Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Hva? Du spurte hvorfor jeg ikke stoler på Harrit, jeg svarte. Kom til saken, nå! Vil du overbevise meg om dette, eller ikke? For du gjør en dårlig jobb, og kurven er ikke akkurat på vei oppover.

Du "vet" at rapporten har null kredibilitet fordi du kjenner en biokjemiker og en fysiker som ingen av oss vet navnet på eller om i det hele tatt eksisterer?

 

Ok jeg kjenner verdens smarteste mann som aldri tar feil. Derfor tar du feil, fordi du ikke kjenner han?

 

Som sagt, jeg er ikke interessert i å overbevise din (over)tro, men jeg vil gjerne debattere folk som er interessert i emnet. Du har bevist gang på gang at du bare vil trolle. Les litt tilbake på de siste 10-20 innleggene dine i denne tråden, og finn at du ikke har vist noe særlig interesse annet enn å påpeke at ting er bullshit fordi det er din mening osv. Ingen kilder eller henvisninger annet enn til to stykker du kjenner privat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Usa har gjort og gjør en del rare ting, og mitt poeng i dette er at usa forblir forent så lenge de har en felles ytre fiende, democrats n republicans, blax n whytez, spics og wtf have you støtter hverandre som amerikanere fordi de har en krig å tenke på (les frykt).

 

Hadde det ikke vært en krig for usa å delta i, hadde det kanskje vært opprør innad i usa.

I følge Dana Milbank i Washington Post brukte Dick Cheney ordet 'attack' 19 ganger, 'danger' og 'threat' 6 ganger hver, og '9/11' 27 ganger i en tale han gjorde ved American Enterprise Institute i slutten av mai :)

 

Så den karen hviler ikke på sine laurbær. Fortsetter i gammel stil.

Lenke til kommentar

Ballemannen : Det er fordi Mr Dick vet hvordan repitisjon fungerer. Etter 911 så ble ting repitert sinnsykt mange ganger! Hvorfor tror du at det er stort sett de samme nyhetene på alle TV kanaler? This is a mind game you know. A war for our mind.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Jeg tenker jeg stenger for litt opprydning her jeg.

 

 

EDIT:

 

Okei, jeg har slettet det jeg fant her som off-topic og krangling. Vær så snill folkens, prøv å følge våre kjære retningslinjer og ikke ødelegg debattene med personangrep, unødvendig krangling og off-topic.

 

Play nice. Jeg åpner tråden igjen, men sterkere reaksjoner vil komme dersom dere i fremtiden ikke viser tegn til forbedring.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Leste du ingenting av det forum moderator skrev? :roll:

 

Jo, det jeg vil frem til er at en hel rekke mennesker her diskuterer emner som de ikke har noen som helst forutsetninger for å forstå.

Kilder er mer eller mindre tvilsomme konspirasjonssider.

Hvordan kan du påstå at inlegget til ballemannen er bra hvis du ikke skjønner hva han har skrevet?

Lenke til kommentar
Det er ikke publisert på forsiden til Washington Post, så da teller det vel ikke som pålitelig kilde(?) Men den første mailen var en kar som sendte spørsmål til Steven Jones på privat initiativ.

Hva i himmelens navn er de du raller om? Jeg spør om kilde fordi jeg er interessert og eventuelt kan følge videre diskusjoner mellom Nilsen og Jones. Korrespondansen mellom Nilsen og Jones vil muligens vekke interesse utenfor diskusjon.no og det er derfor greit å kjenne kilden så jeg kan følge diskusjonen videre. Alle er ikke ute etter deg.

 

Den lange disputten var en forlengelse av radioprogrammet "Her og Nå" på Nrk P1 20.mai 2009. Noen linket til en mp3 fil tidligere i denne tråden. Ola Nilsen ved UiO virket interessert i artikkelen og etterlyste tilleggsinformasjon fra forfatterne.

Ja det var faktisk jeg som linket til klippet.

 

Du trenger ikke svare så mye mer på dette du Leviath, hvis du ikke er forsker selv vel å merke.

