b-real Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Vi har sett videoer. Vi har sett bilder. De viser at dette var et kommersielt fly, som hadde vinduer på sidene. Nyhetsreportere sier ofte ting helt feil når de er på scenen og skal finne på en eller annen ting å si om det som skjer. Det er åpenbart det som skjedde her, siden all annen bevis tilsier at det denne mannen sa er fullstendig feil. 5585535[/snapback] Vel, man ser nå motstridende bilder av dette også sexion.. Ting man holder skjult...hemmeligheter...de har en tendens til å bli avslørt...de har det.. En hemmelighet er ikke en hemmelighet for evig..sannheten dukker av og til opp til slutt. Om bildene i filmen er ekte, det vet ikke jeg. Om bildene som kommer fra offesielle hold er sant, eller annen media vet jeg heller ingenting om...jeg ser bare med stor skepsis på alt jeg ser i dagens verden. Denne mannen var i Brooklyn, et godt stykke unna WTC, når han var vitne til dette. Hvordan i alle dager kunne han se om flyet hadde vinder derfra? 5585535[/snapback] Nå husker jeg ikke i farten hvilket fly det er snakk om her, om det var det første eller det andre..men, kanskje det fløy over brooklynfør det kom til selve åstedet? Kanskje det gjorde det... Dette er første scenen i filmen som har informasjon.Og den begynner der, med å gi folk et feil inntrykk om at flyene ikke hadde vinduer og at det ikke var et normalt fly - selv om alle andre fakta tilsier det motsatte, og vitnet det kommer fra var langt fra åstedet. 5585535[/snapback] Vitner ser så meget mye rart bare for å komme på TV. Og i slike tider, da man kjenner at nasjonen kanskje står for fall så tenker man kanskje at man må støtte det de andre sier? Kanske kansje, muligheten er der.. Edit: typo. Endret 10. februar 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vel, med tanke på at bush stjal det valget for å bli president "Do you know the difference between George Bush and Adolf Hitler? Hitler was selected" Lenke til kommentar
agony Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vel, med tanke på at bush stjal det valget for å bli president "Do you know the difference between George Bush and Adolf Hitler? Hitler was selected" 5586239[/snapback] hihi, lurer på hvor lang tid det tar før et par av de pro usa folka kommer å prøve å rakke ned på deg for å si det der. Men ja, første valget skulle aldri blitt godkjent sånn det ble gjennomført, 2. valget må jeg nok desverre si han vant, men det var basert på endel smuss også. Vi får takke pent for hva godt han har gjort, og håpe hillory kan få usa inn på et bedre spor. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hihi, lurer på hvor lang tid det tar før et par av de pro usa folka kommer å prøve å rakke ned på deg for å si det der. 5586255[/snapback] Hva mener du egentlig med "et par av de pro usa folka"? Er det galt at noen tenker på en annen måte enn det du gjør? At enkelte går så langt i å bruke andre kilder enn vg.no? Det er flott at andre setter seg såpass inn i saken slik at de kan motbevise alt det utrolige disse "omg usa står bak 9/11, usa står bak terroren, usa kaprer verden for all olje som finns!! LOL!!" Og alle som er anti-usa setter som vanlig sin lit og kunnskap til slike filmer som denne topicen handler om. Og såklart Moore sin store propaganda film. Men når jeg kom med et alternativ til Moore sin film, så ble den kalt lavbudsjett og dårlig, selv om jeg renger med at kun et ytterst fåtall faktisk har sett den. Jeg syns det er ganske latterlig, egentlig, å rakke ned på "pro usa" folk. Det er tross alt verdens eneste supermakt vi snakker om. Som alle elsker å hate. Fint å ha en stor slem svart ulv å legge skylda på, ikke sant? Lenke til kommentar
