Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh. Ja? Og Pentagon er ikkje akkurat "den genrelle befolkningen", det er regjeringa sine folk. Og kva motiv har dei for å kræsja world trade center? Kva bevis har du for at det ikkje var fly/ kontrollert av terroristar utenfra, i WTC og Pentagon?

 

Eksempel på andre demokratiske regjeringar som har gjort slikt mot egne borgarar?

Lenke til kommentar

La oss snu det, hvilke bevis har du for at det faktisk var ett fly?

 

Demokratiet slik du kjenner det er ikke noe annet enn en illusjon

 

*edit* jeg nekter ikke for at det ikke var fly i angrepet mot wtc, de teoriene er psy-ops for å diskreditere sannhetsbevegelsen.

 

mot pentagon på den andre siden..

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1 - link posta tidligare i tråd.

 

"Demokratiet slik du kjenner det er ikke noe annet enn en illusjon".

 

Oh, really? Utdjup. Lei av dine 1setning/1ord svar.

 

Har regjeringa gjort noko mot deg for at du skal ha sånne sterke følelsar for at alt er løgn btw? Detta byrjer å bli latterlig.

 

+

 

Svar på spørsmåla mine om motiv og eksempel på tidligare liknande handlingar i demokratiske regjeringar.

 

+

 

God natt, får fortsetta krangelen, in the morning. Oh jolly.

Endret av Frusci
Lenke til kommentar

Det var ett fly. USA sier det var ett fly. Selv Al Qaida sier det var ett fly. Ja selv passasjerne mente nok det var ett fly det satt i.

 

Visst du er så sikker på at det ikke var ett fly, så kan du jo få lov til å være med på den flyreisen visst det var ett fly. Tror ikke du hadde tørt å tatt den sjansen. Fordi da hadde du endt ditt liv, som totalt smaddret og brennt i pentagons bygning.

 

Selvsagt blir flyet passe smaddret i en slik voldsom krasj, i en voldsom fart, rett i en svært solid bygget stein byggning. Der vingene til flyet blir som fugle fjærer å regne. Men like fullt, så låg det BOEING deler av flyet rett etter krasjet, både her og der utenfor byggningen.

 

Mye mer som taler for att det var ett fly, enn en rakett.

Lenke til kommentar

Det er vel "bevist" at det var konstruksjonen i WTC som gjorde at tårnene raste sammen. Nå er ikke jeg noe ekspert på dette, men det jeg hvertfall har sett på flere dokumentarer er at det var ett eller annet bærekonstruksjoner eller noe som smeltet på grunn av varmen og førte til at etasjene raste nedover som dominobrikker og derav førte til at tårnene kollapset.

 

Det er jo derimot ikke umulig at det faktisk var eksplosiver inne i bygningene som hjalp til, men det betyr ikke dermed at USA selv står bak.

 

Når det kommer til Pentagon har jeg veldig vanskelig for å tro at det er fake. Hvor er i så fall alle passasjerene? De fant 60+ døde personer som stemte overens med passasjerlista og crewet i følge den linken som var tidligere her.

 

Og som det sies i den linken så ligger jo mesteparten av bærekonstruksjonen i flyet i nedre del av skroget, resten er jo ingenting, så jeg har null problemer med å tro at et fly har laget det hullet og at vingene har blitt smadret eller klappet sammen bakover og blitt med inn. Det er tross alt Pentagon det er snakk om, det bygget tåler nok litt.

 

Nei, synes det er ganske søkt å tro at USA selv gjorde dette, men at de visste at noe skulle skje er ikke umulig akkurat.

Lenke til kommentar
Da var han en idiot.

"Da var han en idiot"

Beklager meg.. Men du dømmer ikke folk før du møter dem.. Voks opp.. (Samme hvor gammel du er)

 

Se Dokumentar filmen, så skifter du nok mening..

 

Jeg dømmer folk etter jva de gjør, ikke hvordan jeg møter dem. Og jeg har sedd flere 9\11 filmer, og samtlige "filmskapere" var idioter, om du dømmer etter hva de har lagd. Hva heter den filmen som overbeviste deg da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...