Etter at du tilsynelatende tok deg god tid med en respons til meg tenkte jeg det bare var på sin plass og vise deg den samme respekt. Men jeg vil bare ha kilden på dine sitater først.

 

Edit: Glem det. Jeg fant kilden selv (http://zelikow.wordpress.com/2009/05/22/norwegian-state-radio-initiates-public-debate-on-911-truth/). Respons kommer senere.

Endret av Leviath
Lenke til kommentar

Leviath: Enkelte folk her er i overkant opptatt av at kildene skal være rene som snø og at redaktørene og forleggerne og deres familier og bikkja ikke kan ha noen svin på skogen for at det som blir trykket skal være troverdig.

 

Jeg fant det svaret fra Steven Jones på 911blogger så vidt jeg husker. Skulle ønske at en slik diskusjon kunne være litt mer frem i lyset.

 

Igjen, ingen grunn til å overreagere. "Ta meg"? Nå lurer jeg på hva du snakker (raller?) om.

 

unserheld: En moderator fjernet rettmessig en del innlegg tidligere, men sletta ditt også. Jeg tror det må ha vært en feil.

 

Lyspære: Vennligst skriv tilbake til denne tråden når du har lest litt mer om emnet. Det tullet du lirte av deg nå tjener ingen.

Lenke til kommentar
Lyspære: Vennligst skriv tilbake til denne tråden når du har lest litt mer om emnet. Det tullet du lirte av deg nå tjener ingen.

 

Jeg tror nok at jeg har lest mer om emnet enn de fleste, allerede i februar 2002 skrev jeg mail til Pfeiffer's brannstasjon i NY og til den personen som var ansvarlig for den strukturelle delen av tårnene da de ble bygget. (noe et enkelt søk på mine innlegg vil bekrefte) har også vært i NY flere ganger og fått snakket med brannmenn som var i tjeneste 9/11.

 

Som senior kaptein (og pilot) gjennom mer enn 30 år skjønner jeg også at Pilots For 9/11 truth langt fra er en pålitelig kilde for info.

Lenke til kommentar

Ok, men det hjelper uansett ikke debatten at du sier at kilden er upålitelig, uten at du utdyper det noe mer.

 

Hva gjør deg bedre skikket enn mange av folka i Pilots for 911 Truth? f.eks disse:

Captain Russ Wittenberg (ret)
30,000+ Total Flight Time
707, 727, 737, 747, 757, 767, 777
Pan Am, United
United States Air Force (ret)
Over 100 Combat Missions Flown
Has time in:
- N591UA (Aircraft dispatched as United 93)
- N612UA (Aircraft dispatched as United 175)

Captain Ross Aimer
UAL Ret.
CEO, Aviation Experts LLC
40 years and 30,000 hrs.
BS Aero
A&P Mech.
B-777/767/757/747/737/727/720/707, DC-10/-9/-8 Type ratings
Command time in:
- N591UA (Aircraft dispatched as United 93)
- N612UA (Aircraft dispatched as United 175)

 

Kjenner du f.eks arbeidet til Aiden Monaghan? Det burde jo være relativt interessant for en gammel pilot?

Lenke til kommentar

Ok, når jeg først nevnte Aidan Monaghan så sjekka jeg inn på bloggen hans her. Han har tidligere fått ut mye informasjon gjennom såkalte FOIA-requests (Freedom Of Information Act). Nylig fikk han svar fra U.S. Bureau of Transportation Statistics på noe som hadde med de siste kjente før-911 flights for tre av de fire flyene som var involvert i angrepene på 911. Flight 77 manglet (Pentagon).

 

Loven sier:

Title 14 § 234.4 Reporting of on-time performance.

(a) Each reporting carrier shall file BTS Form 234 “On-Time Flight Performance Report” with the Office of Airline Information on a monthly basis ... and shall contain the following information:

  1. Carrier and flight number.
  2. Aircraft tail number.
  3. Origin and Destination airport codes.

Brev fra BTS:

 

post-3413-1245677984_thumb.jpg

post-3413-1245678019_thumb.jpg

post-3413-1245678028_thumb.jpg

post-3413-1245678041_thumb.jpg

 

FOIALastFlightOnTailNum.xls

 

Et nærliggende spørsmål lyder:

Hvor stor er vanligvis sjansen for at tre helt vanlige trafikkfly står på bakken i 9 måneder, før de kræsjer på eksakt samme tidspunkt?

 

Kanskje Lyspære har noen inspill her? Gammel pilot og greier.

Lenke til kommentar

Professor Steven E. Jones og Jim Fetzer virket som intelligente professorer i begynnelsen. Gradvis har de blitt mer skrullete. Krangelen mellom Jones og Fetzer om hvorvidt det var Thermite eller Space Beams Weapons som rev ned tårnene var et spill. Sannhetsbevegelsen er med på oppdekkingen. De blander sannhet med løgn. Dette er en enorm konspirasjon.

 

Professor Morgan Reynolds fra Scholars for 9/11 Truth:

 

- The criminals used considerable psy-op “magic.”...

- No aluminum airliner could crash into the towers...

- Yet many witnesses swear they saw such a magic act that morning...

- These witnesses were lying or deluded...

- The military may have cloaking or stealth technology...

- Flexible liquid crystal display screens on the aircraft itself...

- Making the plane invisible to those on the ground...

http://www.nomoregames.net/index.php?page=...lane_trick_wtc2

 

En bruker på YouTube har denne latterlige videoen som skal "bevise" at Satan var i skyene og at TV-bildene var manipulerte:

 

Jassm Missiles -media manipulation

 

En kvinne sier hun så noe. Deretter kan vi lese "Missiles" på skjermen. Og betyr da at hun så... en "missile". Enkel og grei manipulering...

 

More Media Manipulations

 

Fra 1:02 sier videoprodusenten at vi ikke kan se noe fly. I begynnelsen av videoen sier han at det ikke er pga dårlig oppløsning. Men i videoen under kan vi se det samme videoklippet fra 1:08 i bedre oppløsning og ikke beskjært. Og der kan vi se flyet komme fra toppen til høyre. Det blir vanskeligere å se på mørkere bakgrunn, så ikke rart vi ikke ser det på videoen over.

 

All Known Footage of the 2nd Hit

Endret av Trond-H
Lenke til kommentar
Fetzer er en skrulling.

 

Steven E. Jones og Jim Fetzer spiller sammen i dette spillet.

 

Jeg ser nesten aldri på TV og hadde ikke fått med meg annet enn at Osama bin Laden hadde arrangert noen flykapringer og krasjet flyene i noen bygg.

 

Jeg hadde ikke hørt om noe "kollaps" eller konspirasjonsteorier.

 

Så så jeg en video fra Eric Hufschmid og Loose Change på nett desember 2005. Jeg så tvillingtårnene eksplodere og et tredje bygg, som jeg ikke hadde hørt om, WTC 7, synke ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet:

 

collapse-wtc7.gif

 

Jeg skjønte at alt jeg hadde hørt om saken var en stor bløff. Og siden har jeg "etterforsket" saken ganske intenst.

 

Jeg lagde en webside mars/april 2006 med et sammendrag av den informasjonen jeg hadde kommet over. (En stor del av linkene på siden fungerer ikke nå)

 

Jeg tok kontakt med Steven E. Jones og Jim Fetzer, og enkelte av de andre i sannhetsbevegelsen.

 

Jeg brevvekslet med Jones og Fetzer i nesten et år før jeg forsto at de var løgnere som var med på oppdekkingen.

 

Jeg hadde imellomtiden funnet merkverdige ting med Jim Hoffman. Han virket 80% fornuftig og 20% helt tullebukk. Dette var for meg et mysterium.

 

Etter at jeg hadde funnet ut at Jones og Fetzer var "sannhetssøkere" som blandet sannhet med løgn begynte jeg å brevveksle med Eric Hufschmid. Jeg så at han i en av sine videoer også hevdet det samme jeg hadde oppdaget, at sannhetsbevegelsen blander sannhet med løgn.

 

31. mars 2007, etter å ha brevvekslet med Hufschmid noen måneder, forsto jeg at også han var med på oppdekkingen, at også han blandet sannhet med løgn...