agony Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hihi, lurer på hvor lang tid det tar før et par av de pro usa folka kommer å prøve å rakke ned på deg for å si det der. 5586255[/snapback] Hva mener du egentlig med "et par av de pro usa folka"? Er det galt at noen tenker på en annen måte enn det du gjør? At enkelte går så langt i å bruke andre kilder enn vg.no? Det er flott at andre setter seg såpass inn i saken slik at de kan motbevise alt det utrolige disse "omg usa står bak 9/11, usa står bak terroren, usa kaprer verden for all olje som finns!! LOL!!" Og alle som er anti-usa setter som vanlig sin lit og kunnskap til slike filmer som denne topicen handler om. Og såklart Moore sin store propaganda film. Men når jeg kom med et alternativ til Moore sin film, så ble den kalt lavbudsjett og dårlig, selv om jeg renger med at kun et ytterst fåtall faktisk har sett den. Jeg syns det er ganske latterlig, egentlig, å rakke ned på "pro usa" folk. Det er tross alt verdens eneste supermakt vi snakker om. Som alle elsker å hate. Fint å ha en stor slem svart ulv å legge skylda på, ikke sant? 5586280[/snapback] Traff vi en nerve mon tro? Hva jeg mente er de folka som nekter for at usa kan gjøre noe galt, om om de faktisk gjør noe galt, så må vi huske at de var med på å redde ræva vår for 50 år siden. Blir omtrent som de som forguder apple, eller bmw, eller whatever. Folk som ikke klarer å innrømme at ikek alt er bare fryd og gammen. Og kina er vel en supermakt, eller? Og mener du at vi skal støtte usa bare pga de er en supermakt? Om du sjekker hva annet jeg har sagt i tråden, så har jeg vel sagt at jeg ikke støtter de som mener at bush står bak 9/11, men at jeg har satt spørsmålstegn ved endel av hva som skjedde før 9/11 og etter. Usa har gjort endle bra ja, men de gjør også enormt mye som er kritikkverdig, og som de som verdenspoliti burde holde seg for gode for. F.eks tortur av fanger som ikke engang får status som krigsfanger, kidnapper folk fra f.eks tyskland uten å gi dem noen form for rettigheter, behandler folk i irak som trash. Lista er ganske heftig, og man skulle tro at et land med så mange hardt kristne som usa, skulle følge budet om å gjøre med andre hva du vil at de skal gjøre med deg. Tortur er ikek veien å gå, men de er flinke til å forsvare seg, og rette fingern til teroristene. Og du kan jo bare se på det med avlytting i usa nå om dagen. Men feel free til å flame om du føler for det, tviler på at jeg kan få de gtil å innrømme noe galt med usa uansett hvor mye jeg prøver. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Er det galt at noen tenker på en annen måte enn det du gjør? At enkelte går så langt i å bruke andre kilder enn vg.no? Det er flott at andre setter seg såpass inn i saken slik at de kan motbevise alt det utrolige disse "omg usa står bak 9/11, usa står bak terroren, usa kaprer verden for all olje som finns!! LOL!!"5586280[/snapback] Er fryktelig bra at man har slike folk, folk "undersøker" i flere sider av saker, er ikke å benekte det. Og alle som er anti-usa setter som vanlig sin lit og kunnskap til slike filmer som denne topicen handler om. Og såklart Moore sin store propaganda film. Men når jeg kom med et alternativ til Moore sin film, så ble den kalt lavbudsjett og dårlig, selv om jeg renger med at kun et ytterst fåtall faktisk har sett den.5586280[/snapback] Propaganda film vil jeg ikke påstå at den er, men det er en annen diskusjon.Men du, sitter vi ikke å ser en akkurat slik lavbudsjetts film i denne threaden? Er jo den vi diskutere egentlig her. Hvilken film du hinter til nå vet jeg ikke, men blir ikke denne også sagt som "dårlig" og full av løgner osv? Jeg syns det er ganske latterlig, egentlig, å rakke ned på "pro usa" folk. Det er tross alt verdens eneste supermakt vi snakker om. Som alle elsker å hate. Fint å ha en stor slem svart ulv å legge skylda på, ikke sant? 5586280[/snapback] Latterlig? Nå motsier du nesten deg selv når du begynner innlegget med å prate om at det er så bra at folk som legger tid og energi i se på det du kaller "pro usa" og så syns du det er latterlig at noen stiller kritiske spørsmål tilbake? Eller snakker man om folk som bare kommer med "bush stjal valget" og stikker? Selvsagt, det gjør ting enkelt å legge skylda på noe...