Gå til innhold

Government bak 9/11?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye penger som går til å lage cd-er og selge de ja.

 

 

Haha, man har altså ifølge Harriett flyttet inn 10 til 100 TONN nanothermitt inn i disse bygningene før dette skjedde? Diskrè...

 

 

2 eksplosjoner? To ladninger som skal ha tatt ned bygningene? Igjen, SAMMENLIGN med ordentlige kontrollerte rivninger. Det er jo også blitt presentert her tidligere eksplosjoner i bygningene som vitner har hørt lenge før bygningene kollapset. Med andre ord, eksplosjoner i seg selv kan ha forekommet, uten at det nødvendigvis er eksplosiver eller på noen måte relevant til selve kollapsene. Jeg referer da til historien om ett vitne som opplevde en eksplosjon og var fanget der i en time eller to som en av "trutherene" her linket til.

 

Grunnen til at det ikke ble oppdaget tidligere var at ingen har tenkt på å ta støvet under mikroskop. Seriøst?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Dere snakker om penger som noen skulle ha tjent på å selge kopper og t-skjorter, men glemmer profitten i krig.

 

oh the irony.

 

Bare Jones du liksom, det er mange.

 

jeg skal medgi at Alex Jones er en klovn som forgifter brønnen.

 

Jeg tenkte på Steven Jones, som skrev artikkelen det snakkes om i videoen.

 

å, okey, my bad, Steven Jones er bare en av mange

Lenke til kommentar
Haha, man har altså ifølge Harriett flyttet inn 10 til 100 TONN nanothermitt inn i disse bygningene før dette skjedde? Diskrè...

Jones har moderert seg (etter å ha blitt konfrontert med virkeligheten) til at det kanskje er snakk om at den påståtte thermiten ble brukt kun som en slags lunte for noe større/annet.

 

Hele artikkelen til Harrit og Jones oser av at de lenge på forhånd hadde bestemt seg for at dette var thermite. Andre har konkludert med at metodikken deres er så svak at det i beste fall må avklares en god del usikkerheter og mangler. De endelige bevisene er sikkert, som vanlig, "rett rundt hjørnet".

 

Det kunne sikkert vært interessant å diskutere artikkelen, men jeg tør sette en del kroner på at de fleste truthers som anser dette som det endelige beviset ikke har lest den.

Lenke til kommentar
Dere snakker om penger som noen skulle ha tjent på å selge kopper og t-skjorter, men glemmer profitten i krig.

Hvilken profitt? Du mener de røde tallene som sier -11 000 000 000 000?

 

Det er ikke USA som har tjent noe, det er folka bak, som sitter i styrene i oljeselskapene og Halliburton. Det er ikke USA det handler om. Pengene har gått til private.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig tjener våpenindustrien på at det bryter ut krig der en kunde av dem er involvert. Men å si at f. eks Lockhead Martin var innblandet i 11 September angrepene siden de tjente milliarder på krigen i Afghanistan så må man faktisk ha beviser som støtter en slik påstand.

 

Det er politiske kommentatorer som påstår at en amerikansk president etter 11 september angrepene ikke ville hatt en sjangs til å overleve politisk uten å gå inn i Afghanistan.

 

Jeg er forsåvidt enig i at forbindelsen mellom Bush administrasjonen og selskaper som Halliburton er forkastelig. Hvordan lederne kan sitte i styreverv i et privat selskap som de også kan gi statlige kontrakter som de selv tjener sinnsyke summer på. Men slik fungerer visstnok politikken i Usa. Allikevel så er det et hav av forskjell på at Halliburton har tjent på Usas siste kriger og det at Bush administrasjonen eller en hemmelig organisasjon stod bak 11 september.

Lenke til kommentar

Dere henger dere opp i detaljer om hvordan tårnene ble tatt ned.

 

Poenget med 911 var å skape en katastrofe som muliggjorde dannelsen av nye lover og regler som tar bort friheten til folk, samt for at USA skulle få større fotfeste militært i midt-østen. Det her var bare steppingstones mot ting som kommer i fremtiden. Eliten planlegger å skape så mye kaos de kan få å bryte ned den gamle verdensordenen slik at folk nærmest ber om at det kommer en ny verdensorden.

 

"a new world order" og "global governance" vil dere høre mer om i årene som kommer.

 

Men hva er det jeg gjør her... jeg har jo ikke fysiske bevis å legge foran nesa deres. Huff så useriøst av meg :p

Lenke til kommentar

Enig med deg i det Frohman, men ting er annerledes i dag. Den gangen hadde dem ikke massemedier og TV som hjernevasker massene. De hadde heller ikke microchipper som de kan implantere i mennesker. Den slik microchip er en sender og mottaker, og kan kobles til nervesystemet til mennesker. Den har også GPS. Tror du dette er oppspinn? Forsk på det selv, det er faktisk bevis for det.

