Gå til innhold

Government bak 9/11?

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er fantastisk hvordan bare USA hatere av et en viss rang klarer å se rett igjennom denne "enorme konspirasjonen".

Fatter ikke at denne tråden eksisterer 62 sider senere.

Alle påstander mangler enten fullstendig bakgrunn, eller er blitt tilbakevist. Konspirasjonsteorier om 9/11 er blitt dogmatisk. Nesten som en religion. Man trenger ikke vite noenting. Bare tro.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor og hva har ekplodert så kraftig før tårna kolapset? for ikke å snakke explosjonen i kjelleren...

Hva slags eksplosjoner før tårnene kollapset?

Nr7 is going to colapse, og brannmennene visste det...

Hvorfor gjentar du dette når jeg allerede har forklart hvordan det henger sammen?

Nei jeg mener ikke de stolpene som var kuttet med skjerebrenner som var kuttet med skjerebrenner, men det kan lett være juks..

Det KAN være JUKS? Det holder dessverre ikke som argument. Det KAN være aliens som brukte sine farlige laservåpen for å smelte metallet i bygningen, eller kutte en bjelke av i 45 graders vinkel slik at tårnet kollapset! Det er like sannsynlig.

Du sier folk som var der lyver..

6947773[/snapback]

Hvorfor?

Lenke til kommentar

Ååååh jeg digger 9/11 diskusjoner! Det får frem det absolutt sykeste i folk :p

Når det er sagt, jeg betviler sterkt den offisielle versjonen av det som skjedde denne dagen. Hvorfor? Når en person er bevist å lyve så mye som Bush har gjort både før og etter han ble valgt, så er det normalt å være en smule skeptisk til hans handlinger ;)

På en annen side er jeg heller ingen konspirator, ettersom jeg finner de fleste av filmene som skal motbevise den offisiell versjonen ofte å være bullshit. Men, jeg må innrømme at en god del filmer har fått meg til å tenke: "Hmm, akkurat som jeg trodde. De er involvert".

Jeg skjønner godt at folk betviler det faktum at Bush- administrasjonen ikke utførte terroraksjonen. Men, at noen kan betvile at han hadde noe med det å gjøre. Tjente noe på følgene av det. Stjal til seg valget. Lyver, og ikke bare er snill og grei. Vil hevne pappa'en sin og skaffe olje til bensinslukende SUV'er. Har IQ på størrelse med en middels smart skilpadde (billedlig). Ikke kan snakke reint eller fullføre setninger. Har venner som ordner opp for seg. Skal jeg fortsette?

Uansett, det er propoganda! Da har man ikke fulgt med, mesteparten av dette er også bevist. Tilgi meg alle USA- elskere for ikke å linke opp beviser til alle "påstandene". Det gidder jeg rett og slett ikke, har funnet ut at beviser blir bortvist som tøv like lett som ingen bevis på denne posten ;)

Men uansett, til alle dere som har tvil til Bush administrasjonen og dens gode tendenser, stå på! Om noen år, eller mange år, vil andre se at vi har rett. Til dere andre, fortsett å lev i drømmeverdenen deres. USA er visstnok et flott land, med flotte innbyggere, men regjeringen der borte er helt på trynet!

Lenke til kommentar

Som dere ser fikk denne diskusjonen hvertfall ut mine syke meninger. For alle som skulle lure, nei jeg er verken kommunist (huff, kan ikke fordra kommunister), sosialist, muslim, Irakisk, Afghansk, Israel- hater (bare måten de håndterer situasjoner på), USA- hater (bare regjeringen) eller kristen for den saks skyld (ikke det at det skulle være noe fordel).

Er ikke kommunister humor på høyt nivå? De er omtrent like morsomme som nynazister :!:

Lenke til kommentar

6947773[/snapback]

Knapt noen bombe at en brannmann kan gjøre en kvalifisert gjetning på at en bygning kommer til å falle.

Ha en fin dag. :)

6948050[/snapback]

Problemet mange hørte det + bakken ristet nå disse eksplosjonene kom...