å skylde på andre er vi mennesker eksperter til. Men at vi ikke skal rakke ned på USA fordi de er den eneste supermakten? Give me a break. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Traff vi en nerve mon tro? Nei. Eneste grunnen til at jeg skrev det er fordi dere sluttet å gå på sak, og gikk heller på personene. Hva jeg mente er de folka som nekter for at usa kan gjøre noe galt, om om de faktisk gjør noe galt, så må vi huske at de var med på å redde ræva vår for 50 år siden. Ingen nekter for at usa kan gjøre noe galt.Blir omtrent som de som forguder apple, eller bmw, eller whatever. Folk som ikke klarer å innrømme at ikek alt er bare fryd og gammen. ok. Og kina er vel en supermakt, eller? Og mener du at vi skal støtte usa bare pga de er en supermakt? Nei og nei.Om du sjekker hva annet jeg har sagt i tråden, så har jeg vel sagt at jeg ikke støtter de som mener at bush står bak 9/11, men at jeg har satt spørsmålstegn ved endel av hva som skjedde før 9/11 og etter. Og den eneste grunnen til at du gjør det er fordi..? Alle de videoene som ligger på video.google.com eller alle sidene du fant på www.conpiracyworld.com/links.html?Usa har gjort endle bra ja, men de gjør også enormt mye som er kritikkverdig, og som de som verdenspoliti burde holde seg for gode for. F.eks tortur av fanger som ikke engang får status som krigsfanger, kidnapper folk fra f.eks tyskland uten å gi dem noen form for rettigheter, behandler folk i irak som trash. Lista er ganske heftig, og man skulle tro at et land med så mange hardt kristne som usa, skulle følge budet om å gjøre med andre hva du vil at de skal gjøre med deg. Tortur er ikek veien å gå, men de er flinke til å forsvare seg, og rette fingern til teroristene. Og du kan jo bare se på det med avlytting i usa nå om dagen. Hvem skulle ellers utnom USA være verdenspoliti? Selv om jeg ikke liker tittelen verdenspoliti. En supermakt kan rett og slett gjøre som den vil. Ingen kan stå i mot USA. Dette er både negativt og positivt, og jeg kan si deg en positiv ting: USA fremmer demokrati og frihet. Verken Kina eller Russland ville ha gjort dette som supermakter. Eller ønsker du et rent anarki i verden? For det er faktisk det som er alternativet. FN er ikke verdt noe uten USA med tanke på sikkerhet og fred i verden. Selv om FN startet med målet om å hindre en ny verdenskrig og fremme fred i verden. FN kunne ikke klare dette uten USA og klarer det fortsatt ikke uten USA. USA er ikke medlem i FN, men har fortsatt vetorett i sikkerhetsrådet. Og det er en grunn til det Og tenk deg litt om nå; Hva om vi hadde hatt 2 supermakter, slik vi hadde etter 2. verdenskrig? Skal vi oppleve den kalde krigen på nytt igjen? Men feel free til å flame om du føler for det, tviler på at jeg kan få de gtil å innrømme noe galt med usa uansett hvor mye jeg prøver. 