Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Flyvinger er faktisk ikke lagd av massiv diamant, tro det eller ei. Et skrog som er designet for å fly ved luftmotstand og høy fart må nødvendigvis være så lett som mulig. Vingene er lagd av supertynnt aluminium eller noe lignende som skjellet, og trukket med tøy. Vanlig tøy. Sånn type du-har-i-jeansen-din-nå tøy, som de forresten også lager romdrakter av. Det er bare skjellettet til selve flyskroget, der motoren og folkene inni som er lagd av stål. Et 737 er omtrent like bredt som hullet i pentagon.

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de skulle gidde å bruke en missil når de åpenbart får til med fly?

Nå ligger faktisk flykroppen på 747 og hviler på vingene, så de kan da ikke være så fryktelig tynne, dessuten henger jo motorene relativt langt ute på disse vingene...

Nei, men alle konspirasjonsteorier er helt fri for beviser. Det er det som gjør det til en teori ser du. Og Bush og co er uskyldige til det motsatte er bevist.

Hva mener du med alle konspirasjonsteorier? Konspirasjoner finnes overalt, det kan ikke benektes. Når går en teori fra å være en teori til å bli fakta? En skriftlig tilståelse fra Dubya og Cheney?

 

I første omgang hadde det vært greit om de begge hadde blitt avhørt av en uavhengig kommisjon med makt til å stevne for retten. De ble riktignok avhørt av en kommisjon (som de selv hadde plukket ut), men de nektet å la seg avhøre under ed, og de ville avhøres sammen. Dette er én av hundrevis av fakta rundt denne saken som virker for meg så fjernt fra et åpent demokrati man kan komme.

Tja, det er jo veldig snodig at de nektet å bli tatt under ed, og skulle være på samme plass, men det beviser ingenting.

 

 

Jeg så litt på denne ZERO her om dagen. Syntes den hadde litt vage påstander som ikke var så overbevisende, men den nevnte noe jeg aldri har sett før: IFF chip som brukes i godkjente militærfly. Dersom et fly ikke har denne chipen, som da vanlige 747 ikke har, så vil den bli skutt ned av antiluftraketter når den kommer i en viss avstand fra pentagon og det hvite huset. IFF = Identify Friend or Fi tror jeg det var. Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette eksisterer?

 

Også viste de et inferno av en brann i en skyskraper fra Spania, som fikk WTC til å se ut som om det var en fest i den ene etasjen, men skyskraperen i Spania bestod selv om den brant som dette i, var det 23 timer tro?

 

Uansett, 9/11, det er noen ugler i mosen der, ikke alt er som de sier i media...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, men at skyskraper A raser sammen etter 4 timer med relativt liten brann i to etasjer, mens skyskraper B står støtt som et fjell etter (rettelse her) 20 timer med et inferno fra første til siste etasje.

 

 

noen paralleller må det da være lov å trekke. Det blir som å sammenligne et luftgevær og en bazooka i mine øyne...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

ja men den er jo nesten helt kvalt, det ser du jo selv på den mørke røyken. Hvor varmt tror du det er over HELE den bygningen i Madrid etter 20 timer, kontra de to etasjene som angivelig skal holde 1500-1600grC ifølge den offentlige 9/11 rapporten?

 

Jeg vet ikke, men jeg tviler på at det var så mye større påkjenninger i WTC enn den i Madrid.

Lenke til kommentar
Flammene i wtc kom fra flybensin da, og den er noe varmere.

mhm, også kollapset det plutselig fullstendig da all bærende konstruksjon segnet sammen samtidig under trykket og tok den veien med størst motstand helt uten videre.

 

makes perfect sense.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Det kunne lett ha blitt gjort av de som hadde ansvaret for sikkerheten under dekke av oppgradering av ledningsnettet eller lignende og det er mye mere sannsynlig å tro enn at muslimer overmannet en hel flokk med amerikanere med papirkuttere for å så ramme flyene inn i tårnene i en manøver som for amatører er helt usannsynlig og umulig.

 

Videre resulterte det i andre ting som UMULIG kunne ha blitt forårsaket av flybensin alene.

 

case4EDcardfront.jpg

Lenke til kommentar
Nei, bygningens spesielle arkitektur stod for resten.

 

Jeg lurer litt, det er både funnet spor etter thermitt og det er observet eksplosjoner. Hvor mange forskjellige sprengstoffer brukte de da liksom? Termitt eksploderer ikke, det brenner.

Så du erkjenner at det er funnet termitt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...