje fort i disse tider, nærmest i hast, sier profetene.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Det er utrolig mye rart av konspirasjonsteorier ute å går angående 11 september. Skal man tro på idotien fra bla. videoene på youtube

 

Teorier om sprengstoff inne i bygningene. Etasjene raste sammen for raskt

For når 300000 tonn skyskraper kommer deisende ned så er det naturlig at konstruksjonene i hver etasje skal bremse denne halve skyskraperen som allerede er i bevegelse?

 

Flybensin brenner bare ved 1900 grader, mens stålet som holdt bygningene oppe smeltet ikke før ved 2200 grader.

Man trenger ikke å være byggingeniør for å forkaste denne heller. Selv om da ikke stålbjelkene var i flytene form, så er de ikke i nærheten av sin normale styrke ved 1900 grader eller hva det nå var.

 

Bush og hans onde administrasjon som stod bak.
Man kan se hvor godt det hele var planlagt, hvordan han satt å leste for en skoleklasse da meldingen kom, hvordan han satt å måpte som en tosk i et par minutter, for så å lese videre før han omsider drar, perfekt skuespill. Han fremstår virkelig som en tosk, noe som sikkert var en del av den store planen for å øke hans makt.

 

Jødene og Mossad stod bak

"Det var 3 færre jøder på jobb i byggene enn gjennomsnittlig!!!! derfor må de jo stå bak. " Fordi alle vet at det er nesten ingen jøder som jobber innen bank og finans, så å sprenge et av verdens finans centra blir rett og slett temmelig dumt.

 

Cia plantet eksplosiver i bygningen dager før flyene krasjet inn i bygningene
Dette kan jeg avkrefte med en gang, siden CIA var hele september 2001 veldig opptatte med å gjemme UFOer som hadde landet i Kansas. Poenget mitt her er at CIA, Frimurere og andre mystiske organisasjoner med det at de har liten grad av innsyn utenifra får alltid en hel haug av konspirasjonsteorier og annet tull rettet mot seg.

 

Eieren av bygningene lagde ny forsikringsavtale bare måneder før angrepene, noe som betyr at det var verdens største forsikringssvindel
Ja, for det er helt uvanlig å forsikre bygninger man eier, og det er også helt uvanlig å øke forsikringsbeløpet med tiden.

 

Rutine x ble ikke gjennomført dagen/uka før angrepet skjedde

Alle som har litt erfaring med organisasjoner, som et firma, institusjon, militæret eller hva det skulle være burde vite at det er ofte en stor forskjell mellom teori og praksis og plan og utførelse.

 

Det var ikke et passasjerfly som krasjet inn i det ene tårnet, det var et militærfly

Vil tro at med alle kameraene som fikk med seg WTC angrepene så ville dette kunne blitt funnet ut av veldig fort om så. Hvor er i såfall det siste av de kaprede flyene og menneskene i det?

 

Det er en grunn til at folka som kommer med konspirasjonsideer generelt blir betraktet som skrotinger. Man bør være litt skeptisk når man får helt sinnsyke historier servert, for alt man vet kan skaperen sitte i en trailerhome med en aluminiumsfoliehatt på hodet som beskytter tankene hans fra aliens.

 

Det at Bin Laden og Al Quaida raskt tok på seg skylden, Saudi arabere med bånd til Al Quaida blir filmet av sikkerhetskameraer på flyplassen på vei inn i flyene som ble kapret burde gi et hint. Om man tror Bush og gjengen orkestrerte dette angrepet for å legitimere militære aksjoner i Afghanistan og senere Irak så er man etter min mening veldig langt ute på jordet. Hvor mye godt har Usas kriging i Afghanistan og Irak ført med seg for dem?

 

Det at de fleste kaprerne var av Saudi Arabisk nasjonalitet var tilogmed godt planlagt, siden Saudi Arabia er mer eller mindre det eneste landet i Regionen som har et ok forhold til Usa.