5586325[/snapback] Ja, ok. Som jeg sa, her går du heller på person enn sak Endret 11. februar 2006 av smoothie Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Og alle som er anti-usa setter som vanlig sin lit og kunnskap til slike filmer som denne topicen handler om. Og såklart Moore sin store propaganda film. Men når jeg kom med et alternativ til Moore sin film, så ble den kalt lavbudsjett og dårlig, selv om jeg renger med at kun et ytterst fåtall faktisk har sett den.5586280[/snapback] Propaganda film vil jeg ikke påstå at den er, men det er en annen diskusjon.Men du, sitter vi ikke å ser en akkurat slik lavbudsjetts film i denne threaden? Er jo den vi diskutere egentlig her. Hvilken film du hinter til nå vet jeg ikke, men blir ikke denne også sagt som "dårlig" og full av løgner osv? Annen tråd. Snakker om Farenheit 9/11 vs FarenHYPE 9/11. Jo den er full av løgner, men det er ingen her som sier at filmen er en lavbudsjettfilm og derfor skal vi se bort fra den. Jeg syns det er ganske latterlig, egentlig, å rakke ned på "pro usa" folk. Det er tross alt verdens eneste supermakt vi snakker om. Som alle elsker å hate. Fint å ha en stor slem svart ulv å legge skylda på, ikke sant? 5586280[/snapback] Latterlig? Nå motsier du nesten deg selv når du begynner innlegget med å prate om at det er så bra at folk som legger tid og energi i se på det du kaller "pro usa" og så syns du det er latterlig at noen stiller kritiske spørsmål tilbake? Eller snakker man om folk som bare kommer med "bush stjal valget" og stikker? Både og. Jeg bare ser at enkelte kommer med utspill som du selv sier "bush stjal valget", bare for å si det uten å ha noe grunnlag for å si det . Denne idèen poppet inn i hodet dems, og sitter der enda, kun fordi de har sett slike filmer. Selvsagt, det gjør ting enkelt å legge skylda på noe...å skylde på andre er vi mennesker eksperter til. Men at vi ikke skal rakke ned på USA fordi de er den eneste supermakten? Give me a break. 5586343[/snapback] Klart det skal være lov å komme med kritikk, men den bør være saklig. Og når en begynner å si at USA sin regjering står bak en av de største tragediene i USA i moderne tid syns jeg de har gått alt for langt. Det er lov til å være litt realistiske også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Hvem skulle ellers utnom USA være verdenspoliti? Selv om jeg ikke liker tittelen verdenspoliti. En supermakt kan rett og slett gjøre som den vil. Ingen kan stå i mot USA. Dette er både negativt og positivt, og jeg kan si deg en positiv ting: USA fremmer demokrati og frihet. Verken Kina eller Russland ville ha gjort dette som supermakter. Eller ønsker du et rent anarki i verden? For det er faktisk det som er alternativet. FN er ikke verdt noe uten USA med tanke på sikkerhet og fred i verden. Selv om FN startet med målet om å hindre en ny verdenskrig og fremme fred i verden. FN kunne ikke klare dette uten USA og klarer det fortsatt ikke uten USA. USA er ikke medlem i FN, men har fortsatt vetorett i sikkerhetsrådet. Og det er en grunn til det 5586351[/snapback] Men hvorfor skal USA være dette? Du sier at USA mener å støtte demokrati og frihet, hvorfor er de da forsatt den supermakten som de er og står enerådig som "leder" av denne verdenen vi bor i? Hvis de hadde støttet demokrati og frihet så hadde de tilsluttet seg FN og prøvd å holdt FN som den øverste innstangse og ikke seg selv.Klart det skal være lov å komme med kritikk, men den bør være saklig. Og når en begynner å si at USA sin regjering står bak en av de største tragediene i USA i moderne tid syns jeg de har gått alt for langt. Det er lov til å være litt realistiske også.5586376[/snapback] Sant..er mye som kommer ut av løse luften ja desverre. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvem skulle ellers utnom USA være verdenspoliti? Selv om jeg ikke liker tittelen verdenspoliti. En supermakt kan rett og slett gjøre som den vil. Ingen kan stå i mot USA. Dette er både negativt og positivt, og jeg kan si deg en positiv ting: USA fremmer demokrati og frihet. De fremmet vel ikke akkurat frihet og demokrati i Sør-Amerika? Tvertimot holdt de liv i diverse diktaturer. Ta deg tid til å tenke litt på studenter, indianere, fattige, som led under at USA øste pengestøtte og våpen til diktatorer og para-militære styrker. Skummelt hvis man blir så hodestups beundrene til stormakter at man ikke evner å se den urett og feil som de gjør. Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vel, man ser nå motstridende bilder av dette også sexion..Ting man holder skjult...hemmeligheter...de har en tendens til å bli avslørt...de har det.. En hemmelighet er ikke en hemmelighet for evig..sannheten dukker av og til opp til slutt. Om bildene i filmen er ekte, det vet ikke jeg. Om bildene som kommer fra offesielle hold er sant, eller annen media vet jeg heller ingenting om...jeg ser bare med stor skepsis på alt jeg ser i dagens verden. Vel, man ser uklare bilder, og mer klare bilder. Det finnes jo mange videoer av det 2. flyet den dagen, fra mange hold. Fant en på Google Video her forleden. Nå husker jeg ikke i farten hvilket fly det er snakk om her, om det var det første eller det andre..men, kanskje det fløy over brooklynfør det kom til selve åstedet? Kanskje det gjorde det...Det andre flyet, og nei, Brooklyn er øst for hvor WTC var, og flyet kom fra sørvest eller vest. Vitner ser så meget mye rart bare for å komme på TV. Og i slike tider, da man kjenner at nasjonen kanskje står for fall så tenker man kanskje at man må støtte det de andre sier? Kanske kansje, muligheten er der..Hvis du fulgte med på mediene når de snakket om orkanen Katrina, så hadde du kanskje skjønt hvor mye absolutt pisspreik reportere kommer med når de faktisk ikke vet en dritt. Reportere kan jo ikke bare stå der på TV å si at de ikke vet noen ting. De må finne på noe å si, og som oftest gjør de akkurat det. De rapporterte jo om flytende lik overalt, drap, voldtekt, og det var myter om at kannibalisme! Det aller meste av dette var fullstendig pølsevev, bare myter og rykter alt sammen. Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 De fremmet vel ikke akkurat frihet og demokrati i Sør-Amerika? Tvertimot holdt de liv i diverse diktaturer. Ta deg tid til å tenke litt på studenter, indianere, fattige, som led under at USA øste pengestøtte og våpen til diktatorer og para-militære styrker. Skummelt hvis man blir så hodestups beundrene til stormakter at man ikke evner å se den urett og feil som de gjør. Heisann! Nå kom du faktisk inn på noe som det er faktisk gyldig å kritisere USA for, selv om det gjerne ble et valg mellom to onder der nede i Sør-Amerika. Mye som ble gjort mellom 1945 og 1990 var totalt uansvarlig av USA, slik som attentat her og der, Vietnamkrigen, alt som skjedde i Iran, at de ikke gjorde mer i Afghanistan når de hadde sjansen, mye av det som skjedde i Sør-Amerika, osv. Men disse tema blir som oftest ikke snakket om, siden... det ikke har noe med Bush å gjøre. :!: Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Ofte er det personene rundt en president som står for planlegging og idéer. Endret 11. februar 2006 av Hotbox Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvem skulle ellers utnom USA være verdenspoliti? Selv om jeg ikke liker tittelen verdenspoliti. En supermakt kan rett og slett gjøre som den vil. Ingen kan stå i mot USA. Dette er både negativt og positivt, og jeg kan si deg en positiv ting: USA fremmer demokrati og frihet. Verken Kina eller Russland ville ha gjort dette som supermakter. Eller ønsker du et rent anarki i verden? For det er faktisk det som er alternativet. FN er ikke verdt noe uten USA med tanke på sikkerhet og fred i verden. Selv om FN startet med målet om å hindre en ny verdenskrig og fremme fred i verden. FN kunne ikke klare dette uten USA og klarer det fortsatt ikke uten USA. USA er ikke medlem i FN, men har fortsatt vetorett i sikkerhetsrådet. Og det er en grunn til det 5586351[/snapback] Men hvorfor skal USA være dette? Du