Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"9/11 family member and "Jersey Girl" Patty Casazza has just revealed that whistleblowers told her that -- before 9/11 -- the government knew the day, the type of attack, and the targets."

 

http://911truth.org/article.php?story=20071105142935412 ( m / videolink )

 

"Two days after the attacks, Schippers went public in an interview with WRRK in Pittsburgh, PA., stating that he had attempted to warn U.S. Attorney General John Ashcroft, along with other federal officials, about the terrorist attacks weeks before they occurred. (...)

 

According to Schippers, these agents knew, months before the 11th September attacks, the names of the hijackers, the targets of their attacks, the proposed dates, and the sources of their funding, along with other information."

 

http://www.mediamonitors.net/mosaddeq36.html#_Toc9410685

 

"French told US of al Qaeda threat pre 9/11

 

Monday, 16 April 2007

 

A January 2001 French secret services report that revealed al Qaeda was planning to hijack an aircraft was given to a CIA agent, according to the French newspaper Le Monde.

(...)

 

They have such sweeping and deep penetration of al Qaeda, that al Qaeda had become "transparent" to French intelligence. They even listen in to the jihadists debates about which airlines to strike and which airline routes to hijack. Their eyes and ears are there when it is decided months before 9/11 to hit American Airlines and United Airlines."

 

http://www.democraticunderground.com/discu...;mesg_id=154936

 

"August 23, 2001: Mossad Reportedly Gives CIA List of Terrorist Living in US; at Least Four 9/11 Hijackers Named.

 

According to German newspapers, the Mossad gives the CIA a list of 19 terrorists living in the US and say that they appear to be planning to carry out an attack in the near future. It is unknown if these are the 19 9/11 hijackers or if the number is a coincidence. However, four names on the list are known, and these four will be 9/11 hijackers: Nawaf Alhazmi, Khalid Almihdhar, Marwan Alshehhi, and Mohamed Atta. [Die Zeit (Hamburg), 10/1/2002; Der Spiegel (Hamburg), 10/1/2002; BBC, 10/2/2002; Ha'aretz, 10/3/2002]"

 

http://www.cooperativeresearch.org/timelin...te_911_timeline

 

----------------------------------------

 

Sibel Edmonds "Killing The Messenger"

 

Part 1 ( 25 min ) :

 

http://www.livevideo.com/video/ConspiracyC...-al-qaeda-.aspx

 

Part 2 ( 25 min ) :

 

http://www.livevideo.com/video/ConspiracyC...-al-qaeda-.aspx

 

"This documentary reveals how a foreign spy ring with links to Al-Qaeda has been discovered working within the FBI.

Sibel Edmonds began work at the FBI translating wire taps in an investigation into a foreign spy ring operating in the US. She became suspicious of her colleagues after discovering some mistranslations and was then invited to join the spy ring which had evidently infiltrated the FBI itself.

She went straight to her bosses and rather than being hailed as a hero she was promptly sacked. After going public on 60 Minutes she has been officially gagged."

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dersom 9/11 var gjort fra innsiden tror jeg det har skjedd ovenfor myndighetene.

 

Jeg trodde egentlig ikke at det lå noe i 9/11-konspirasjonsteoriene, men jeg har ikke klart å finne en forklaring på hvorfor stålbjelkene er kuttet på denne måten.

 

Noen som er mindre lettlurte enn meg som har en god forklaring? Stålet er altså kuttet på tvers og diagonalt, smeltet stål har rent fra kuttene og så størknet igjen. Offisielle forklaringen nevner overhodet ingenting om dette.

 

demolition_worker_ex_071207_2037.jpg343155.jpg

thermite_thermate_explosives_wtc_911.jpg

 

 

Forresten, før jeg begynte å jobbe selvstendig med research og kildekritikk var jeg alltid på forhånd kritisk til alle mulige slags konspirasjonsteorier. På forhånd før jeg sjekket opp i det var jeg allerede mentalt innstilt på å avkrefte og debunke konspirasjonsteorier.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Noen som er mindre lettlurte enn meg som har en god forklaring? Stålet er altså kuttet på tvers og diagonalt, smeltet stål har rent fra kuttene og så størknet igjen. Offisielle forklaringen nevner overhodet ingenting om dette.

 

Jeg er mindre lettlurt enn deg! :thumbup:

 

Stålet er kuttet ved hjelp av skjærebrennere (acetylen og oxygen) for å gjøre det mulig å transportere det bort fra ground zero uten å komme i konflikt med trafikkreglene i NY-city som omfatter lengde på tungtransport. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg er mindre lettlurt enn deg! :thumbup:

 

Stålet er kuttet ved hjelp av skjærebrennere (acetylen og oxygen) for å gjøre det mulig å transportere det bort fra ground zero uten å komme i konflikt med trafikkreglene i NY-city som omfatter lengde på tungtransport. :cool:

 

Eller var det terrorister som boret og drilte og arbeidet i garasjen i noen måneder for å klargjøre bygningen for airstrike? Jeg stoler ikke helt denne eller din forklaring - for bildet ble tatt mens letearbeidet fortsatt pågikk. Det var ingen som var begynt å preparere eller transportere vekk stål på det tidspunktet. Dessuten ville stålbjelkene ha blitt kappet lengre nede, tror ikke de ville ha brukt stige for å kunne kappe det høyt oppe.

 

At den offisielle forklaringen ikke engang nevner disse bjelkene, eller funnet av glødende stål i ruinene, er jo også litt betenkelig? Jeg skal ikke si noe for bombastisk, men det må være lov å stille spørsmål, undersøke nærmere og granske uten å bli sjikanert.

