Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har da mer eller nok, men når dere ikke vil engang reagere på noe av det jeg svarer på. Ei heller svarte du når folk kommenterte bildet du la ut.

 

Denialism 101. Jeg er sikker på at dersom vi blar oss tilbake i tråden vil akkurat de samme bildene, youtube-videoene og "kildene" være presentert. De vil også være kritisert uten at "truthere" har svart på kritikken men kommet med nye ting i stedet. Standard prosedyre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så bare to lange intetsigende innlegg, og ett lite kort et. Du hadde vel ingen spørsmål i disse innleggene heller? Jeg forstår ikke akkurat hvor du oppfordrer til debatt.

 

Jeg kan prøve å oppsummere:

Du må være den eneste i verden som ikke ser noenting fra videoene den dagen som minner om kontrollert rivning. Det har jeg faktisk aldri hørt noen noengang si. Angående CIA og media har du ikke annet enn egne meninger og merkelige slutninger å komme med der heller.

 

Angående Irak virker det som du fraskriver USA alt ansvar bare fordi Saddam ville leke tøff og late som han hadde WMD?

 

De israelske angivelige Mossad agentene (?) ville jeg bare høre andres syn på. Historien er veldokumentert og interessant nok, men du henger deg opp i hvorfor de danset uprofesjonelt.

 

Mitt poeng er at sånne tilsynelatende små hendelser, som f.eks. disse israelerne, ikke blir ordentlig etterforsket. Og folk som deg, såkalte Leftist Gatekeepers, synes det er helt greit. Har du ikke lyst til å vite sannheten? Har du ikke lyst til å se en av de 88 videoene fra kameraene rundt Pentagon? Har du ikke lyst til å lese dokumentene fra Able Danger? Hadde det ikke vært fint å høre avhørene som CIA ødela i 2003? Hva med dokumentene fra avhørene av Bush og Cheney, hvorfor er ikke de offentliggjort? Hvorfor ble ingen av vitnemålene til whistleblowerne fra forskjellige instanser tatt til etterretning i 911 commission report? Jeg kan fortsette å stille spørsmål i hele ettermiddag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er 2 av de bedre dokumentarene om hva som egentlig skjedde.

 

ZERO

 

http://www.youtube.com/watch?v=D3kBn1usddI...feature=related

 

En av de mer velfunderte og seriøse innslagene i myldret av konspirasjonsdokumentarer.

 

Terrorstorm

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-7152849288500417952

 

Her kommer det historiske aspektet av hvordan USA tidligere har arrangert

forspillet til krigene sine. Samtidig en myriade av bevis/påstander i likhet med ZERO.

 

Dette kan være ett viktig element å få med seg for skeptikere til at den amerikanske

regjering er kapabel/villig til å ofre/angripe egne borgere for å framprovosere en krig

i egeninteresse. Vietnamkrigen sin variant med det fiktive angrepet på U.S.S. Maddox og U.S.S. Turner Joy

er vel det mest elementære av de.

 

Hvis de historisk sett har gjort dette før de tidligere krigene/konfliktene i omtrent samtlige tilfeller,

hvorfor skulle det være annerledes denne gangen? Det strider jo imot all logikk.

 

Dette er det eldste trikset i boka, men stort sett det eneste innslaget som blir lært på grunnskolen/vgs

er tyskerne sin variant (brenningen av riksdagen, utkleding av fanger for å være polske soldater)

 

Det kan antagelig skrives en hel bok om den taktiske krigføringen til USA i midtøsten oppgjennom de siste

50 årene. De har jo tross alt vært hovedsponsor til de vi kaller Terrorister idag.

 

Men hvor inderlig vel skal vi tåle den urett som ikke hender oss selv? Skal vi vente til de vil ha oljen vår?

 

Hvis ikke de ansvarlige for 9/11 blir stillt for retten og dømt, så vil anti-amerikanisering blåse utav proporsjoner

og antagelig føre til tilstander vi helst ikke vil oppleve.

 

Som sangen går "if u tolerate this, then your children will be next"

Lenke til kommentar

Dette er hva jeg tenker om saken.

 

Alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

 

WTC og pentagon ble angrepet.

