Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

det var ett eller annet bærekonstruksjoner eller noe som smeltet på grunn av varmen og førte til at etasjene raste nedover som dominobrikker og derav førte til at tårnene kollapset.

 

Jeg har hørt at eksplosjonen/flammene som oppstod umulig kunne ha vært varme nok til å smelte jern-greiene som lot bygningen henge sammen. Husker ikke hvor jeg hørte/så det, men det var noe med at brennende flybensin ikke kunne nå de temperaturene som jern-greiene var bygget for. Kom på at bygninger i den høyden er bygget for å tåle det værste av branner. Blir for dumt at bygningen kollapser pga. høye temperaturer når det brenner.

 

Hva JEG har hørt.

 

Når det er sagt; så er det, for meg, umulig å bli overbevist om hverken det ene eller det andre på bakgrunn av beviser som foreligger. Men hvis jeg skal tro noe som helst, heller jeg mest til siden som antyder at det muligens var noe mystisk bak 9/11-angrepene.

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En morsom historie som myndighetene i USA kom med etter angrepene 11 september var at de hadde funnet pass på bakken som skal være fra de muslimske terroristene. Så de passene overlevde ildkulen som flyene ble da de kræsjet i tårnene da eller!? Eller hva med alle de Koranene som ble funnet flere steder... :p

Lenke til kommentar
Days Until An Investigation:

 

Pearl Harbor: 9

Kennedy Assassination: 7

Challenger Disaster : 7

9/11: 411

------------------------------

Budget (in Millions)

 

Challenger Disaster: 75

Columbia Disaster: 50

Clinton's "Indiscretion": 40

9/11: 3

 

Dette er et sitat fra filmen 'Loose Change - Final Cut', noen som vet det stemmer, eller hvor mye som er galt i denne filmen? Da mener jeg håndfaste fakta, men det er vel kanskje det som er det største problemet å bevise...?

Lenke til kommentar
Motiv.. krig, befolkningsreduksjon, hamstring av ressurser, sentralisering av makt.

 

Magiske muslimer med bokskuttere kan ikke trosse fysikkens lover hvor enn mektig de er.

 

Trur du har sett litt for mykje film. For det førsta, så er ikkje terrorangrep mot tre bygningar eit godt våpen mot befolkningsreduksjon, og for det andra, så er det latterlig at du kan tru det. Regjeringa i USA er kanskje litt dumme, men du undervurderer dei veldig.

 

Og me har jo bevist tidligare i tråden at det ikkje var noko i angrepene som var imot fysikkens lover. Men at du ikkje veit det kan ha noko med det at du leser og tilpasser deg det du meiner, og driter i alt det andra. Kvar gong eg skriver ein post svarer du på det du klarer å svara på, resten lar du ligga.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at eksplosjonen/flammene som oppstod umulig kunne ha vært varme nok til å smelte jern-greiene som

Ikke smelte, varme det opp. Dette er teknikker som romerne brukte da de produserte javeliner til soldatene sine. De måtte jo sørge for at kastespydet ikke skulle kunne kastes tilbake på soldatene, så etter at spydet var ferdig, varmet de opp området foran spydspissen. På den måten bøyde spydet seg etter at de hadde kastet det. Da kunne ikke spydet brukes om igjen.

 

roman-legionary.jpg

 

Tar man utgangspunkt i dette kan man se at man slettes ikke trenger å smelte jerne, men bare varme det opp slik at det lettere bøyer seg.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
J-Core, det trengte ikke være varmt nok til å faktisk smelte det. Sålenge det ble så varmt at det bøyde seg/sviktet.

 

"Smelte" var kanskje feil ord å bruke, men jeg mente det at varmen kunne påvirke jernet altså. Jeg brukte "smelte" fordi mannen jeg siterte brukte det.

 

Mao. jeg mente ikke "smelte" som i det at hardt stoff blir til flytende ved hjelp av varme....

