Gå til innhold

Government bak 9/11?

b-real

Anbefalte innlegg

Få se bakgrunnen til en skikkelig debunker nå da, dvs longtingthang!

Hvem er du, hvilken bakgrunn har du?

Siden dette er grunnlaget for alle dine "bevis"

Hva har du for utdannelse?

Er det for mye å be om så bør du holde kjeft om å kategorisere resten etter karakteristikker.

Jeg lovte å ta alt av dine fantasier til rette så lenge du klarte å si noe om dette.

Og jeg holder alltid det jeg lover.

Så fyr løs, og du får ALLE dine svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nok en gang ender denne tråden i att RoXx ikke helt klarer å holde kontrollen og vaser i vei med at meningsmotstandere e alkoholiserte, mindre intelligente og/eller er "en løkrull på syre". Begynner å bli ett fast mønster dettte. :thumbdown:

Å tilskrive deg evnen til å lese det foregående innlegget blir futilt av mange grunner,

men jeg vil oppfordre deg til å lese hva motdebattantene skriver.

Men en objektiv, fornuftig, intelligent analyse vil jo aldri tilfalle ditt vedkommede.

Spesiellt når jeg selv skjønner du har lesevansker:)

Og jeg kan bevise mitt syn ved å vise til hva longtongthing noengang har skrevet:)

Les innleggene du:)

Lenke til kommentar

Med andre ord, du tør ikke si at du er en fjortiss på fylla som ikke har begrep på noe som foregår her?

Skal jeg gidde å høre på en løkrull på syre?

At du er religiøs er ganske godt fundamentert siden du er overtroeisk.

Si ifra til resten når du vet fakta fjortissen vår:)

Hvilken utdanning har du ? bare barneskolen?

Det var da voldsomt så aggresiv du skulle være da. At du er så fastlåst i ditt lille sidespor, hvor konspirasjonsteorier og annet dill mest sannsynlig er det eneste du foretar deg i hverdagen, hvor det beste du klarer å komme trekkende med, er hjemmelagde youtube klipp, selektivt plukket ut av deg, best tilpasset ditt politiske synspunkt.

Det eneste jeg ser fra deg, er selektiv kildebehandling, sprøyt fra ende til annen, som strider mot en hver form for logik og rasjonalitet, presentert i en endeløs sirkelargumentasjon, som gjentar seg til det kjedsommelige.

"En mann i slutten av tyveårene, med 3 barn, fast jobb, utdanning innen og langt ifra limitert til; fysikk,kjemi,boring,prosessteknikk og har teknisk ingeniørgrad og samtidig

har stilling innen innsatsstyrken av Norges hovedforsvar"

- Mann i slutten av 20 årene? Virker ikke slik, bassert på din argumentasjon,samt hersketeknikk for å fremme dine punkter i henhold til din agenda, i tillegg til din glorifisering av deg selv.

- Stilling innen innsatsstyrken av Norges hovedforsvar? Du verden for en måte å si det på.. Du er i heimevernet. Er du stolt over at du gikk gjennom nåløyet for den "svært" krevende seleksjonen for innsatsstyrken? (Sarkasme). En helg, hvor eneste måten en blir luket ut på, er om en ikke gidder mer.. Jeg er også i innsatsstyrken (Bergen vest)

- Utdanning innen og lagt ifra limitert til "fysikk, kjemi, boring, prosesstekning" og du har en teknisk ingeniørgrad?.. Igjen.. Du verden.. Det vil si at du er...? De fleste ingeniør utdanninger kreves det så å si ingen ting for å bli.. Et snitt på litt over 3 + x-antall år på universitet (I hovedsak 3-år) for å oppnå en banal ingeniør grad, av de x-antall av ingeniør gradene som eksisterer.

Du er i hvertfall ikke biologisk eller kjemisk ingeniør. Ei heller sivil ingeniør.

Bare på tampen, for å slenge det inn.. Siden det er den store selv glorifiserings dagen. Jeg er 25. Gikk befalsskolen i forsvaret. Er offiser/Fenrik (Pensjonert). Jobbet som personell offiser ved Haakonsvern Orlogsstasjon (Personell databaser og økonomisk ansvarlig for alle som var inne til førstegangstjeneste)

Studerer økonomi--- Sivil økonom. 4 år. I tillegg til å studere matematikk utenom, siden jeg har en stor fascinasjon for faget (Matte er logikk, satt i et perspektiv.. Det finnest ikke noe subjektivt svar på problemstilligen.. Bare fakta)

Dette er helt irrelevant informasjon i henhold til trådens tematikk, men følte bare for å slenge det inn, siden du åpenbart har en stor interesse for å "heve deg selv" over hva som er et faktum, i henhold til realitet, rasjonalitet og logikk.

Så langt har hverken du, eller kameraten din- Pycnopadia(Hvor dere begge to har like barnslige avatarer.. Eneste forskjellen er at hans valg var bevisst) klart å produsere noe som helst av kredibilitet i henhold til deres ekstreme, politiske overbevisning, hvor dere begge har en magisk evne til å svare, med visse mellomrom, maksimum 1 time etter en annen har svart, til alle døgnets tider, om hverandre.

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er hvordan vi beviser vitenskapelige teorier:

Eksperimentering, som envher vitenskapsmann har data nok til å gjenskape.

"data" betyr alt materiell, avstand etc som ble brukt for å bevise teorien.

Dette betyr at enhver mann i verden kan gjenskape de samme resultat ved å bruke

de samme midler for å bevise teorien.

Lenke til kommentar

Med andre ord, du tør ikke si at du er en fjortiss på fylla som ikke har begrep på noe som foregår her?

Skal jeg gidde å høre på en løkrull på syre?

At du er religiøs er ganske godt fundamentert siden du er overtroeisk.

Si ifra til resten når du vet fakta fjortissen vår:)

Hvilken utdanning har du ? bare barneskolen?

Det var da voldsomt så aggresiv du skulle være da. At du er så fastlåst i ditt lille sidespor, hvor konspirasjonsteorier og annet dill mest sannsynlig er det eneste du foretar deg i hverdagen, hvor det beste du klarer å komme trekkende med, er hjemmelagde youtube klipp, selektivt plukket ut av deg, best tilpasset ditt politiske synspunkt.

Det eneste jeg ser fra deg, er selektiv kildebehandling, sprøyt fra ende til annen, som strider mot en hver form for logik og rasjonalitet, presentert i en endeløs sirkelargumentasjon, som gjentar seg til det kjedsommelige.

"En mann i slutten av tyveårene, med 3 barn, fast jobb, utdanning innen og langt ifra limitert til; fysikk,kjemi,boring,prosessteknikk og har teknisk ingeniørgrad og samtidig

har stilling innen innsatsstyrken av Norges hovedforsvar"

- Mann i slutten av 20 årene? Virker ikke slik, bassert på din argumentasjon,samt hersketeknikk for å fremme dine punkter i henhold til din agenda, i tillegg til din glorifisering av deg selv.

- Stilling innen innsatsstyrken av Norges hovedforsvar? Du verden for en måte å si det på.. Du er i heimevernet. Er du stolt over at du gikk gjennom nåløyet for den "svært" krevende seleksjonen for innsatsstyrken? (Sarkasme). En helg, hvor eneste måten en blir luket ut på, er om en ikke gidder mer.. Jeg er også i innsatsstyrken (Bergen vest)

- Utdanning innen og lagt ifra limitert til "fysikk, kjemi, boring, prosesstekning" og du har en teknisk ingeniørgrad?.. Igjen.. Du verden.. Det vil si at du er...? De fleste ingeniør utdanninger kreves det så å si ingen ting for å bli.. Et snitt på litt over 3 + x-antall år på universitet (I hovedsak 3-år) for å oppnå en banal ingeniør grad, av de x-antall av ingeniør gradene som eksisterer.

Du er i hvertfall ikke biologisk eller kjemisk ingeniør. Ei heller sivil ingeniør.

Bare på tampen, for å slenge det inn.. Siden det er den store selv glorifiserings dagen. Jeg er 25. Gikk befalsskolen i forsvaret. Er offiser/Fenrik (Pensjonert). Jobbet som personell offiser ved Haakonsvern Orlogsstasjon (Personell databaser og økonomisk ansvarlig for alle som var inne til førstegangstjeneste)

Studerer økonomi--- Sivil økonom. 4 år. I tillegg til å studere matematikk utenom, siden jeg har en stor fascinasjon for faget (Matte er logikk, satt i et perspektiv.. Det finnest ikke noe subjetivt svar på problemstilligen.. Bare fakta)

Dette er helt irrelevant informasjon i henhold til trådens tematikk, men følte bare for å slenge det inn, siden du åpenbart har en stor interesse for å "heve deg selv" over hva som er et faktum, i henhold til realitet, rasjonalitet og logikk.