 

Om ikke Al Quaida og Bin Laden stod bak, hvem skulle det da være? Har noen tjent på 11 September? Har enda ikke sett noen gode grunner til at det ikke skulle være Al Quaida og Bin Laden som står bak.

 

Om man skal påstå at opptakene og informasjonen om passasjerene på flyene som tilsier at det var Saudi Arabere i hovedsak som var kaprerne er feil eller manipulert så bør man ha gode beviser for å hevde noe slikt.

 

Har sett det meste av konspirasjonsteoriene rundt 11. september og ingen av de har vært halvveis overbevisende engang. I youtube format der de lager sirkel rundt 4 pixler som utgjør en grå flekk som skal bevise et eller annet blir ganske dumt. Argumentene for at det var eksplosiver i tårnene trenger man ikke å ha noen master i fysikk for å skjønne at ikke holder mål, kun litt normal forstand og logisk tenkning.

 

Det at en hemmelig organisasjon av noe slag skulle ha så stor kontroll over de forskjellige instansene som blir dratt inn i en sånn sak, for så å greie å skjule det hele er for meg bare latterlig.

Lenke til kommentar
Teorier om sprengstoff inne i bygningene. Etasjene raste sammen for raskt

For når 300000 tonn skyskraper kommer deisende ned så er det naturlig at konstruksjonene i hver etasje skal bremse denne halve skyskraperen som allerede er i bevegelse?

I begynnelsen av kollapsen vil det kanskje være rimelig å anta en viss motstand. Dette kan også bekreftes av de samme videoene truthere spyr ut hele tiden. Bare følg med på skrapet som faller nedover på siden av bygningene. Dette kan ikke falle raskere enn fritt fall, men vi ser at det faller raskere enn bygningene. Ergo, kollapset blir bremset og foregår ikke "nær fritt fall" slik som påstås.

 

Flybensin brenner bare ved 1900 grader, mens stålet som holdt bygningene oppe smeltet ikke før ved 2200 grader.

Man trenger ikke å være byggingeniør for å forkaste denne heller. Selv om da ikke stålbjelkene var i flytene form, så er de ikke i nærheten av sin normale styrke ved 1900 grader eller hva det nå var.

Avhengig av ståltype kan det svekkes betraktelig allerede rundt 700 grader.

 

Cia plantet eksplosiver i bygningen dager før flyene krasjet inn i bygningene
Dette kan jeg avkrefte med en gang, siden CIA var hele september 2001 veldig opptatte med å gjemme UFOer som hadde landet i Kansas. Poenget mitt her er at CIA, Frimurere og andre mystiske organisasjoner med det at de har liten grad av innsyn utenifra får alltid en hel haug av konspirasjonsteorier og annet tull rettet mot seg.

Legg til at det kan ta måneder å forberede sprengning av bygninger av langt mindre størrelse.

 

Eieren av bygningene lagde ny forsikringsavtale bare måneder før angrepene, noe som betyr at det var verdens største forsikringssvindel
Ja, for det er helt uvanlig å forsikre bygninger man eier, og det er også helt uvanlig å øke forsikringsbeløpet med tiden.

Det ser også ut til at herr Silverstein (som selvsagt er jøde) kommer til å ende opp med et betydelig tap på hele "svindelen".

 

Hvor mye godt har Usas kriging i Afghanistan og Irak ført med seg for dem?

Verdens tillit og store mengder oljeinntekter? Nei....vent litt...

Endret av Leviath
Lenke til kommentar
Jeg vil nok tippe at mange av disse konspirasjonsfilmene er laget med samme ide som Dark Side of the Moon.

Som er?