Nå det kom eksplosjon i underetasjen er det og litt merkelig...

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Hvorfor og hva har ekplodert så kraftig før tårna kolapset? for ikke å snakke explosjonen i kjelleren...

Hva slags eksplosjoner før tårnene kollapset?

Hvorfor gjentar du dette når jeg allerede har forklart hvordan det henger sammen?

Nei jeg mener ikke de stolpene som var kuttet med skjerebrenner som var kuttet med skjerebrenner, men det kan lett være juks..

Det KAN være JUKS? Det holder dessverre ikke som argument. Det KAN være aliens som brukte sine farlige laservåpen for å smelte metallet i bygningen, eller kutte en bjelke av i 45 graders vinkel slik at tårnet kollapset! Det er like sannsynlig.

6947773[/snapback]

Hvorfor?

6947986[/snapback]

Du forkaster alt som blir sagt i filmen, men likevell så spør du meg om fleire ting som blir tatt opp... :!:

Nå du sier at det er like sansynlig at ailiens har gjort det viser bare at du har bestemt deg for det du har hørt, og det ikke KAN ligge noe meir bak. Derfor gidder jeg ivertfall ikke å gå meir i detaljer...

Godt spørsmål, hvorfor sier du at folk lyver? Var du der? Vett du alt?

Og hvorfor er det så bisar tanke at det kan ligge meir bak enn vi vett?

Det er jo fuldt mulig i iverksette noe slik som konspirasjons-teorien sier, og det er utrulig hva folk kan gjøre for penger.... I og det er mektige folk som KAN være involvert på en eller annen måte....

Jeg har aldri sagt at myndighetene står bak, men jeg tror ikke at vi vett heile sanheten. Det er sikkert mye sykt i verden som vi ikke vett om, eller bare har fått halve sannheten til viss ikke manipulert...

Hvordan qutoer jeg slik som du gjør pricks? :!:

:)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Når det er sagt, jeg betviler sterkt den offisielle versjonen av det som skjedde denne dagen. Hvorfor? Når en person er bevist å lyve så mye som Bush har gjort både før og etter han ble valgt, så er det normalt å være en smule skeptisk til hans handlinger ;)

Det triste her er at selv med en såpass løgnaktig og lite troverdig mann som Bush, så fremstår konspirasjonsteoretikerne om mulig med enda mindre troverdighet.

Bushs løgner og manipulering i andre saker er veldig enkelt å påvise, men i denne saken har man ingenting.

Men uansett, til alle dere som har tvil til Bush administrasjonen og dens gode tendenser, stå på! Om noen år, eller mange år, vil andre se at vi har rett.

6948310[/snapback]

Som en som håpet på at John Kerry skulle vinne valget i USA finner jeg det ganske desperat at man må ty til slike stråmannargumenter.

Problemet mange hørte det + bakken ristet nå disse eksplosjonene kom...

Nå det kom eksplosjon i underetasjen er det og litt merkelig...

6950029[/snapback]

Det er vel ikke så merkelig at et digert bygg som raser sammen lager bevegelser i bakken.

Du forkaster alt som blir sagt i filmen, men likevell så spør du meg om fleire ting som blir tatt opp... :!:

Eh, jeg forkaster påstandene du fremsetter. Jeg forkaster også filmen på generelt grunnlag, fordi den er full av løgn og manipulasjon.

Nå du sier at det er like sansynlig at ailiens har gjort det viser bare at du har bestemt deg for det du har hørt, og det ikke KAN ligge noe meir bak. Derfor gidder jeg ivertfall ikke å gå meir i detaljer...

Med andre ord: Du har ikke motargumenter, og tar den enkle veien ut.

Godt spørsmål, hvorfor sier du at folk lyver?

Spørsmålet er: Hvem er det jeg sier at lyver?

Og hvorfor er det så bisar tanke at det kan ligge meir bak enn vi vett?

Det er ingen bisarr tanke i og for seg, men disse løgnpropagandafilmene klarer ikke å sannsynliggjøre dette.

