Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal få lov til å tro hva du vil.

 

Tro hva da? I følge ditt eget bilde så var flykroppen like stor som 2 vinduer. Hullet er like stort som to vinduer. Hva er det jeg ikke ser?

 

Vingene ville ikke lagd hull i bygningen, de er ikke lagd av titanium. De er lagd av supertynt aluminium dekket av plastikk. De ville enten ligget igjen utenfor eller knekt og lagt seg etter flykroppen.

Endret av Hamnli2
Lenke til kommentar

Bevis? Du har et par vitner, åpenbart i sjokk hele gjengen, en brannmann som sier det er en bombe der og et et tårn som kollapser, med påfølgende trykkbølge for hver etage som faller. Eneste som gir teorien din noe som helst slags kredibilitet er brannmannen. Jeg skal være enig i at det var merkelig, men fra å si at det var en bombe der til å si at Bush gjorde det er å strekke det litt langt.

Lenke til kommentar

Hva med at byggningene kollapsen den veien med størt motstand etterfulgt av en pyrkoklastisk strøm? hva med funn av thermite?

 

 

" The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists." --J. Edgar Hoover

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Se på bildet en gang til

 

Ja? Hva er det jeg ser etter?

Ser du ikke at det alt for lite til at den offisielle forklaringen kan stemme?

Jeg har vanskelig for å tro at bildet du la ut stemmer over ensmed de andre bildene her. Se på skadeomfanget o forhold til størrelsen på vinduene, det er et musehull. Har noen kilde på at det var et boing passasjerfly som styrtet i pentagon og ikke et lite tullefly?

Lenke til kommentar

Det er ikke at jeg har problemer med å tro at en konspirasjon på den størrelsen kan ha foregått, det er bare så uendelig mer sannsynlig at flyene fikk tårnene til å kollapse. Hvor fant de thermite? Det har ikke jeg fådd med meg.

 

Og WTC hadde en noe spesiell konstruksjon. Det eneste jeg virkelig synes er muffins rundt 9\11 er WTC 7.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt absurd å tenke på. Et fly med passasjerer kræsjer inn i Pentagon. Har man ikke en liste over alle de som reiste med flyet da? Et helt fly med piloter og flyvertinner og reisende blir alle drept. Er det mulig å fake det? Hvis det ikke var et slikt fly, hva er så tilfellet med alle om bord? Så mye arbeid det er med billetter og booking for å reise med fly burde det være mulig å finne ut akkurat hvem som var på det flyet. Har de familie?

 

Merkelig. For å overdrive veldig med et eksempel: Sverige bomber Haugesund, alle innbyggerne dør. Er det sant eller bare en konspirasjon? Tja, det ville jo være enkelt å hvertfall se om det var noen overlevende der, eller snakke med pårørende!

Lenke til kommentar

Har lest gjennom no, og detta er bare latterlig. Graver opp i allslags bilder fra "pålitelige" kjeldar og seier at det var USA som sprengte sin egen bygning. Førsta spørsmålet mitt er: motiv? Spre frykt/paranoi? Er ei grensa for kor langt dei ville gått.

 

Og dei som seier det er Bush, det finnes ein film av han når han blei fortalt at fly hadde kræsja inn i world trade centers. Han satt på ein skule og leste for ungar, og han såg heilt sjokkert ut, han satt bare der i nokre minutt. Han er jo ikkje den klokaste, og han hadde alt for mykje ansvar frå før. Which leads us back to: han er for dum til ein massiv konspirasjon.

 

+ At det allereie i posten er posta åpenbare bevis for at det var eit fly. For dei som er latterlige nok til å trenga "bevis" for noko så åpenbart.

 

"GTFO" the conspiracy theories, hippies.

Endret av Frusci
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...