Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Det var i hvertfall ingen Boing 747 som krasjet inn i Pentagonbygget.

Dette er to stillbilder fra den eneste offentligjordte videoen fra overvåkingskameraer rundt pentagon

p052_1_09.png

Det til venstre er 1. sekund før sammenstøtet, og det andre 1. sekund etter.

 

Her er videoklippet:

CNN-opptak av folk og området rundt en stund etter krasjet: http://www.youtube.com/watch?v=TsDEA77dgaU

 

Var jo mange videoer som ble konfiskert, men jeg så nylig en dokumentar som viste at flyet hadde truffet noen lyktestolper
Et par lyktestolper var revet ned, mens andre som ville vært i veien for vingene for et fly sto urørt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De flammene ser ut som rimelig dårlig fotoshop egentlig, utrolig hvor uekte virkeligheten kan se ut noen ganger :p

 

Ja, de videoene ble konfiskert, av FBI. Men det er jo det FBI gjør, de samler beviser. Videoene har ikke blitt offentliggjort siden de mest sannsynlig enda er en "matter of national security".

 

Jeg skal dog være enig i at det er noe muffins rundt 9\11. Jeg tror ikke Bush og regjeringa sto bak, da tror jeg heller det var noen enslige korrupte sjefer i cia\fbi\nda\enavdeandrehundretretegnsorganisasjonene de har i usa. Eller muligens leiesoldater. For eksempel lurer jeg veldig på hvordan WTC7 brannt og ble ødelagt. Eller hvorfor de kjørte alt gullet de hadde under WTC bort 2-3 dager før. Men det er nå så, vi får sikkert vite sannheten av deep throat 2 når tiden kommer, og da var det nokk ikke noen vi hadde sedd for oss.

Lenke til kommentar
Eller var det et fly? Jeg har aldri sett videoen! Hvor er den?

 

Det var jo mange mennesker ombord i dette ruteflyet flyet, regner jeg med. Men visst dette ikke var ett fly, hvor ble det av alle menneskene som angivelig ble drept i krasjet? Ble de ikke savnet av familiene deres? For det var vel en passasjerliste over dette pentagon flyet, var det vel ikke?

 

Jeg har overhodet ikke satt meg inn i dette pentagon fly krasjet. Men jeg bare lurte på hvor alle det angivelige døde passasjerne ble av, visst det liksom ikke var ett fly krasj

Lenke til kommentar
De brant vel opp, var jo ikke akkurat fritt for flammer,

 

Ja sansynlegvis brant menneskene opp etc. Men det er noen som mener at ett flykrasj ikke fant sted, isåfall hvor i huleste ble alle menneske på passasjer listen til dette flyet av?

 

Mange familie medlemmer savnet jo sine kjære etter dette flykrasjet regner jeg med. Men visst det ikke var ett flykrasj, som noen mener, hvor isåfall tok alle menneskene veien som angivelig var med i dette flykrasjet? Mange familier og venner savnet vel sansynlegvis sin kjære etter at dette flyet krasjet.

Lenke til kommentar
Fant de flyrester da? Eller har de holdt det hemmelig også?

 

Var det mange familier og venner etc som savnet sine kjære etter at de sa adjø, før de reiste til flyplassen for å ta seg en flytur? Eller er det også holdt hemmelig?

 

...eller holdt alle flypassasjerne det hemmelig ovenfor familie, arbeidskollegaer og venner at de i det hele tatt skulle ut å reise med dette flyet?

 

Regner som sagt med, at de var en passasjerliste over dette uheldige flyet. Og at disse menneskene selvsagt er savnet etter ett slik voldsomt krasj. Men visst dette flykrasjet ikke fant sted som noen lurer på, isåfall hvor tok alle disse angivelige flypassasjerne veien, siden de fortsatt er borte vekk den dag idag.

 

...tror dere at FBI kidnappet en gjeng med mennesker, for å så putte dem inn i en flypassasjer liste, og avslutte det hele med å sende en rakett inn i pentagon. Og unnskylde det hele med at disse menneskene døde i ett flykrasj, som da liksom egentlig bare var en rakett.

Lenke til kommentar

Hvem vet? Jeg mener at det ikke er noe vits å diskutere denne saken kun for å diskutere. Det blir som å diskutere religion mellom en ateist og en religiøs fanatiker.

 

Edit: Kan også legge til at i boken står det at det heller ikke finnes noe særskilte bevis for at Al Qaida eksisterer i utgangspunktet.

Endret av iNeo
Lenke til kommentar

Jeg synes bare jeg må si: Om det hadde vært noe i konspirasjonsteorier så hadde de ikke vært konspirasjonsterorier, men rettsaker.

 

Om noen finner et bevis, som beviser at 9\11 var en innside jobb og hvem som sto bak, så skal jeg tro dem og støtte dem helt og holdent. Men i den vestlige verden er alle uskyldige til det motsatte er bevist, og det inkluderer Bush og co. Så intill noen kan bevise at det var staten som sto bak tragedien, så var det nokk ikke det.

 

Derimot kom al-quaida etter kort tid med en video der de påtok seg ansvaret, og om det ikke er et bevis, så er det i vertfall et sterkt indisie.

Lenke til kommentar
Jeg synes bare jeg må si: Om det hadde vært noe i konspirasjonsteorier så hadde de ikke vært konspirasjonsterorier, men rettsaker.

 

Om noen finner et bevis, som beviser at 9\11 var en innside jobb og hvem som sto bak, så skal jeg tro dem og støtte dem helt og holdent. Men i den vestlige verden er alle uskyldige til det motsatte er bevist, og det inkluderer Bush og co. Så intill noen kan bevise at det var staten som sto bak tragedien, så var det nokk ikke det.

 

Derimot kom al-quaida etter kort tid med en video der de påtok seg ansvaret, og om det ikke er et bevis, så er det i vertfall et sterkt indisie.

Hvordan klarer du å motsi deg såpass mye?

Lenke til kommentar

Den offisielle forklaringen er jo per definisjon en konspirasjonsteori, men desverre så er folk såpass hjernevasket at de med en gang får negative assosiasjoner så snart ordet konspirasjon blir ytret og på det viset så er de låst fast og spiser krok, sen og lodd fra offisielle kilder.

 

Osama er ikke siktet for angrepene 11 september, det er bare å sjekke fbi sine sider

 

"I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in the United States. As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children and other humans as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a practice is forbidden even in the course of a battle. It is the United States, which is perpetrating every maltreatment on women, children and common people."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...