Det er jo fuldt mulig i iverksette noe slik som konspirasjons-teorien sier

Noe slikt ville krevd hundrevis eller tusenvis av folk som visste hva som foregikk, og som vi vet holder folk som regel ikke tett.

Hvordan qutoer jeg slik som du gjør pricks?  :!:

6950119[/snapback]

[ quote ]Slik.[ /quote ]

(Men fjern mellomrommene mellom klammeparentesene.)

Lenke til kommentar
Det er vel ikke så merkelig at et digert bygg som raser sammen lager bevegelser i bakken.

For siste gang, de eksplosjonene kom før byggene raste sammen, folk var i tårnet nå dette skjedde, du hørte det og kameraet ristet nå det skjedde. Nå det skjedde var det og noe med at man såg røyk '' du såg det pga kameraer fikk det med seg'' relatert til disse eksplosjonene, husker jeg ikke feil så var det 3 eksplosjoner som egentlig ikke burde kommet uansett hvor hart flyna traff eller eksplosjonen som skjedde da flyet kjørte i sentera... Det skjedde ikke når tårna raste sammen!

Med andre ord: Du har ikke motargumenter, og tar den enkle veien ut.

Eh, jeg forkaster påstandene du fremsetter. Jeg forkaster også filmen på generelt grunnlag, fordi den er full av løgn og manipulasjon.

Og hvorfor skal jeg diskutere med noen som er umulige og er betrevitende som deg, du sier du har sett filmen, men likevell så spør du meg om ting som de tok opp. Hvorfor skal jeg skrive alt og diskutere med deg nå du ikke vett hva jeg snakker om?

Vil du at jeg skal begynne å lese ei bok for deg så vi kan krangle om den er bra etterpå? Ikke nokk med det så er du betrevitende og står 100% sikker på din sak og aviser alt utenom det du tror. Hvorfor skal jeg i det heile tatt gidde å diskutere med deg nå du allerede har bestemt deg, og ikke er litt åpen for andre teorier?

Som du sier så er det bare desperate folk som ikke har litt peiling på hva dem driver med, og at det er propaganda og du sa det var løgner.

Noe slikt ville krevd hundrevis eller tusenvis av folk som visste hva som foregikk, og som vi vet holder folk som regel ikke tett.

Hvorfor trengs det så mange, 100vis av folk må man nokk ha for å iverksette noe lignedne som dette, men hvorfor tror du det er så vanskelig å skaffe folk til dette, har hørt ting som krever meir resurser enn å sprenge 2 tårn. Og viss det er folk med makt så er nesten alt mulig. Og viss man har tid så trenger man ikkem mange folk for iverksette noe slikt.... Og det var mye annet rart som de tok opp i filmen, men som jeg sa tidligere så gidder jeg ikke å ramse opp hver bidige ting de tok opp filmen... ;)

[ quote ]Slik.[ /quote ]

(Men fjern mellomrommene mellom klammeparentesene.)

Takker. :thumbup:

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
For siste gang, de eksplosjonene kom før byggene raste sammen

Hvor har du det fra? Jeg vil ha noe konkret, og ikke bare løse påstander.

Og hvorfor skal jeg diskutere med noen som er umulige og er betrevitende som deg, du sier du har sett filmen, men likevell så spør du meg om ting som de tok opp. Hvorfor skal jeg skrive alt og diskutere med deg nå du ikke vett hva jeg snakker om?

Fordi jeg ikke kan gjette meg frem til hva du snakker om i enhver sammenheng.

Hvorfor skal jeg i det heile tatt gidde å diskutere med deg nå du allerede har bestemt deg, og ikke er litt åpen for andre teorier?

Det er jo opptil deg. Jeg kommer til å fortsette å svare for at ikke flere skal bli lurt til å tro på disse filmene.

Som du sier så er det bare desperate folk som ikke har litt peiling på hva dem driver med, og at det er propaganda og du sa det var løgner.

Jeg sier at de som lager filmene lyver. Så skrev du:

"Du sier folk som var der lyver"

Igjen: Hvem da? Vær så snill å være konkret.

