Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en dokumentar film om dette for en stund siden på tv2..

Fortelleren viser forskjellige vinkler av krasjet.. Det han gjør er å lage en eksakt kopi av hullet, og da satte inn først en boeing 757 som ikke passet i det hele tatt.. Satte da inn en kopi av en rakett type som Amerika bruker, passet perfekt..

Men viss det var et fly som krasjet i Pentagon.. Hvorfor er det ikke rester av flyet.. Viss vingene ikke lagde noe hull i pentagon, hvor er da restene.. Det eneste som ble funnet utenfor var en metall plate.. ??

Lenke til kommentar

Alt for lite til at et passasjerfly kan ha gjort det.

 

Litt senere så raste veggen sammen på mistenkelig vis, da så det slik ut.

 

Legg merke til det nærmest kirurgiske snittet på venstre side

 

pentagon_crash07.jpg

 

Finnes en video av den kollapsen også.

 

*edit* fant den

 

pentagonxox30.jpg

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Nei, og fly er også veldig skjøre, særlig vingene så det er ikke så rart at det ikke er hull etter de. Jeg lurer fortsatt litt på dimensjonene på flyet og huellet da.

Det kan godt hende, men hvor i huleste er restene av vingene da? De må da ha ligget utenfor på den plassen, VISS det var et Fly..

Lenke til kommentar

Hva mener du ekspandere? Kollapsen kan vel enkelt forklares av brannen som oppstod etter krasjet?

 

Ja, vingene lurer jeg og litt på, men de ble vel ryddet vekk pronto så hjelpemannskaper skulle slippe til. Eller de falt av før flyet nådde pentagon (lyktestolper ol.) ellller så foldet de seg rundt flykroppen.

Lenke til kommentar

De hadde allerede 2 fly som fly inn i world trade centers (eller skal folk begynne å tvile på om det var fly det også?) Tipper de ikke trengte mer motivasjon til krig enn det.

 

Så noen på linken min? Masse bilder der som viser vrakrester av fly.

 

web_010911-N-6157F-001.jpg

 

planeparts-1.jpg

 

your-own-evidence.jpg

rim2.jpg

rim1.jpg

 

generator.jpg

 

Damage9.jpg

 

 

Mange mener det er ett jagerfly eller noe mindre som er fanget på dette sikkerhetskamera, men ett 757, hvis man tar perspektiv med i bildet, passer.

camera1b.gif

 

 

Looking At the Big Picture

 

From facts contained above, we can all agree that:

# The length of the outside wall on any side of the pentagon is 921 feet.

# The wingspan of a 757 is 124 feet 10 inches.

# Now, everyone can agree that 921/125= roughly 7.4 right?

 

pentagon-757.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...