 

Al-Qaida, representert av godeste mr. Laden, sa på tv at det var dem som gjorde det.

 

Ingen har bevist at det var noen andre.

 

Konklusjon? Al-Qaida sto bak, til noen kan bevise at det ikke var dem.

 

Lykke til med det.

Lenke til kommentar
Dette er hva jeg tenker om saken.

 

Alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

 

WTC og pentagon ble angrepet.

 

Al-Qaida, representert av godeste mr. Laden, sa på tv at det var dem som gjorde det.

 

Ingen har bevist at det var noen andre.

 

Konklusjon? Al-Qaida sto bak, til noen kan bevise at det ikke var dem.

 

Lykke til med det.

 

Visste ikke at NM i selvmotsigelser hadde begynt:)

 

"alle er uskyldige til det motsatte er bevist"

 

og noen linjer under sier du:

 

"Al-Qaida sto bak, til noen kan bevise at det ikke var dem"

 

Festlig:)

Lenke til kommentar
Dette er hva jeg tenker om saken.

 

Alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

 

WTC og pentagon ble angrepet.

 

Al-Qaida, representert av godeste mr. Laden, sa på tv at det var dem som gjorde det.

 

Ingen har bevist at det var noen andre.

 

Konklusjon? Al-Qaida sto bak, til noen kan bevise at det ikke var dem.

 

Lykke til med det.

 

Visste ikke at NM i selvmotsigelser hadde begynt:)

 

"alle er uskyldige til det motsatte er bevist"

 

og noen linjer under sier du:

 

"Al-Qaida sto bak, til noen kan bevise at det ikke var dem"

 

Festlig:)

 

Ja, superfestlig siden de tilstod. En tilståelse = bevis.

Lenke til kommentar
Ja, superfestlig siden de tilstod. En tilståelse = bevis.

Nå må du våkne. Bin Laden har ALDRI tilstått, men han har derimot nektet tre ganger offentlig, samt hyllet angrepene.

 

EDIT: Det er en grunn til at 9/11 ikke er nevnt på listen hvor han fremstår i toppsjiktet på Most Wanted listene til CIA. Nettopp det at det ikke finnes bevis. Du kan selv gå inn og sjekke listen, den er offentlig.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Ja, superfestlig siden de tilstod. En tilståelse = bevis.

Det der var da et naivt syn. Bruker man riktig dose med frykt mot mennesker kan man få dem til å innrømme hva som helst. CIA sitt hjernevasking program, MK Ultra, er offentlig kjent og er kunnskap som brukes den dag i dag. Bare at i dag har vitenskapen bak det kommet enda lenger.

 

USA støttet Bin Laden & Co i krigen mot USSR. Så terrorcellene ble skapt av CIA. Zbigniew Brzezinski som er mannen bak President Obama har innrømmet dette selv.

Lenke til kommentar

Virker som det etterhvert er mange fly-piloter og annet relatert personell som melder seg inn i organisasjoner som stiller spørsmålstegn vedrørende den offisielle "sannheten", f.eks. > Pilots for 9/11 Truth

 

Synes også denne er talende;

 

http://www.opednews.com/articles/genera_al...__top_gun__.htm

 

""U.S. Navy ‘Top Gun’ pilot, Commander Ralph Kolstad, started questioning the official account of 9/11 within days of the event. “It just didn’t make any sense to me,” he said.""

 

""Commander Kolstad is especially critical of the account of American Airlines Flight 77 that allegedly crashed into the Pentagon. He says, “At the Pentagon, the pilot of the Boeing 757 did quite a feat of flying. I have 6,000 hours of flight time in Boeing 757’s and 767’s and I could not have flown it the way the flight path was described.""

 

(Commander Kolstad was further honored by being selected to become a ‘Top Gun’ adversary instructor. While in the Navy, he flew F-4 Phantoms, A-4 Skyhawks, and F-14 Tomcats and completed 250 aircraft carrier landings.

 

Commander Kolstad had a second career after his 20 years of Navy active and reserve service and served as a commercial airline pilot for 27 years, flying for American Airlines and other domestic and international careers. He flew Boeing 727, 757 and 767, McDonnell Douglas MD-80, and Fokker F-100 airliners. He has flown a total of over 23,000 hours in his career)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...