Hvorfor trengs det så mange,

Fordi det er snakk om enorme prosjekter å plassere eksplosiver. Det å rive bygninger med eksplosiver er en hel vitenskap, og det krever nøye planlegging og nøyaktig og krevende arbeid.

100vis av folk må man nokk ha for å iverksette noe lignedne som dette, men hvorfor tror du det er så vanskelig å skaffe folk til dette

Ikke bare er det vanskelig å skaffe hundrevis eller tusenvis av folk, men det er enda verre å holde det skjult.

Lenke til kommentar
Hvor har du det fra? Jeg vil ha noe konkret, og ikke bare løse påstander.

Se videoen, det var mange kameraer som fikk med seg alt som foregikk nå WT-episoden skjedde. Kamerane fanget opp mange merkelige ting som egentlig ikke skulle skjedd eller som ikke ha noe med flyna å gjøre.

Fordi jeg ikke kan gjette meg frem til hva du snakker om i enhver sammenheng.

Hadde du sett filmen så hadde du sluppet å gjette. :p

Det er jo opptil deg. Jeg kommer til å fortsette å svare for at ikke flere skal bli lurt til å tro på disse filmene.

Jeg sier at de som lager filmene lyver.

Hva er filmen vi snakker om basert på? Og hvordan viser den '' bevis '' til sine teorier?

Viss du sier at alt i den filmen er løgn og propagande, så kan man se hvor filmen får sine argumenter ifra. Og det er lett å si at en slik film er løgn, hver film som ligner på dette kan tolkes slik. Hvordan skal man greie å overbevise et slikt vanskelig publikum nå man kan nesten putte beviset i handa på dem uten at dem får litt mistanke om noe annet kan stå bak. Offentlig informasjon er oftest den minst troverdige i slike samenhenger.... Men for guds skyld, jeg er ikke en slik person som sluker alt av propaganda som man kaller det, men jeg er ikke en av dem som tror at alt blir sagt eller at vi får servert heile sannheten.Ikke i så katastrofale ting som man vett at det finnes faktisk mektige personer som kanskje vill holde noe sjult for offentligheten. Men dette går begge veier. Men jeg synes det er noe merkelig med heile 9.11 episoden.

fordi det er snakk om enorme prosjekter å plassere eksplosiver. Det å rive bygninger med eksplosiver er en hel vitenskap, og det krever nøye planlegging og nøyaktig og krevende arbeid.

Har man tid så trenger man ikke enorme resurser, men store resurser må man jo ha for å iverksette en slik situasjon som skjedde 9.11. Men dette blir og tatt opp i filmen....

Ikke bare er det vanskelig å skaffe hundrevis eller tusenvis av folk, men det er enda verre å holde det skjult.

Det skal være vanskelig å holde noe slikt sjult, men igrunnen så er det ikke det. Feks viss noen hadde gått ut og fortalt sannheten så hadde ingen trodd dem. Da blir man anklaget for å lyve,propagande eller at man bare er desperat. Viss dette hadde vært tilfelle, så tviler jeg på at denne personen greier å komme ut med sannheten pga det er så lett å si at det er løgner. Og en person kan lett uskadeliggjøres, og det er sikkert enda lettere å dekke over det personen har sagt pga alle stoler på alt som blir sagt offentlig. Hadde jeg vore en av de personene som sto bak dette så hadde ivertfall jeg tatt saken med stor alvorleghet '' eller hadde jeg trengt det, ingen hadde trodd på personen eller personene'' viss jeg visste noen røpet det som skjedde. Og jeg tror ikke at dem bare pekte ut folk som tilfeldigvis passet litt til jobben. Jeg tviler ikke litt på at det finnes personen som har nokk viten og kan kjøpes for å gjøre en slik jobb... Og det er personer med makt det er snakk om...