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Oh yes, I am a sheeple; And oh so proud to be

I am way too smart; To believe in a conspiracy

Three towers falling straight down; It all makes sense to me

They're all just jealous; Because I live so free

 

Terrorists in hiding everywhere; Although I cannot see

I know that they're out there;Because I heard it on TV

My paper is honest;It would never lie to me

Oh yes, I am a sheeple;And oh so proud to be

 

The UN is so great; As great as it can be

Anti-war protestors; Should be hanging from a tree

They and all the traitors;Ship them off to Germany

But me, I am a sheeple;And oh so proud to be

 

We saved the Iraqis; The bad guys had to flee

Now those people love us;They're dancing with such glee

The whole wide world should thank me;All on bended knee

Oh yes, I am a sheeple;And oh so proud!

Lenke til kommentar

Å nei, ikke si at et helt legitimt spørsmål som hvor det ble av videoen av pentagon flyet har blitt flyttet til konspirasjonstråd numero uno. Har en følelse at hardware.no kanskje er i ledtog med de som stod bak dette.. De prøver å tie oss i hjel med å putte alt i samme søppelkasse.. Jeje.. Noen måte å melde seg av en tråd, foruten å vente 3 måneder?

Lenke til kommentar
En morsom historie som myndighetene i USA kom med etter angrepene 11 september var at de hadde funnet pass på bakken som skal være fra de muslimske terroristene. Så de passene overlevde ildkulen som flyene ble da de kræsjet i tårnene da eller!?

 

De har noe å skjule, det er 100% sikkert. Men hva? At de faktisk ser seg tjent med at 1 av 5 amerikanere tror regjeringa sto bak tragedien, gir et hint om hvor ekstrem sannheten kan være.

Lenke til kommentar
1 av 5 amerikanere tror regjeringa sto bak tragedien, gir et hint om hvor ekstrem sannheten kan være.

 

4 av 5 amerikanere mener at regjeringa ikke stod bak tragedien, det gir ett hint om hvor ekstremt 1 av 5 amerikanere er hjernevaska. Like hjernevaska som de som tror at Amerika aldri har vert på månen.

 

Du tar sitater ut av sammenheng. Trolling, kalles det.

Lenke til kommentar
4 av 5 amerikanere mener at regjeringa ikke stod bak tragedien, det gir ett hint om hvor ekstremt 1 av 5 amerikanere er hjernevaska. Like hjernevaska som de som tror at Amerika aldri har vert på månen.

William Karel sin "dokumentar" viste jo hvor lett man kan få folk til å tro på ting. Jeg vil nok tippe at mange av disse konspirasjonsfilmene er laget med samme ide som Dark Side of the Moon.

Lenke til kommentar
4 av 5 amerikanere mener at regjeringa ikke stod bak tragedien, det gir ett hint om hvor ekstremt 1 av 5 amerikanere er hjernevaska. Like hjernevaska som de som tror at Amerika aldri har vert på månen.

Bare fordi det finnes 100 konspirasjonsteorier som er bare tull og tøys, så betyr det ikke at det ikke finnes konspirasjon i denne verdenen. 911 angrepene har blitt undersøkt av seriøse forskere som sier at tårnene ikke falt sammen som følge av flyene. Grunnen til at du ikke hører om dette på TV2 eller NRK nyhetene er fordi redaktøren velger å tro på det offesielle kilder sier. Et valg som gjenspeiler hva eierene av pressen ønsker.

 

Informasjonen er tilgjengelig for dem som søker den. Skulle sannheten komme på nasjonal TV, så ville det skade folk sin tro på staten og pressen, og det er ikke ønskelig av dem som eier selskapene osv. Penger styrer mye her. Samt å redde sitt eget skinn for dem som faktisk er skyldige!

 

President Bush var selvfølgelig ikke mannen bak dette! Det var en CIA og Mossad black OP på vegne av de kreftene som ønsker en ny verdens orden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...