, sett at de hadde noe med det å gjøre selvsagt. Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Jeg er mindre lettlurt enn deg! :thumbup:

 

Stålet er kuttet ved hjelp av skjærebrennere (acetylen og oxygen) for å gjøre det mulig å transportere det bort fra ground zero uten å komme i konflikt med trafikkreglene i NY-city som omfatter lengde på tungtransport. :cool:

 

Eller var det terrorister som boret og drilte og arbeidet i garasjen i noen måneder for å klargjøre bygningen for airstrike? Jeg stoler ikke helt denne eller din forklaring - for bildet ble tatt mens letearbeidet fortsatt pågikk. Det var ingen som var begynt å preparere eller transportere vekk stål på det tidspunktet. Dessuten ville stålbjelkene ha blitt kappet lengre nede, tror ikke de ville ha brukt stige for å kunne kappe det høyt oppe.

 

At den offisielle forklaringen ikke engang nevner disse bjelkene, eller funnet av glødende stål i ruinene, er jo også litt betenkelig? Jeg skal ikke si noe for bombastisk, men det må være lov å stille spørsmål, undersøke nærmere og granske uten å bli sjikanert.

, sett at de hadde noe med det å gjøre selvsagt.

 

Har tatt meg den frihet å lage et fotoalbum med bilder av hvor størsteparten av vrakgodset fra ground zero er den dag i dag. Det inkluderer ca 60 % av stålet fra WTC som dere foliehoder hevder ble sendt ut av landet umiddelbart.

Denne "søppelfyllingen" befinner seg på en lang og smal øy et stykke utenfor NY.

 

Vel det gikk ikke, så legger ut bildene direkte:

018gx9.jpg

017yb9.jpg

016ev1.jpg

015fj8.jpg

014dl4.jpg

013wx1.jpg

012yr2.jpg

011hs3.jpg

010ph4.jpg

09fs4.jpg

08pi0.jpg

07sc0.jpg

06zb1.jpg

05da0.jpg

04mt3.jpg

03au8.jpg

02zg3.jpg

01mg3.jpg

Endret av Skummel_Fyr
Lenke til kommentar

Skummel_fyr, Jeg har sett de bildene allerede på linken du viste, men mesteparten av bildene viser bare brannbiler og politibiler.

 

Har selv arbeidet i forbindelse med skjærebrennere og de kutter gjennom selv tykt stål som kniv i smør.

 

Det sentrale blir når bildet er datert, er det tatt like etter kollapsen eller uker etterpå?

Fortsatt syntes jeg det ser ut som at det er kuttet for høyt oppe på bjelken, skulle jeg ha gjort noe slikt hadde jeg neppe giddet å finne meg en stige for å kunne kappe det så høyt oppe som det ser ut som at det er kappet.

Lenke til kommentar
Skummel_fyr, Jeg har sett de bildene allerede på linken du viste, men mesteparten av bildene viser bare brannbiler og politibiler.

 

Skal få tatt flere bilder av restene fra WTC neste gang jeg drar dit i midten av Mai.

Bare bjelkene fra WTC 1 og 2 dekker et område på omtrent 5-6 kvadratkilometer

Lenke til kommentar
*snip* Dessuten ville stålbjelkene ha blitt kappet lengre nede, tror ikke de ville ha brukt stige for å kunne kappe det høyt oppe.

 

*snip*

Hadde jeg hatt ansvaret for å kappe bjelkene under opprydningen hadde jeg ikke vast rundt blant skrotet på bakken men stått trygt i en mobilkranekurv f.eks. Altså et stykke over bakkenivå. Jeg ser ikke noe muffens med hvor bjelkene er kappet. For meg virker det logisk at de er kappet i den høyden når man ser alt skrotet som er rundt.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Vi har hele tiden fått høre at Osama Bin Laden lå bak 9/11 hendelsen.

 

Men han er ikke ettersøkt av FBI's for dette. Hvorfor ikke? :hmm:

 

http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm

"FBI says, “No hard evidence connecting Bin Laden to 9/11”

 

Ingen bevis som kobler Bin Laden til 9/11

Ingen siktelse mot Bin Laden for 9/11

Ingen bevis som kobler flykaprerne til Bin Laden

Åpenbar falsk "tilståelsesvideo"

Ingen arabiske navn på passasjerlistene

Ingen link mellom Saddam og Al Qaeda

Ingen Irakiske flykaprere

Lenke til kommentar

 

Interessant artikkel som bør leses :whistle:

 

Dette snur jo opp-ned på alt vi har blitt innprentet. (bla. annet om motivet for Afghanistan-innvasjon)

 

The federal government claims to have invaded Afghanistan to “root out” Bin Laden and the Taliban. Through the talking heads in the mainstream media, the Bush Administration told the American people that Usama Bin Laden was Public Enemy Number One and responsible for the deaths of nearly 3000 people on September 11, 2001. Yet nearly five years later, the FBI says that it has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.

 

Til tross for;

 

Next is the Bin Laden “confession” video that was released by the U.S. government on December 13, 2001. Most Americans remember this video. It was the video showing Bin Laden with a few of his comrades recounting with delight the September 11 terrorist attacks against the United States. The Department of Defense issued a press release to accompany this video in which Secretary of Defense Donald H. Rumsfeld said, “There was no doubt of bin Laden’s responsibility for the September 11 attacks before the tape was discovered.

 

osv. Alikevel er han ikke ettersøkt av FBI for å ha noe med 9/11 å gjøre.. Det lukter fisk :whistle:

Endret av Mekanicus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...