sier at USA mener å støtte demokrati og frihet, hvorfor er de da forsatt den supermakten som de er og står enerådig som "leder" av denne verdenen vi bor i? Hvis de hadde støttet demokrati og frihet så hadde de tilsluttet seg FN og prøvd å holdt FN som den øverste innstangse og ikke seg selv. Hvorfor USA skulle være verdenspoliti? Vel, for det første, som jeg har nevnt, så duger ikke FN til annet enn å sende slemme brev til de som bryter alt det FN står for. Se f.eks. Saddam. Hadde det vært ønskelig å latt Saddam drive på? At han fortsatte å drepe sin egen befolkning og terrorisere de? Syns du bør ta en titt i denne tråden. For det andre er USA en av oss. USA er en sterk del av vesten, og Norge er en liten del. Det skader ikke oss, eller resten av de vestlige demokratiene at USA "leker verdenspoliti". Tvert i mot. Og en skulle da vel tro at idealet på verdensbasis var at alle land bestemte sine ledere i en demokratisk prosses? Og at landet var et fritt land? Det syns jeg, og på en måte er jeg enig med Bush når han sier at enten er du med å jobber mot terrorisme, eller så er du direkte eller indirekte med å støtter den. Jeg syns det er flott at vi faktisk har en stat som er sterk nok til å stå imot barbariske diktaturstyrer og samtidig legger press på de til å bli et vestlig demokrati. For det tredje har de et annsvar som verdens eneste supermakt. En kan godt betvile at det er lurt å bare ha en supermakt. Men om vi ser litt historisk på hele greia ser vi fort at i den tiden det var flere stormakter/supermakter var det høy beredskap hele tiden. Alle gikk i uvisshet om den andre parten hadde blitt større, kraftigere og mektigere. Det var en spenning som alle kunne ta å føle på. Og dette skjedde ikke bare under den kalde krigen, dette var noe som også skjedde innad i Europa før 1. verdenskrig. Ja, hele 1. verdenskrig ble jo så enorm nettopp fordi hele "freden" i Europa var basert på maktbalanse. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Tråden heter; Goverment bak 9/11?, for å komme tilbake til det. Det er ikke europerere eller andre som var først ute med å tvile på den offisielle forklaringa ang. 11/9, men tvertimot mange amerikanere selv! Hvorfor stoler de ikke på sin egen regjering, og mistenker at det er krefter innenfor statsapparatet som skjuler sannheten? Kan det komme av at de føler at de aldri heller fikk sannheten om mordet på J.F. Kennedy og Martin Luther King, f.eks.? Kanskje en nasjon ikke tåler for mange slike åpne sår som utvistelig blir liggende i bevisstheten. Og nå 11/9 Denne mistenksomheten vil vokse seg sterkere både i USA og i resten av verden for hver bortforklaring og løgn som blir gjennomskuet. Diverse linker; http://www.flight93crash.com/ http://edition.cnn.com/2004/US/12/27/rumsfeld.flt93/ http://www.911inplanesite.com/index.html http://www.sianews.com/index.php http://eric.bart.free.fr/iwpb/index.html http://www.911blogger.com/ Edit: lagt til linker Endret 11. februar 2006 av Hotbox Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 De fremmet vel ikke akkurat frihet og demokrati i Sør-Amerika? Tvertimot holdt de liv i diverse diktaturer. Ta deg tid til å tenke litt på studenter, indianere, fattige, som led under at USA øste pengestøtte og våpen til diktatorer og para-militære styrker. Skummelt hvis man blir så hodestups beundrene til stormakter at man ikke evner å se den urett og feil som de gjør. Heisann! Nå kom du faktisk inn på noe som det er faktisk gyldig å kritisere USA for, selv om det gjerne ble et valg mellom to onder der nede i Sør-Amerika. Mye som ble gjort mellom 1945 og 1990 var totalt uansvarlig av USA, slik som attentat her og der, Vietnamkrigen, alt som skjedde i Iran, at de ikke gjorde mer i Afghanistan når de hadde sjansen, mye av det som skjedde i Sør-Amerika, osv. Men disse tema blir som oftest ikke snakket om, siden... det ikke har noe med Bush å gjøre. :!: 5586452[/snapback] Mye av det kan jo klandres på mangel av info som eventuelt kan linke en bush til disse tingene. Hvertfall en ting jeg vet om, nemlig Kennedy attentatet. Link.