Ivertfall en liten sjapp teori. :p ^^

Jeg tror ikke bush er hovedmannen bak dette. Men jeg betviler på at vi vett den fulle sannheten. Stakkars Bush satt jo i en barnehage nå dette skjedde, man såg bare frykten i øyene hans. Tosken sitter der lenge etter det skjedde og leste i en barnebok. Viss man er så dum som det så greier ivertfall ikke en slik person som det å sette igang et prosjekt som er halvparten av den størrelsen av det som skjedde med world trade center. Men en slik person som Bush er lett påvirkelig tviler jeg ikke på... :p

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Se videoen, det var mange kameraer som fikk med seg alt som foregikk nå WT-episoden skjedde. Kamerane fanget opp mange merkelige ting som egentlig ikke skulle skjedd eller som ikke ha noe med flyna å gjøre.

Jeg så ikke noe merkelig.

Jeg sier at de som lager filmene lyver.

Hva er filmen vi snakker om basert på? Og hvordan viser den '' bevis '' til sine teorier?

Hva?

Viss du sier at alt i den filmen er løgn og propagande, så kan man se hvor filmen får sine argumenter ifra. Og det er lett å si at en slik film er løgn, hver film som ligner på dette kan tolkes slik. Hvordan skal man greie å overbevise et slikt vanskelig publikum nå man kan nesten putte beviset i handa på dem uten at dem får litt mistanke om noe annet kan stå bak.

Dette er veldig enkelt. Du kan ikke overbevise et publikum som baserer seg på fakta ved å vise dem løgner.

Offentlig informasjon er oftest den minst troverdige i slike samenhenger....

Men så trenger man ikke å høre den offentlige informasjonen heller. Man kan se på fakta selv.

fordi det er snakk om enorme prosjekter å plassere eksplosiver. Det å rive bygninger med eksplosiver er en hel vitenskap, og det krever nøye planlegging og nøyaktig og krevende arbeid.

Har man tid så trenger man ikke enorme resurser, men store resurser må man jo ha for å iverksette en slik situasjon som skjedde 9.11. Men dette blir og tatt opp i filmen....

Man trenger enorme ressurser og lang tid, men fortsatt er det umulig å rigge eksplosiver på en korrekt måte i WTC uten at noen legger merke til det.

Det skal være vanskelig å holde noe slikt sjult, men igrunnen så er det ikke det. Feks viss noen hadde gått ut og fortalt sannheten så hadde ingen trodd dem. Da blir man anklaget for å lyve,propagande eller at man bare er desperat.

Eller så er det bare slik at ingen slike personer eksisterer, for konspirasjonsteoriene er tull.

Og en person kan lett uskadeliggjøres

Så hvorfor lever alle disse konspirasjonsteoristene og filmmarkerne?

Stakkars Bush satt jo i en barnehage nå dette skjedde, man såg bare frykten i øyene hans. Tosken sitter der lenge etter det skjedde og leste i en barnebok. Viss man er så dum som det så greier ivertfall ikke en slik person som det å sette igang et prosjekt som er halvparten av den størrelsen av det som skjedde med world trade center.

Eh, hva har dette med å være dum å gjøre? At man viser en menneskelig reaksjon betyr ikke at man er dum. Mener du presidenter bør være roboter?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette er favoritten min:

http://video.google.com/videoplay?docid=-4...s+9%2F11+towers

6953061[/snapback]

Jeg lurer på at den største svakheten ved nye dokumentarer er at de er lagd for å "shock and awe" seeren ut av godstolen. Det passer kanskje bedre inn i amerikansk kultur, men når den overføres til "steinrøysa" så faller den lett gjennom, fordi vi er, eller liker å tro vi er mere jordnære. Hva skal til for å bli hørt? Er det godt nok å si "sannheter", eller må selv denne regisseres slik at effekten oppnåes?

Lenke til kommentar
Dette er favoritten min:

6953061[/snapback]

Jeg lurer på at den største svakheten ved nye dokumentarer er at de er lagd for å "shock and awe" seeren ut av godstolen. Det passer kanskje bedre inn i amerikansk kultur, men når den overføres til "steinrøysa" så faller den lett gjennom, fordi vi er, eller liker å tro vi er mere jordnære. Hva skal til for å bli hørt? Er det godt nok å si "sannheter", eller må selv denne regisseres slik at effekten oppnåes?