Lenke til kommentar

Slike detaljer er jo hovedelementet i hele konspirasjonsteoriene. Eller, egentlig ikke, hvis den psåtanden faller fra hverandre er det nok av andre "konspirasjoner" som denne "eliten" kan stå bak. Denne eliten som er haugevis av ulike mennesker fra ulike økonomiske fronter som deler et felles absurd maktønske om å ta over verden og fjerne store deler av befolkningen.

 

Du har ikke fysiske bevis, du har ikke rasjonelle bevis, du har ikke engang logiske argumenter.

Lenke til kommentar

Du har rett der Rampage. Jeg forklarer meg ikke overbevisende nok. Jeg hadde vel heller ikke trodd jeg kunne overbevise deg. Jeg bare gir deg informasjon, hva du gjør med den er opp til deg.

 

Hvordan forklarer du hvordan EU kan fungere da? Hvordan forklarer du hvordan Hitler og nazistene klarte å hjernevaske nesten et helt folk? Osv osv...

 

Du har kanskje for stor tro på mennesker. Mennesker er lettlurte, og i dag har vi avansert teknologi også som gjør det enda lettere. Man må vite hvordan menneske hjernen og psyken fungerer, så har du dem i et balletak!

 

Som jeg har sagt tidligere. Dette er en pyramide struktur som fordeler makten nedover. Litt likt med militære som gir ordre, men penger og trusler funker også. På toppen av makt pyramiden kan det være noen få individer som bestemmer. Hvem de er vet ingen. Det som har lekket ut er menn som er lenger nede i pyramiden.

 

Rockefeller og Rothschild dynastiene er noen av arkitektene bak den nye verdens ordenen. Rockefeller har faktisk innrømt det i sin biografi.

Lenke til kommentar

EU fungerer utmerket fordi det er en konføderasjon der de ulike medlemslandene fortsatt har suverenitet og fordi EU ikke overkjører innbyggerne sine i den grad at innbyggerne er misfornøyd med det.

 

Hitler og nazistene hjernevasket ikke ett helt folk, de ble holdt i sjakk gjennom maktmisbruk og hemmelig politi og det var haugevis av folk i militæret som planla drap på Hitler og statskupp fordi de var uenige i det som skjedde. Samtidig så ekspanderte Hitler og skapte seg for mange fiender, og endte opp som alle andre imperier som ekspanderer. De blir slått av en ytre fiende eller kollapser.

 

Problemet ditt er at du ikke anser de som mennesker, eliten består av helt vanlige mennesker, menneskene som er rundt de er vanlige mennesker, ett slikt maktimperium ville falt sammen pga. menneskelig grådighet, samvittighet eller whatnot.

 

Disse individene skal da ha samme preferanser og klare å samarbeide samtidig som de har planer om å gjøre grusomme ting med menneskeheten? Noe som deres arvtakere mest sannsynligvis må fullføre? Samtidig som at de som får delegert oppgavene skal ha samme preferanser og ett ønske om å gjøre det?

 

Det er ikke troverdig, og skulle det være ett slikt forsøk, vil det falle sammen, av menneskelige grunner.

 

Ja, jeg har sett mange rare sitater, ingen av de noe mer betydningsfulle eller overbevisende.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
På hva? Våpen og drivstoff?

Nei, leie ut penger. Så dette på Zeitgeist (Selv om jeg tar den med en krukke salt). Interessant egentlig, de snakker om Rockefeller og de andre bak one world government, de som har innføre euro i europa, amero i nordamerika, (tror det er an asiatisk valutta på vei også) og de leier ut pengene sine, slik at usa f.eks. har en gjeld de aldri kan bli kvitt, fordi den øker uansett hva de gjør. Målet er å til slutt ha én felles valutta i hele verden, og at alle skal ha en søt liten sporingsenhet (chip om du vil) under huden hvor pass/id og en gps sender ligger. Og den skal ikke påtvinges, den skal ha fordeler som gjør at folk vil ønske å få den.

 

Og disse karene tjener penger på at penger er i omløp, siden de eier pengene, og får renter på utleie. (ikke utlån som i et banklån).

 

Tviler egentlig på dette, men sånn i tilfelle så skal jeg drøye lengst mulig med å ev. få en chip en gang i fremtiden, pluss at jeg sier nei til eu.

 

EDIT: Denne kom litt sent, hehe...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...