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vennligst diskuter sak, og ikke person. On topic... jeg får meg ikke til å tro på fortelleren. Han høres ut som en fjortenåring som nettopp er ferdig med stemmeskiftet... og jeg får meg ikke til å tro på alle bevisene som legges frem. Blant annet er de første videobevisene ganske så tvilsomme. Amerikanere har alltid likt å leke med tanken på konspirasjoner. Det de nå hevder, er at den amerikanske regjering prøver å få folk til å tro at det finnes UFO'er selv om de prøver å motbevise UFO'er. Alt er visstnok bare en konspirasjon for å skjule militære hemmeligheter. Jaja... Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tråden heter; Goverment bak 9/11?, for å komme tilbake til det. Det er ikke europerere eller andre som var først ute med å tvile på den offisielle forklaringa ang. 11/9, men tvertimot mange amerikanere selv! Hvorfor stoler de ikke på sin egen regjering, og mistenker at det er krefter innenfor statsapparatet som skjuler sannheten?Hmm, skal jeg gi deg noen mulige svar for dette? A. Demokrater som hater Bush B. Sinnsyke folk C. Lettlurte folk D. Folk som er litt for glade i konspirasjonsteorier Wow, der har jeg fire forskjellige forklaringer på hvorfor det eksisterer mennesker i USA som tviler på det som skal ha skjedd 9/11. Hvordan får jeg det til?? :!: Kan det komme av at de føler at de aldri heller fikk sannheten om mordet på J.F. Kennedy og Martin Luther King, f.eks.? Kanskje en nasjon ikke tåler for mange slike åpne sår som utvistelig blir liggende i bevisstheten. Og nå 11/9Kommer vel av at man aldri helt sikkert kan vite hva som skjer i slike kaotiske hendelser, nettopp fordi de er kaotiske. Ingen kan idag bevise hvem som skjøt JFK eller MLK. Ingen kan idag bevise at 19 terrorister skapte 9/11. Det går ikke an fordi vi ikke har bildebevis på hvem som faktisk gjorde det. Det var ingen tilstede der hvor dem som skjøt JFK og MLK var, annet enn skyteren (vel, er ikke helt sikker på MLK, den saken vet jeg lite om). Det var ingen personer som nå er levende som var i de flyene på 9/11. Dermed kommer det alltid til å være et lite tomrom for alle mennesker om disse hendelsene. Det er helt naturlig. Denne mistenksomheten vil vokse seg sterkere både i USA og i resten av verden for hver bortforklaring og løgn som blir gjennomskuet.Jo, det er kanskje sant, men kanskje mest pga slike propagandafilmer som du linker til. Diverse linker; http://www.flight93crash.com/ http://edition.cnn.com/2004/US/12/27/rumsfeld.flt93/ http://www.911inplanesite.com/index.html http://www.sianews.com/index.php http://eric.bart.free.fr/iwpb/index.html http://www.911blogger.com/ Mye av det kan jo klandres på mangel av info som eventuelt kan linke en bush til disse tingene. Hvertfall en ting jeg vet om, nemlig Kennedy attentatet. Link.. Alex Jones. Mannen som hevdet at Arnold Schwarzenegger var en Nazi som skal bli innsatt som president i 2008 for å innføre politistaten USA. :!: They say a sucker is born every minute. Lenke til kommentar
hulder Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er bare noe tull. Bombinga var gjort av Al Qaida. Herregud, folk skal hele tiden vri om på ting of finne på noe annet. Aksepter det heller. Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Mortifier, jeg ler meg ihjel av den JFK videoen. Djevelhorn på Nixon.... For en seriøs film dette her var ja. Takk for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg