Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

coax : Du har heller ikke brukt særlig tid på å forske på dette heller. Du som mange andre drar den enkle konklusjonen bare fordi det finnes 100 teorier som ikke stemmer, og dermed tenker du/dere at det dermed ikke finnes konspirasjon. Ikke heng deg opp i kun hva vi sier om 911. Undersøk det selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med a undersoke selv er at man kan ikke stole pa websider, og da mener jeg absolutt ingen websider.

Jeg matte ha gjort tester selv, intervjuer, verifisert alt sammen, men mest av alt matte jeg ha hatt access til alt evidence, og jeg matte ha hatt eksperter rundt meg som kunne verfisere mine funn.

 

Kanskje da ville jeg ha kunnet kommet opp med en teori om hva som skjedde.

Det er helt klinkende klart ihvertfall at man ikke kan stole pa andres informasjon, da disse er helt umulig a verifisere, og blir dermed spekulasjon.

 

Det er derfor jeg syntes alle de hobby konspirasjonsfolka er altfor godtroende til infoen de leser..

Lenke til kommentar

De endeløse diskusjoner om det finnes konspirasjoner for å skape et globalt diktatur er ganske tåpelige når det allerde er opprettet et slikt system, Kina. For de som vil finne ut hva som foregår i hodet på maktmennesker er boken: "Mao, den ukjente historien" av Jung Chang og Jon Halliday absolutt å anbefale. Den er om konspirasjonshistorie og ikke konspirasjonsteori.

Lenke til kommentar
Det er derfor jeg syntes alle de hobby konspirasjonsfolka er altfor godtroende til infoen de leser..

Hvis du tror at alt du lærte på skolen stemmer, så tenk om igjen.

 

OK da ber jeg deg om a gi et par eksempler pa ting man laerer i skolen som er feil, og ogsa hva dette har av betydning for traden.

Lenke til kommentar

Dansk TV2: Sprengstoff funnet i World Trade Center.

http://www.youtube.com/watch?v=y_2et5WMvVQ

 

Hvem iscenesatte den kontrolerte sprengningen av de tre World Trade Center

bygningene 11. september 2001 ?

 

Må det være "Government" som denne tråden antyder ?

Kan det ikke være andre som samarbeidet med de saudi-arabiske flykaprerne ?

 

Kanskje ikke alt gikk helt etter planen.

I en av de tre bygningene var det ingen som ble drept.

(no casualties) http://en.wikipedia.org/wiki/7_World_Trade_Center

Endret av Ove38
Lenke til kommentar
Må det være "Government" som denne tråden antyder ?

Kan det ikke være andre som samarbeidet med flykaprerne ?

Vel, for å si det enkelt så har ikke jeg sett noen overbevisende bevis på at IKKE "government" var involvert. Mulighet, motiv og diverse bevis peker den veien. Jeg blir meget overrasket hvis det viser seg at f.eks Dick Cheney ikke hadde noe med det å gjøre. F.eks hvem andre kunne få NORAD til å ikke reagere denne dagen?

 

Motivene kan man lese om i Rebuilding America's Defenses eller A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm". Selvfølgelig hadde ønsket om å gå inn i Irak mye å gjøre med det også. Bush administrasjonen ble innsatt

. Det er mye som tyder på at militær aksjon i Afghanistan også var planlagt før 911.

 

Jeg sier ikke at Al-Qaeda ikke hadde noe å gjøre med 911. Al-Qaeda og deres forgjengere har tidligere blitt brukt av CIA til proxy krigføring og skjulte operasjoner. Det foreligger dessuten interessante fakta angående deler av finansieringen til Mohammed Atta. Et annet stikkord er Able Danger.

 

Forhåpentligvis kommer Japan til å presse på for en ny uavhengig etterforskning etter det foreståtte valget der borte. De vil nemlig at mordene på deres egne landsmenn som døde i tvillingtårnene skal få en skikkelig etterforskning.

Lenke til kommentar
Hvem iscenesatte den kontrolerte sprengningen av de tre World Trade Center

bygningene 11. september 2001 ?

Ingen.

De saudi-arabiske flykaprerne må ha samarbeidet med de som stod for den kontrolerte sprengningen av de tre World Trade Center bygningene 11. september 2001. Eller tror du de de saudi-arabiske flykaprerne ikke viste at de tre World Trade Center bygningene var gjort klar for kontrolert sprengning den 11. september 2001 ?

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Jeg tror ingen visste at den var gjort klar for kontrollert sprengning, da INGEN har klart å bevise at den VAR gjort klar for kontrollert sprengning.

En uttalelse fra en brannsjef tatt ut av kontekst og en SVÆRT omstridt forskningsrapport som viste til SPOR av et brannfarlig middel er en femtedel av en fjær, og dere har klart å gjøre det om til en hel Prior-fabrikk.

Lenke til kommentar
Jeg tror ingen visste at den var gjort klar for kontrollert sprengning, da INGEN har klart å bevise at den VAR gjort klar for kontrollert sprengning.

En uttalelse fra en brannsjef tatt ut av kontekst og en SVÆRT omstridt forskningsrapport som viste til SPOR av et brannfarlig middel er en femtedel av en fjær, og dere har klart å gjøre det om til en hel Prior-fabrikk.

Dansk TV2: Sprengstoff funnet i World Trade Center.

http://www.youtube.com/watch?v=y_2et5WMvVQ

Lenke til kommentar

Og får relativt lite støtte på disse hypotesene sine og publiserer ikke noe av det han har funnet i vitenskapelige journaler.

 

Han gikk jo ut og snakket om flere tonn med nano-termitt og så har han nå gått tilbake på det. Virker som retorikk der man har et utgangspunkt og prøver å få det man finner til å bekrefte utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Er den offisielle forklaringen peer reviewed? Ikke sist gang jeg sjekka! Er forklaringene deres peer reviewed? Trukke det.

 

Nekter dere for at Jones/Harrit sin rapport er peer reviewed? Les litt om denne prosessen i et sitat fra Steven Jones i et av mine foregående innlegg. Men dere driter vel i det, som vanlig?

Lenke til kommentar
100 000 dollar ble overført fra De forente arabiske emirater til de saudi-arabiske flykaprerne i USA.

Generalløytnant Mahmood Ahmed (lederen for pakistansk etterretning, ISI) beordret Ahmed Omar Saeed Sheikh til å overføre 100000 dollar til Mohammed Atta. Mahmood Ahmed møtte forresten amerikanske myndigheter i ukene før 911, på selve 911 og noen dager etterpå. Dept assistant director i FBI, John S. Pistole, sier også at deres etterforskning "has traced the origin of the funding of 9/11 back to financial accounts in Pakistan, where high-ranking and well-known al-Qaeda operatives played a major role in moving the money forward, eventually into the hands of the hijackers located in the US."

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg enig i. Men det betyr ikke at man nødvendigvis trenger å bruke hundrevis av arbeidstimer på å gå gjennom noe som ikke egentlig har noe med ditt liv å gjøre, bare fordi du har lyst til det.

Konspirasjonsteoretikere er egentlig bare folk med en litt usunnere hobby enn vanlige folk. Noen liker fisking, andre liker xbox, noen har hund, noen onanerer LANGT mer enn sunt er, og noen er LANGT mer skeptisk enn sunt er.

 

See also: UFOs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...