Dark Side of the Moon er en mockumentary, altså en film hvor presentasjonen er helt lik en vanlig dokumentar, men faktaene som presenteres er rent oppspinn. Gjennom hele filmen får man se klipp av intervjuer og uttalelser, bl.a. av Donald Rumsfeld, som bekrefter at månelandingen var en konspirasjon. Sitatene fra bl.a. Rumsfeld er autentiske, men tatt ut av sammenhengen slik at de passer ypperlig inn i "dokumentaren" som bevis på at månelandingen aldri fant sted.

 

Konspirasjonsfanatikere som ikke brydde seg om å se hele filmen har brukt mange av "teoriene" som bevis på at månelandingen aldri fant sted. Det de ikke helt har fått med seg er at hele greia er oppspinn fra ende til annen.

 

Mange av konpsirasjonsfilmene om 9/11 virker som om de er i samme ånden. Altså at filmmakerne ikke har ment det seriøst, men mange henger seg på teoriene som presenteres og tar dem som sannheter.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at dere ikke finner noen logikk med konspirasjonsteorier når dere bruker Youtube og Google som basis. Det finnes folk som er litt mer seriøse. Kan anbefale å lese litt hva Alex Jones og David Icke har skrevet om 911.

 

Poenget med krigene i Afganistan og Irak var å sikre seg olja der, samt opprette militære baser der. Selv om ting ikke går etter planen, så betyr det ikke at planene var der...

 

Det finnes folk som ikke vil se sannheten før dem lever i den selv. Når vi lever i en global politistat er det for sent. Mennesker liker ikke å innrømme at sitt livssyn er feil. Ego'et kobles inn og man gjør alt for å forsvare sitt eget syn.

 

Hva med å tenke noe slikt : "Hmm så du sier at det finnes en konspirasjon for å ta kontroll over planeten? Hmm ja mye mulig, men jeg vil ikke tro helt på det før jeg har undersøkt det mer selv." Da er man iallefall åpen for andre muligheter.

 

Jeg bare setter pris på frihet. Jeg ser at den friheten vi har blir sakte men sikkert tatt bort fra oss. Da spør jeg meg selv : Hvorfor?

 

Fint å bruke logikken og være skeptisk til ting man leser, det er jo bare sunt. Men vi mennesker har større potensiale enn bare å bruke venstre hjernehalvdel.

Lenke til kommentar
Flybensin brenner bare ved 1900 grader, mens stålet som holdt bygningene oppe smeltet ikke før ved 2200 grader.

Man trenger ikke å være byggingeniør for å forkaste denne heller. Selv om da ikke stålbjelkene var i flytene form, så er de ikke i nærheten av sin normale styrke ved 1900 grader eller hva det nå var.

 

Hvor varmt var det i WTC7 da?

 

Det at Bin Laden og Al Quaida raskt tok på seg skylden....

 

Nei, det finnes ikke noe bevis for dette, bare et klipp av en som kan ligne litt på Bin Laden, men dette er lett å se at er fake hvis du tar deg tid til å sammenligne. På den andre siden har Bin Laden sagt at han hyller hendelsen, men nektet for å stå bak den. Han er forøvrig en av verdens mest ettersøkte men, men grunnlaget for det er ikke 9/11 da det ikke finnes noe bevis.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at dere ikke finner noen logikk med konspirasjonsteorier når dere bruker Youtube og Google som basis. Det finnes folk som er litt mer seriøse. Kan anbefale å lese litt hva Alex Jones og David Icke har skrevet om 911.

Dette er ganske morsomt. Hvis vi går tilbake i disse snart 100 sidene og teller opp hvor mange youtube-videoer som er blitt linket som "bevis" fra truthere vil neppe tær og fingre være nok til å holde følge. Men nå har jo Steven Jones og hans lille klikk omsider etter mer enn 7 år fått publisere i noe som kan ligne på et nøytralt og fagfellevurdert tidsskrift. Så hvis dere nå vil at youtube og enkle google-søk eller wikipedia ikke lenger skal være gangbare bevis ønsker jeg det forslaget varmt velkommen. Det hadde vært deilig å slippe flere "lol, free fall"-videoer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...