Endret av Trond-H
Lenke til kommentar

Trond... Har du vurdert sannsynligheten for at det er litt større sannsynlighet for at det ikke finnes noen konspirasjon, enn at _alle_ er med på den, inkludert de som motarbeider den?

Når du begynner å snakke om konspirasjoner som jobber mot konspirasjoner for å holde den tredje konspirasjonen skjult vet jeg ikke om jeg skal le, gråte, eller gi deg navnet på en god psykolog.

Lenke til kommentar
Trond... Har du vurdert sannsynligheten for at det er litt større sannsynlighet for at det ikke finnes noen konspirasjon, enn at _alle_ er med på den,

 

Ingen som har sagt at "alle" er med på den selvom alle som har organisert "sannhetsgrupper" er med på den.

 

Det er åpenbart og hevet over enhver tvil at dette bygget ble revet ned med eksplosiver:

 

collapse-wtc7.gif

 

Og du ser jo her at Professor Morgan Reynolds er med på oppdekkingen:

 

- The criminals used considerable psy-op “magic.”...

- No aluminum airliner could crash into the towers...

- Yet many witnesses swear they saw such a magic act that morning...

- These witnesses were lying or deluded...

- The military may have cloaking or stealth technology...

- Flexible liquid crystal display screens on the aircraft itself...

- Making the plane invisible to those on the ground...

---------------------------------

 

Og når de som står fram og avslører at 11. september var en "inside job" faktisk er med på oppdekkingen, så er det åpenbart snakk om en stor konspirasjon, og at de dekker over en større sannhet enn de avslører.

 

En av hensiktene deres er å få konspirasjonsteoretikere til å framstå som skrullinger.

 

Her ser du Morgan Reynolds på FOX News:

http://video.yahoo.com/watch/4207317/11310355

 

Sannhetsbevegelsen har planer om å holde på med en evig diskusjon om detaljer og tull.

 

Loose Change, Steven E. Jones, Jim Fetzer, Alex Jones m.fler har vært på CNN, FOX News, MSNBC, etc, men det skjer ingenting. Over til neste nyhet.

 

Loose Change på FOX News

 

De legger fram overveldende bevis for at byggene ble revet ned med eksplosiver. Reporterne bare smiler som om det var en komedie...

Lenke til kommentar

Overveldende bevis som i at en kar hørte det smalt 2 timer før bygget datt sammen og at det ser ut som en kontrollert rivning?

 

Jeg håpet egentlig at nettsiden din var ironisk, pga. all jødehetsingen og jødekonspirasjonsteoriene samt faktafeil.

 

Hva i all verden? "Jews loose change on fox40 jews", hva i all verden er det for en tittel?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Alex Jones har etterforsket 11. september i mer enn 7 år. Han "forutså" det t.o.m.

 

Nå er The Bohemian Grove, The NWO, The Elite, The Globalists, The Illuminati, The Bilderberger t.o.m. Boeing under mistanke...

 

Alex Jones - insane in the brain

 

alexJ.jpg

 

"9/11 was a Boeing Job!"

 

boeing.gif

 

Alex "New World Order" Jones has completely forgotten that he is supposed to say that "9/11 was an inside job!" and has now come up with new and amazing conspiracy theories on his own. Earlier today, the muslimhater believed that Boeing conspired with muslims on September 11th 2001, and that they hijacked some planes with a remote control, especially designed to crash planes into tall and high profile steel buildings owned by Jews.

 

Of course, Boeing totally denied these insane and anti-Semitic claims, but nutty Jones then even thought that was very suspicious. "Why would Boeing deny such an obvious fact?" loony Alex asked himself repeatedly throughout the day. There was no doubt in his paranoic mind that Boeing somehow represented a big threat to national security.

 

Finally, the nutcase came to the conclusion that Boeing had orchestrated 9/11!

-------------------------------

 

Boeing Fitting Aircraft With Illegal Parts?

Are Boeing fitting their aircraft with illegal devices that could enable terrorists to remotely hijack airliners and crash them into high profile targets? In light of what happened on 9/11, Boeing's blanket denial that this practice has taken place is both highly suspicious and a threat to national security.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...