6953366[/snapback]

The bigger, the better! Forøvrig mener jeg at den filmen jeg linket til er en parodi, håper for guds skyld at jeg ikke har feil her :!:

Ellers tror jeg det er mange faktorer som spiller inn på hva som skal til for å bli hørt. Og i beste fall bli trodd. Det kan handle mye om hvem som sier noe, hvordan det blir sagt og hvem/hva det rakes ned på. Demokratene i USA går vel gjerne letter på agnet når det er snakk om en republikansk regjering, og vica verca. Denne trenden er lett å observere på amerikanske forum iallefall.

Ellers er det jo veldig mulig at flere nå ser hvilken inntektskilde det er å selge slike konspirasjoner og derfor vil ha sin del av kaken. Da gjelder det vel å overgå hverandre med disse "sannhetene".

Lenke til kommentar
Så hvorfor lever alle disse konspirasjonsteoristene og filmmarkerne?

Vell nå redigerte du vekk noe av det jeg sa, så du har allerede fått et alternativt svar på det du spør om...

Dette er veldig enkelt. Du kan ikke overbevise et publikum som baserer seg på fakta ved å vise dem løgner.

Men så trenger man ikke å høre den offentlige informasjonen heller. Man kan se på fakta selv.
Hvor får du faktaen ifra?

Man trenger enorme ressurser og lang tid, men fortsatt er det umulig å rigge eksplosiver på en korrekt måte i WTC uten at noen legger merke til det.

Selvfølgeli er ikke det umulig. Hvorfor er det så umulig? Og det er en del som tyder på at det har vært plasert eksplosiver...

Eller så er det bare slik at ingen slike personer eksisterer, for konspirasjonsteoriene er tull.

Selvfølgelig, og hvordan kan du avise det såÅ sikkert?

Eh, hva har dette med å være dum å gjøre? At man viser en menneskelig reaksjon betyr ikke at man er dum. Mener du presidenter bør være roboter?

Selvfølgelig mener jeg ikke at presidenter skal være roboter....

Men er det en rett måte for en leder å reagere på? Vil du si at bush er en bra president? Det var litt feil å formulere meg slik at bush er dum pga måten han reagerte på, men ellers så er det nokk ikke den smarteste mannen som har hatt slik makt...

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette er favoritten min:

6953061[/snapback]

6953366[/snapback]

The bigger, the better! Forøvrig mener jeg at den filmen jeg linket til er en parodi, håper for guds skyld at jeg ikke har feil her :!:

Ellers tror jeg det er mange faktorer som spiller inn på hva som skal til for å bli hørt. Og i beste fall bli trodd. Det kan handle mye om hvem som sier noe, hvordan det blir sagt og hvem/hva det rakes ned på. Demokratene i USA går vel gjerne letter på agnet når det er snakk om en republikansk regjering, og vica verca. Denne trenden er lett å observere på amerikanske forum iallefall.

Ellers er det jo veldig mulig at flere nå ser hvilken inntektskilde det er å selge slike konspirasjoner og derfor vil ha sin del av kaken. Da gjelder det vel å overgå hverandre med disse "sannhetene".

6954006[/snapback]

Nå nærmer vi oss "bake kake stadiet" Kan vi slenge freesbies at the sun nå?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nå nærmer vi oss "bake kake stadiet"  Kan vi slenge freesbies at the sun nå?

6954116[/snapback]

Beklager, men jeg falt av her.

6954233[/snapback]

Beck, "odelay" :)

Lenke til kommentar
Nå nærmer vi oss "bake kake stadiet"  Kan vi slenge freesbies at the sun nå?

6954116[/snapback]

Beklager, men jeg falt av her.

6954233[/snapback]

Beck, "odelay" :)

6954400[/snapback]

Det svaret førte bare til at jeg satte på sangen Jack-Ass.. :ph34r:

Jeg tror det kanskje skyldes det overdrevne kaffekonsumet i kveld.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...