Så langt har hverken du, eller kameraten din- Pycnopadia(Hvor dere begge to har like barnslige avatarer.. Eneste forskjellen er at hans valg var bevisst) klart å produsere noe som helst av kredibilitet i henhold til deres ekstreme, politiske overbevisning, hvor dere begge har en magisk evne til å svare, med visse mellomrom, maksimum 1 time etter en annen har svart, til alle døgnets tider, om hverandre.

Hadde du lest tråden , så hadde du skjønt at kommentareren ovenfor var en spøk.

For å bevise hvordan argumentasjon ikke holder vann.

Den er personlig, og har ikke base i innhold. Og dette vil jeg til livs, fordi det er det eneste som brukes for de som ikke kan substansiere sitt innhold.

Lenke til kommentar

Å drive barnehage her blir jo tøvete!

Vi er da voksne mennesker, hvorfor legge oss ned i grøfta å si at "han er stygg etc"

du får jo bare samme tilsvar på samme tåpelige grunnlag, med det rette.

Jeg var villig til å respektere noen som kalte meg en religiøs idiot etc etc, han skrev en side om side om hvor idiotisk jeg var på forrige side...

Jeg var villig til å svare ham med respekt, hvis han fulgte samme mønster...

Det passet ikke vedkommede.... og dette kan jeg bevise hvis dere leser forrige side.

Og jeg laget et eksempel om den samme argumentasjonsføringen vi har erfart fra flere her.

Og for de som følger med på poengberegningen er det altså Ad Hominem som leder over Argumentum Verbosium med god margin her ved slutten av nittiniende runde.

ad verbosium ligger i 1301 i favør mot 2 hvis du tenker på NIST rapporten.

Og ja, jeg har universitetsgrad hvis det skulle angå dem.

Lenke til kommentar

Mine bevis er ultimate; som bevis er.

Deres bevis er fallitte, som fallitter er.

Jeg beviser kontrollert rivning, ingen på denne planeten har/kan motbevise dette faktum.

Og jeg har understøttet dette med kredible vitner, men disse er ikke nødvendig.

Vi har observerbare bevis.

Motbevis meg den som kan!

Etter samme standard!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å drive barnehage her blir jo tøvete!

Vi er da voksne mennesker, hvorfor legge oss ned i grøfta å si at "han er stygg etc"

du får jo bare samme tilsvar på samme tåpelige grunnlag, med det rette.

Jeg var villig til å respektere noen som kalte meg en religiøs idiot etc etc, han skrev en side om side om hvor idiotisk jeg var på forrige side...

Jeg var villig til å svare ham med respekt, hvis han fulgte samme mønster...

Det passet ikke vedkommede.... og dette kan jeg bevise hvis dere leser forrige side.

Og jeg laget et eksempel om den samme argumentasjonsføringen vi har erfart fra flere her.

Å drive barnehage er et viktig sosialt fenomen. Det burde vel kanskje du vite, som angivelig er i slutten av 20 årene, med en utdanning du selv ikke kan spesifisere til annet enn "utdanning innen og langt ifra limitert til; fysikk,kjemi,boring,prosessteknikk og har teknisk ingeniørgrad og samtidig

har stilling innen innsatsstyrken av Norges hovedforsvar", som streng tatt ikke sier den dritt (Noe som mest sannsylig er forståelig, i henhold til hva den fatisk er, og hvordan du bruker den i denne debatten, for å spy ut svada fra ende til annen)

Å drive barnehage, samt ha en mentalitet "hvor du er stygg", hører derimot ikke hjemme i en saklig debatt, bassert på rasjonalitet og logikk. Dessverre bidrar du, og din 3-er duo med akkuart det her (Det har sikkert kommet noe tilsvarende fra den andre leiren.. Men den andre leiren er i hovedsak representert av resten av verden, hvor du, men din overbevisning inndirekte, gjennom dine uttalelser stigmatiserer alle andre, siden de ikke deler dine ekstreme synspunkter..) Hvor du, i henhold til deg selv besitter kunnskaper og informasjon, som andre mennesker, i følge deg er for ignorant til å støtte.

Å lese dine argumenter, er akkurat som å lytte til et ekstremt, religiøst, fanatisk individ, som med sin hellige overbevisning, spyr ut svada fra ende til annen, for å poengtere akkurat hvorfor hans/hennes tro er rett, og alle andres er feil

Lenke til kommentar

1 TUSEN OG 3 HUNDRE OG TRETTITRE INGENIØRER OG ARKITEKTER

verden over er enig.

2 er enig med NIST rapporten.....

Hvorfor vil sivil-ingeniører fra australia lage en konferanse for å belyse dette?

Er de dumme konspirasjonsteoretikere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...